Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstertrollet
Håller inte helt med om din laguppställning förresten. Är nästan inne på att Erik Karlsson inte går in i en helt ordinarie Tre Kronor-uppställning i dagsläget. Han känns inte riktigt där. Jag tycker Klefbom ska med. Kolla hans siffror hittills den här säsongen. Han har klivit fram som en toppback nu. Nylander går naturligtvis in på fyra femmor.
Egentligen vill jag peta EK65 också men då får man ju direkt kritik från någon här om att det är helt absurt. Tycker också inte han riktigt är där.
Klefbom har lite mer att bevisa, Kan inte bara kolla siffror. Han spelar PP med McDavid och de andra. Ska man kolla siffror borde Erik Gustafsson och Gustav Nyqvist vara med i Sverige.
Tycker inte Nylander är given, men visst kan man byta honom mot E.Lindholm och slänga in Lindholm i 4:e kedjan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tiltovic
Klefbom är ju bra men omöjlig att smacka in bland top 6. Är väl åtta i nuläget (före Strålman och Hjalmarsson).
Nylander såklart given top 6 och sen ska nog Marcus Johansson in någonstans. Söderberg väldigt enkel att sålla bort.
Du är en sådan som går på backars poängskörd? Att hålla Strålman och Hjalmarsson båda utanför topp 8 är enligt mig att sålla bort defensiva backar helt.
Marcus Johansson tycker jag inte är given ännu, men visst är han där och konkurrerar om sista platserna. Varför är Söderberg lätt att sålla bort?