2017-12-01, 00:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Det luktar helt serriöst model-lera
Jag är ju lite wild and crazy så jag hade förmodligen löst upp en nolltrea eller så och shottat shiten. Så länge det inte är direkt farligt så brukar magen klara det och med lite tur så är det helt enkelt tjack.
2017-12-01, 00:49
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag är ju lite wild and crazy så jag hade förmodligen löst upp en nolltrea eller så och shottat shiten. Så länge det inte är direkt farligt så brukar magen klara det och med lite tur så är det helt enkelt tjack.
Återkommer imorgon med rapport (om jag överlever)
Dom erbjud pengarna tillbaka direkt efter jag frågat vad det är dom har skickat till mig.
2017-12-01, 00:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Dom erbjud pengarna tillbaka direkt efter jag frågat vad det är dom har skickat till mig.
Jasså? Så pass. Då hade jag nog skitit i att stoppa i mig det. Då är det ju rätt uppenbart att det är något muffins.
2017-12-01, 01:04
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:

En säljare som erbjuder öppet köp på sina varor känns ju lite märklig och oortodoxt. Du har ingen bild på det?
2017-12-01, 01:12
Medlem
Insuliins avatar
Någon som vet varför FS plockat bort hela svamp-underkategorin till hallucinogener?
2017-12-01, 01:26
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Jasså? Så pass. Då hade jag nog skitit i att stoppa i mig det. Då är det ju rätt uppenbart att det är något muffins.

Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
En säljare som erbjuder öppet köp på sina varor känns ju lite märklig och oortodoxt. Du har ingen bild på det?
Verkligen så här ser det ut
2017-12-01, 01:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det ser ju bra ut. Vad smakar det då?
2017-12-01, 01:59
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Det ser ju bra ut. Vad smakar det då?
Model-lera typ eller alltså de smakar inte speciellt mycket,inte kemiskt,långt ifrån vad amfetamin brukar smaka iallafall,inte ,skickade iväg en 0,4 till en stackare nyss
Googlade lite o hamnade på flashback och kanske kan vara proteinpulver
Senast redigerad av uh-huh 2017-12-01 kl. 02:05.
2017-12-01, 03:24
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:

Ser ju ut som vanligt dextrobankat dos, men timmen är sen och ögonen inte på topp.
2017-12-01, 04:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Model-lera typ eller alltså de smakar inte speciellt mycket,inte kemiskt,långt ifrån vad amfetamin brukar smaka iallafall,inte ,skickade iväg en 0,4 till en stackare nyss
Googlade lite o hamnade på flashback och kanske kan vara proteinpulver
Det ser i alla fall ut att vara två olika substanser, det är en sorts klump med en annan typ av klump på. Så att säga.
2017-12-01, 09:30
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
Ser ju ut som vanligt dextrobankat dos, men timmen är sen och ögonen inte på topp.

Håller med, ser ut som tjack som blivit bankat med socker (dextro troligtvis) och sen torkat upp litegrann.
2017-12-01, 15:24
Medlem
zrtxs avatar
Stor gröning till Biglenny! Fick hem det dagen efter den var markerad som skickad. Återkommer när det är dags att köra igen när det gäller kvalitén.

och kavajman levererar som alltid!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in