2015-01-09, 02:20
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Pratar amf och ladd nu. Lätt har jag det. Ni puffare går efter beng för peng och brukar gladligen dra i er henna bara det är lent för halsen

Äh lugna sig nu, jag brukar i regel alltid köpa det jag vet är bra och betalar gärna mer. Dock är det allmänt känt att era CS vendors har problem hit och dit titt som tätt. Kolla igen SR/flugsvamps tråden så får du ju se vilka som strular absolut mest.

Köpte enbart av crishash när han fanns tillgänglig och aldrig det som var best bang for the buck utan alltid top-notch. Sedan föredrar jag bra hasch men på EVO är det i princip bara gräs tråkigt nog. Standardhasch kan jag vara utan.
Senast redigerad av hockexx 2015-01-09 kl. 02:22.
2015-01-09, 05:28
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Äh lugna sig nu, jag brukar i regel alltid köpa det jag vet är bra och betalar gärna mer. Dock är det allmänt känt att era CS vendors har problem hit och dit titt som tätt. Kolla igen SR/flugsvamps tråden så får du ju se vilka som strular absolut mest.

Köpte enbart av crishash när han fanns tillgänglig och aldrig det som var best bang for the buck utan alltid top-notch. Sedan föredrar jag bra hasch men på EVO är det i princip bara gräs tråkigt nog. Standardhasch kan jag vara utan.
Grönt styr jag av grabbar med finesd för det blå och röda ljuset så på den biten har jag inga kymmer. Nu fanns inte inte leif på fs vad jag minns dock en viss GG. Ang cs på evo så har vi bcbob, goodguy och cobra bla så bra gubbar finns allt
2015-01-09, 09:08
Medlem
KurtAktsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Grönt styr jag av grabbar med finesd för det blå och röda ljuset så på den biten har jag inga kymmer. Nu fanns inte inte leif på fs vad jag minns dock en viss GG. Ang cs på evo så har vi bcbob, goodguy och cobra bla så bra gubbar finns allt

Va?
2015-01-09, 09:49
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtAktsam
Va?
Finess för det gröna och blåa ljuset skulle det stå, odlar du så förstår du. Va lite flurig vid tillfället

Men du uttrycker ordet va väldigt fint må jag säga.
2015-01-09, 11:10
Medlem
hockexxs avatar
Ingenting i dagens post heller.... Ska prata med YLBD och reda ut detta, men helgen är ju körd...
Senast redigerad av hockexx 2015-01-09 kl. 11:53.
2015-01-09, 14:41
Medlem
Strongmanx2s avatar
En gröning.

Citat:
Ursprungligen postat av ksdr
Hej

Undra om du kunde posta i Evolution forumet. Jag har för lite posts.

Jag vill gröna Cobraswe, la min första beställning nånsin på Evo och det tog 3 vanliga dagar (jag röda inte efter en dag som många andra) helt okej packat och bra krut och exakt mängd! Har haft svenska stavar på recept X antal år och dessa var riktigt bra!
Tack för hjälpen!
Mvh ksdr
2015-01-09, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Ingenting i dagens post heller.... Ska prata med YLBD och reda ut detta, men helgen är ju körd...
Hur länge har du väntat'?, verkar som posten är riktig seg nu i början på året..
2015-01-09, 14:55
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Hur länge har du väntat'?, verkar som posten är riktig seg nu i början på året..

Sen i måndags. Dock verkar fler ha problem med andra vendors. Det verkar ju vara posten trots allt. Har pratat med YLBD och han är ju allt annat än otrevlig. Mycket trevlig att ha att göra med men jag är pissless ändå Inte på YLBD dock men på posten. Ska kanske ta ut det på brevbäraren med en riktig homer-choke https://www.youtube.com/watch?v=IXLWcOZgQtk. Trots att det inte lär vara hans/hennes fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Geggusveckus
Skulle du kunna skriva åt mig i Evo tråden?

Beställde från bugsbunny i helgen som var och fick den markerad som skickad i måndags

och har ännu inte fått någon leverans. visst det var röd dag i tisdags men det är fredag nu.

Någon annan som haft problem?
2015-01-09, 15:23
Medlem
PerpetualVoids avatar
Jaha, då vart man springpojke igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Secuvie
Hej! jag får inte posta på tråden själv men jag undrar om du kan göra det åt mig? Jag undrar nämligen vad för oxy som hammarsten-meds säljer, om nån har provat den och kan säga om den e bra eller dålig? Han har ju billigaste priserna på evo så jag är sjukt sugen på att slänga in en beställning!

Tack på förhand!

samt...

Citat:
Ursprungligen postat av JutomenPepsi
Hej igen. Fick ett litet brev på lådan idag DU får gärna uppdatera om det i tråden om evolution.
Tack.
2015-01-09, 15:36
Medlem
KurtAktsams avatar
PM

Citat:
Hallådär

Tänkte fråga om du kan posta åt mig i tråden med en gröning?
Mitt andra acc blev avstängt precis, ******. Därför jag skriver från nytt konto utan en enda post.
Feel free to check that out if needed

Hur som helst. Jag vill gröna ThinkFirst, grym kundkontakt, fick custom, allting annat _super_. Och jävlar i min lilla låda, ett dygn!

Han levererar mumsigt gräs med snabba puckar för den som är sugen på det!

Tack på förhand!
Må bäst! Tjingtjong.
2015-01-09, 16:14
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Frågade om en custom order på 2g meth igår av DoctorMeth och ordern blev skickad vid 17.00 igår och idag låg den i lådan, grymt snabbt jobbat och med en annorlunda men fruktansvärt bra stealth och fick även övervikt.
Senast redigerad av fr3aksh0w 2015-01-09 kl. 16:41.
2015-01-09, 20:08
Medlem
5 dagar är mycket om det inte är utrikes.
mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in