2016-06-09, 22:43
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Självklart finns fake oxy som ändå innehåller rätt molekyl nen varflr smuggla från spanien när du kan importera nya analoger lagligt, knappt någon som märker skillnaden mellan rcfentanyl och oxy ändå.

Nog för att du hade några tips som var vettiga för att avgöra huruvida det är fake eller inte. Men att folk inte skulle känna skillnad på oxy och fentanylanaloger kan jag knappast tro. Ruset skiljer ju sig både i rustid, hur pass sederande det är och eufori.

Kollar man omdömena så är det ju uppenbart att det finns saker som är bankade med fentanyl. Men om det endast består av fentanyl så upptäcker kunderna det fort, vilket märktes på en säljare med fake-oxy före.
2016-06-10, 03:54
Medlem
Så, vem har bäst kola just nu?

Aftonbladet #2?
Eller
Flygresor
eller
DrugStoreScandinavia?

Verkar vara bra skit alla 3 iaf, kul o se att det är lite konkurrens dom vill pressa priserna osv.
2016-06-10, 11:29
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Så, vem har bäst kola just nu?

Aftonbladet #2?
Eller
Flygresor
eller
DrugStoreScandinavia?

Verkar vara bra skit alla 3 iaf, kul o se att det är lite konkurrens dom vill pressa priserna osv.
La en beställning på Expressens kola, 2g för 1300 var väldigt bra pris.

Testat?
2016-06-10, 12:02
Medlem
FuGeeLalas avatar
Hittar inget om MrYoung i tråden. Någon som har erfarenhet?
2016-06-10, 17:35
Medlem
Thubbes avatar
Jag vill varna för säljaren LoveFactory på flugsvamp.

Jag köpte för en tid sedan ketamin, 2-cb och MDMA av denna försäljare. MDMAt är okej, men 2-CBt reagerar inte med mina testkit alls (beror det på att drogen är i pillerform?) och framförallt är ketaminet inte alls ketamin.
Säljaren har såklart lägligt nog gått på semester nu så någon form av kompensation för detta kan jag väl titta i månen efter antar jag.
2016-06-10, 19:25
Medlem
FuGeeLalas avatar
Undrar även om Bulkkranen. Läst skilda meningar. Vissa påstår selektiv scam?
2016-06-10, 19:32
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Nä det är inte så skoj att vänta på något som aldrig dyker upp. Var det från en färsk säljare eller var det en som varit med ett tag? Och vad säger denne om situationen?

Tyvärr finns det egentligen inget du kan göra åt saken med tanke på att pengarna är släppta men är det en snäll säljare kanske denne kan ge nån sorts kompensation av något slag?

Det var en etablerad säljare med bra omdömen. Har inte kontaktat säljaren än, vill först utesluta helt att det inte är posten. Det är fler på flugforum som väntar på post från däromkring, vet inte om det är positivt eller negativt…
2016-06-11, 12:18
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe

Jag köpte för en tid sedan ketamin, 2-cb och MDMA av denna försäljare. MDMAt är okej, men 2-CBt reagerar inte med mina testkit alls (beror det på att drogen är i pillerform?) och framförallt är ketaminet inte alls ketamin.
Säljaren har såklart lägligt nog gått på semester nu så någon form av kompensation för detta kan jag väl titta i månen efter antar jag.
http://i.imgsafe.org/498ae79.jpg den 2C-B du menar?
2016-06-11, 12:54
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Varför ska jag be någon göra det? Det är tabletter som kommer ifrån spanska apotek som absolut inte säljer piratkopierade piller. Jag har själv använt mig av nämnda personers taktik för ett par år sedan, fick recept från samma doktor, så jag vet till 100% att det är riktiga 80mg Oxycontin som importeras till Sverige. Man gick in på hans kontor, bad om Oxycontin, han frågade om vi ville ha 40mg eller 80mg tabletter, vi fick recept, gick till ett apotek som beställde tabletterna och en timma senare levererades de till nämnda apotek. För eget bruk fick jag två recept á 28 tabletter på en vecka. Jag kan inte tala för att det inte också finns kopior, jag kan bara säga att det finns äkta.
Har inte sagt att det inte går. Men peka gärna på vilken säljare som gör på det viset och säljer i bulk på FS. Det är lite det vi pratar om

Det är knappast bara att kliva in till en spansk läkare och be om recept på 2.500 piller och sen frakta in dessa till Sverige och sälja på FS.

Att det förekommer äkta piller till och från är det ingen som tvivlar på. Däremot verkar en hel del tvivla på att det absolut inte går att fake:a blister och oxypiller.
2016-06-11, 15:13
Medlem
julernsts avatar
Stor, röd flagga på volvo. Vad deras "Torra amfetamin" är vet jag inte, men det finns inte en chans att det är amfetamin.
2016-06-11, 15:17
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
La en beställning på Expressens kola, 2g för 1300 var väldigt bra pris.

Testat?
1g bra kola hade varit bättre än 2g dåligt kola, förstår inte vilka som har recenserat det? Luktar tandläkarmottagning och fejset är domnat i över 1h.
2016-06-11, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe

Är det gröna mario-knapparna du menar? Kanske dum fråga, men har du pulveriserat knapparna innan du testar? Jag är i princip bombsäker på att de innehåller 2c-b, sen om det är 18mg det vette katten. Ruset är mycket likt meskalin men sitter kortare, cirka 6h. Det säger iofs ingenting, bara för att jag fick fungerande knappar kan han/hon/dem likväl selektivt scammat dig.

Vad är problemet med ketaminet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in