2018-07-15, 06:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Har du testat EdwardSnowden2's ''Bästa kokainet på FS enligt våra andra kunder'' och hur skulle du isf jämföra det med Direkthem's swastika kokain?

Har tyvärr inte provat edwardSnowdens2´s.

Är det bra ?
2018-07-15, 13:21
Medlem
La en beställning hos grinchen och liksom produkten är denna säljare grön, snabb leverans, bra förpackat och ett förstaklassigt kundbemötande. Gräset är helt klart potent och väldigt prisvärt enligt mig. Kommer med största sannolikhet vända mig till grinchen igen när det är gröna sköna örter som ska inhandlas.

Helt nöjd från början till slut och rekommenderar grinchen för den som söker lite röka
2018-07-16, 12:06
Medlem
Psychadelic1s avatar
Vet inte om detta är tillåtet men chansar ändå, förde över cirka 130$ från min plånbok till Flugsvamp igår, cirka 8 timmar sedan. Men dom har fortfarande inte trillat in, mailat support och inväntar svar.

Behöver man byta från USD > SEK innan man för över till Flugsvamp eller har jag tabbat mig helt? Pengarna har confirmats enligt blockchain osv..

Mvh Psychadelic1
2018-07-16, 12:12
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Vet inte om detta är tillåtet men chansar ändå, förde över cirka 130$ från min plånbok till Flugsvamp igår, cirka 8 timmar sedan. Men dom har fortfarande inte trillat in, mailat support och inväntar svar.

Behöver man byta från USD > SEK innan man för över till Flugsvamp eller har jag tabbat mig helt? Pengarna har confirmats enligt blockchain osv..

Mvh Psychadelic1
La själv in 1000kr för 12 timmar sedan som inte kommit in än. Väntar svar från support.
2018-07-16, 12:21
Medlem
DaPigeons avatar
Citat:

Mvh Psychadelic1

Nej, det ska man la inte behöva göra.

Märkligt, har aldrig tagit mer än en timme för saldot att uppdateras efter att jag fört över. Men eftersom ni är fler än en som har problem så kanske det är något tekniskt problem som de jobbar på. Hoppas det löser sig.
2018-07-16, 12:50
Medlem
flumtracks avatar
Citat:

Mvh Psychadelic1
Teknikstrul. Dyker upp runt eftermiddag-kväll. Fick svar från support
2018-07-16, 13:22
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:

Mvh Psychadelic1

Kraken verkar också segt, förde över pengar i onsdags som inte dykt upp än.
2018-07-16, 13:28
Medlem
HappyHours avatar
Någon mer som väntar beställning från Th*Dud* (*=e)? Beställde i torsdags och enligt dennes utsago ska det skickats då (samt en förklaring om att posten kan dröja upp till sju dar trots det skickats..), markerades som skickat i lördags, men inget på lådan än. Lite otålig, javisst, men lika bra att dubbelkolla lite. Brevet borde ju tömts och börjat sorteras/transporteras åtminstone under fredags/helgen, visserligen är det ju semestertider även på posten nu, men ändå.
Senast redigerad av HappyHour 2018-07-16 kl. 13:30.
2018-07-16, 14:45
Medlem
Citat:

Mvh Psychadelic1

Jag förde över pengar den 2a juli och har ännu inte fått in något på mitt konto. Support läser mina meddelanden men svarar inte.
Riktigt surt...
2018-07-16, 14:59
Medlem
SvaneGunds avatar
Tänkte beställa från smokesters men på deras sida står det:

När du har fått din vara och sett att allt är rätt och du är nöjd, då MÅSTE du släppa pengarna så fort du har tillgång till internet.
Autosläpp är verkligen inte okej.

Vad menas med att "släppa pengarna"?
2018-07-16, 15:07
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund

När du har fått din vara och sett att allt är rätt och du är nöjd, då MÅSTE du släppa pengarna så fort du har tillgång till internet.

När du gör en beställning dras pengar från ditt konto till ett deponikonto (FlugSvamp) När du går in på Flugsvamp och trycker på "beställningar" och ser din order så är den "Vara Skickad XX/XX XX:XX" om säljaren markerat ordern som skickad.

När du får ditt brev i lådan loggar du in igen, och går in på beställningar och trycker på "släpp deponi" Annars får säljaren vänta 7 dygn på att få betalt för sin order, och du riskerar att bli svartlistad.
2018-07-16, 15:08
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaneGund

Gå in på beställningar och tryck släpp deponi. En självklarhet att man gör som köpare när man fått varan och tagit sig ett smakprov enligt mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in