2023-05-29, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ja så rätt, Carro lyckades göra om middagen till en psykiatrisession för sig själv. Och som hon lever upp när alla är engagerade i hennes problem. Hon mår som bäst när hon är i centrum, hon och dåliga självförtroende som är hennes partner. Stackars Agust var det ingen som ägnade ett ögonblick åt, eller frågade hur han mår. Så smärtsamt att tvingas se andra par som funnit varandra medan han är fast vid Carro. Varför bryter de inte experimentet i tid undrar jag för tusende gången. Vad är poängen med att fortsätta den psykiska misären? Det är ju inte som att Carro plötsligt ska tända på Agust en dag och vilja ha honom.

Det är ju så uppenbart att Carro redan har en kärlekshistoria - med sin kameraman. Det är värst vad bråttom hon har att slänga kläderna i tv! Ingen integritet där inte! Men dansa bröllopsdans, det kan hon inte, det är för intimt.

Underbar krönika av GP!
Håller helt med, Carro bär sina problem som medaljer på bröstet. Hon får en massa applåder och ryggdunkningar för att hon ”är modig”. My ass - hon är bara otrevlig. Och nu har hon lyckats hitta en diagnos också, lyckan är fullständig. Nu kan hon älta detta 24-7. Sjukdomsvinst minus sjukdom.
Citera
2023-05-29, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Ja så rätt, Carro lyckades göra om middagen till en psykiatrisession för sig själv. Och som hon lever upp när alla är engagerade i hennes problem. Hon mår som bäst när hon är i centrum, hon och dåliga självförtroende som är hennes partner. Stackars Agust var det ingen som ägnade ett ögonblick åt, eller frågade hur han mår. Så smärtsamt att tvingas se andra par som funnit varandra medan han är fast vid Carro. Varför bryter de inte experimentet i tid undrar jag för tusende gången. Vad är poängen med att fortsätta den psykiska misären? Det är ju inte som att Carro plötsligt ska tända på Agust en dag och vilja ha honom.

Det är ju så uppenbart att Carro redan har en kärlekshistoria - med sin kameraman. Det är värst vad bråttom hon har att slänga kläderna i tv! Ingen integritet där inte! Men dansa bröllopsdans, det kan hon inte, det är för intimt.

Underbar krönika av GP!

Det har du SÅ rätt i!! Hon kunde inte dansa bröllopsdans, prata med eller ens SE sin make i ögonen när hon ansökt till Gift vid första ögonkastet men hon kan bada naken inför kameramannen (hon har bekräftat på Instagram att det var en man) både hemma i badkaret och i sjön. Har hon inga badkläder med liksom ens? Varför ska hon plötsligt filmas halvnaken i vattnet?!
Citera
2023-05-29, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Håller helt med, Carro bär sina problem som medaljer på bröstet. Hon får en massa applåder och ryggdunkningar för att hon ”är modig”. My ass - hon är bara otrevlig. Och nu har hon lyckats hitta en diagnos också, lyckan är fullständig. Nu kan hon älta detta 24-7. Sjukdomsvinst minus sjukdom.

Haha! Spot on. Lina var nog avundsjuk, hon verkade irriterad hela helgen.
Citera
2023-05-29, 21:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Arvid använder ett väldigt starkt ord, "avsmak". Inte vad man förväntat sig av en man som utger sig vara förälskad i sin partner.
Han har bara väntat på detta, det är tydligt att han letat efter en utgång ett tag nu. Äntligen fick han ursäkten han har väntat på. Nu kan han bryta upp och lägga skulden på Ida.
Citera
2023-05-29, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tittarpatv
Ja. Och; har han inga vänner alls? Är de enda personerna som han umgås privat med sin mormor och sina ex?

Sen att han deklarerade i tv att han kände avsmak för sin fru är att gå över en gräns de inte ens varit i närheten av förut. De har jobbat sida vid sida med sin ”perfekta fasad” men nu tyckte Arvid att Ida hade förstört den och blev så den som i själva verket raderade den.

Låter som en j-a galning en släkting syltat in sig med. En supernarcissist vars enda vänner är hans exfru och fd flickvänner som han tvingar min släkting umgås med.
Citera
Bannlyst
Jag skulle kunna tänka mig att gifta mig med alla fyra. Men bara en åt gången.
Citera
Medlem
notyourprincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Arvids babbel om hur han sover med sina ex och diskuterar kärleksliv med dem hade fått mig att resa mig, säga tack för mig och gå. En vuxen (gift) man som känner behov av att sova med/hos andra kvinns och dessutom smeta det i ansiktet på sin partner...näe. Spring Ida spring.
Jag tyckte också det var riktigt obehagligt. Om de nu är så nära, varför var de inte med på bröllopet? Han vill demonstrera makt med sin fåniga utstyrsel och att han träffat sina två ex det första han gjorde. Jag tar inte sån skit alltså. Ida lämna den här människan han är endast obehaglig.
Citera
2023-05-29, 21:18
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oels
Jag skulle kunna tänka mig att gifta mig med alla fyra. Men bara en åt gången.

Om du accepterar islam, så kan du ha alla fyra på en gång (om du är man vill säga), är du kvinna får du acceptera en åt gången.
Citera
2023-05-29, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Arvid använder ett väldigt starkt ord, "avsmak". Inte vad man förväntat sig av en man som utger sig vara förälskad i sin partner.
Det är ett korrekt ordval så som jag uppfattar situationen. Ordvalet utesluter på intet sätt att han tycker om personen ifråga.
Citera
2023-05-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Mitt intresse är dött nu!

Och hon vill inte bli van vid sådana män heller då hon vill kunna bli kåt över kort tidspreferens då hennes evolution-nära ryggmärgsreflexer svarar för väl

Ja, du har rätt i det. Hon verkar inte vara nykter så ofta heller så såna män är ju bortkastade på henne.

Kan någon förklara samtalet Lina har med Axel då de står och diskar. Lina säger att det är uppenbart när de träffat de andra paren att de inte kommit lika långt, och att hon fått klart för sig att hon och Axel måste jobba på att hitta pirret och magin.
Tror hon verkligen på detta själv? Tror hon på allvar att attraktion är något man skapar med en partner där kemin dem emellan är stendöd? Att det är viljestyrt eller att det finns någon metod för att "hitta" den där attraktionen? Det är väl bara psykologen Fredric Bohm som tror på det?
Det här programmet är så sjukt att titta på.

Och vad snål produktionen är, skicka iväg paren på en sån sunkig skärgårdsresa med stugor som har inredning och hårda sängmadrasser från 50-talet. Snacka om DNA spår i de sängarna! De hade inte ens ett ordentligt middagsbord att sitta vid där alla fick plats att bre ut sig.
Citera
2023-05-29, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Haha! Spot on. Lina var nog avundsjuk, hon verkade irriterad hela helgen.
Just det, det var därför Lina var så surmulen. Hennes sjukdom stod inte i centrum . Herregud vilket gäng!
Citera
2023-05-29, 21:21
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Han har bara väntat på detta, det är tydligt att han letat efter en utgång ett tag nu. Äntligen fick han ursäkten han har väntat på. Nu kan han bryta upp och lägga skulden på Ida.

Det är fullt möjligt.

Men är hans förälskelse äkta eller bara ett spel för galleriet, för att inte verka misslyckad i sin relation? Om han har djupare känslor för Ida så tycker man att en liten överförfriskning inte är hela världen. Hänger han upp sig på smågrejer tror jag att han kommer att få svårt att få en långvarig relation med en partner.
Senast redigerad av DeValera 2023-05-29 kl. 21:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in