2017-12-01, 16:37
Medlem
smileos avatar
Köpte kola av direkthem, 24h leverans! De var de bästa skiten jag testat, samt 4 andra andra testkaniner tyckte likadant! Köpte av flera säljare och måste ge direkthem plats nr1!

Gjorde misstaget att ta en "vanlig" lina, de blir för mycket....

Har inte ens tyckt de är värt att handla kola pga priset o kvalitén man har fått men ändrat mig nu. En gubbe från dom räcker bra länge. Men ta de lugnt! Lägg inte upp en lina som ni brukar med gatustansard, då kan ni räkna med en spya och hjärtklappning!!
Senast redigerad av smileo 2017-12-01 kl. 17:01.
2017-12-01, 20:04
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
Ser ju ut som vanligt dextrobankat dos, men timmen är sen och ögonen inte på topp.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det ser i alla fall ut att vara två olika substanser, det är en sorts klump med en annan typ av klump på. Så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Håller med, ser ut som tjack som blivit bankat med socker (dextro troligtvis) och sen torkat upp litegrann.
Tack för svar grabbar,hoppas på kompensation för skiten..
2017-12-01, 20:12
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Någon som handlat av "Tyson" på FS tidigare och hur upplevde ni säljaren?

Jag har handlat en del röka av Tyson. Var ett tag sedan nu dock (månader), har inget negativt att säga om säljaren. Alltid rätt vikt, inget fel på produkterna jag fått dock inget som varit 10/10 men då har jag nog kanske höga krav generellt med. Väldigt snabba leveranser har det varit.

Inte världens bästa stealth dock, man har garanterat kunnat luska ut vad som ligger i paketet om man vet vad man letar efter.
2017-12-02, 10:48
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Jag har handlat en del röka av Tyson. Var ett tag sedan nu dock (månader), har inget negativt att säga om säljaren. Alltid rätt vikt, inget fel på produkterna jag fått dock inget som varit 10/10 men då har jag nog kanske höga krav generellt med. Väldigt snabba leveranser har det varit.

Inte världens bästa stealth dock, man har garanterat kunnat luska ut vad som ligger i paketet om man vet vad man letar efter.
De flesta har tyvärr inte så bra stealth så att man kan känna på paketet och veta om det är definitivt gräs i. Har endast varit med om en gång någon har haft så bra stealth f.ö.

Lite svårare att känna till sig med hasch dock. (lättare att skicka också osv)
2017-12-02, 16:05
Medlem
Lukasohais avatar
Någon som köpt ketaminet som finns på fs just nu? Hur var det
2017-12-02, 19:34
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx

Jag förstår vad du pratar om. Jag gjorde en beställning som dök upp väldigt snabbt och kvalitén var top notch, däremot så kan precis som du säger stealthen förbättras helt klart.

I vilket fall så var det inga som helst problem med den säljaren, jag är mycket nöjd.
2017-12-02, 21:36
Medlem
lääz_kellys avatar
Någon som kommer in på FS ikväll? Här verkar den stendöd.
2017-12-02, 21:57
Medlem
Ugglens avatar
Det var ett tag sen jag var i svängen senast. Två frågor:
Finns det någon mer sida än flugsvamp som kör inrikes nuförtiden? Och vilka är de största internationella sidorna?
2017-12-02, 21:58
Medlem
Ugglens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Någon som kommer in på FS ikväll? Här verkar den stendöd.

Japp stendöd
2017-12-02, 22:33
Medlem
Lukasohais avatar
Vafan har fs dragit en exit scam? Satte nyss in mkt pengar där fyfan
2017-12-02, 22:45
Medlem
Lugna ner er, det är nog bara någon uppdatering eller liknande, kanske forumet som kommer tillbaka?
2017-12-02, 22:58
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Lugna ner er, det är nog bara någon uppdatering eller liknande, kanske forumet som kommer tillbaka?

Ja men folk kunde inte ta ut sina btc och forumet var stängt kanske för de inte ville att folk diskuterar de

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in