2016-05-20, 19:17
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
...och har rätt tråkigt tjack. Man ska inte behöva dra en bra bit över 200 mg för att få några ynka, små rysningar. Vill inte ha tunga ögonlock två, tre timmar efter intag heller.
Fyfan är den skiten i omlopp igen Hatar den rc'n, sicket skit den är
2016-05-20, 21:14
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Fyfan är den skiten i omlopp igen Hatar den rc'n, sicket skit den är

Luktar tjack, smakar tjack och känns som tjack. Tvivlar starkt på att det är en RC.
2016-05-21, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
] 4-mmc är tillåtet
Ändrades det nyligen också? Har för mig att Narcos hade 4-MMC uppe men var tvungen att ta bort, tyvärr
2016-05-21, 13:01
Medlem
Chilla gott folk, har man på något vis mist servrar eller adresser så kickar backuper igång inom kort.

Med det sagt så är något större på G, jag skrev det innan i denna tråd men det tyckte någon moderator tydligen var för känsligt att gå ut med och inlägget togs bort utan skäl. Har ni inte ett extremt behov av knark för tillfället så sitt ner i båten och observera vad som händer kommande veckan eller två. Igår började rapporter på hembesök trilla in från dem som saknar post.

Tänk till före just nu, okej?
2016-05-21, 13:19
Medlem
snurreboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
Chilla gott folk, har man på något vis mist servrar eller adresser så kickar backuper igång inom kort.

Med det sagt så är något större på G, jag skrev det innan i denna tråd men det tyckte någon moderator tydligen var för känsligt att gå ut med och inlägget togs bort utan skäl. Har ni inte ett extremt behov av knark för tillfället så sitt ner i båten och observera vad som händer kommande veckan eller två. Igår började rapporter på hembesök trilla in från dem som saknar post.

Tänk till före just nu, okej?

Vad är det för rapporter du pratar om?
2016-05-21, 13:21
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurrebox

Undrar jag med - vilka har fått hembesök? Och hur skulle folk ha kunnat fått hembesök när alla adresser skrivs med PGP? Har svensk polis BÅDE infiltrerat Flugsvamp OCH knäckt PGP-krypteringsprotokollet?
2016-05-21, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurrebox

En stor mängd post har 'försvunnit' spårlöst från flera stora säljare senaste veckorna, inga säkra indikationer på varthän de tagit vägen mer än att de inte kommit fram. Igår började köpare som saknar brev sen 2-3 veckor skriva på flugforum att polisen gjort hembesök.

Just detta med en stor mängd saknade brev och indikationer på en polisiär operation skrev jag om här för 1½ vecka sen, men tydligen togs det inlägget bort utan skäl.
Senast redigerad av Orax 2016-05-21 kl. 13:31.
2016-05-21, 13:38
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Skulle också vilja höra lite om det.

Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Undrar jag med - vilka har fått hembesök? Och hur skulle folk ha kunnat fått hembesök när alla adresser skrivs med PGP? Har svensk polis BÅDE infiltrerat Flugsvamp OCH knäckt PGP-krypteringsprotokollet?
"Igår började rapporter på hembesök trilla in från dem som saknar post"

Saknar du post kan du vara orolig alltså, annars ej.
2016-05-21, 13:48
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
"Igår började rapporter på hembesök trilla in från dem som saknar post"

Saknar du post kan du vara orolig alltså, annars ej.

Om den var kraftigt försenad med senare kom fram till rätt destination? Hände en god vän till mig.
2016-05-21, 13:57
Medlem
lowerCases avatar
Citat:

Det var en användare(vet inte om det var fler) på FS vars brev var med i 3/5-5/5-perioden där ett gäng brev från en stor säljare är försvunna. Polisen hade nu i veckan kommit och knackat på hos denna användares målvakt. Svårt att veta om det är sant överhuvudtaget, men är det så verkar det ju som om dom inte har haft någon husransakan. Så antingen har dom haft koll på lådan/lådorna som har använts eller haft koll på vissa personers brevlådor som har fått väldigt många vaderade kuvert utan någon företagslogga.

Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Om den var kraftigt försenad med senare kom fram till rätt destination? Hände en god vän till mig.

Många av dom är fortfarande försvunna.
2016-05-21, 13:59
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:

De har inte knäckt PGP. Om de tagit brev innehållandes knark så är det ju bara att kolla vem det är addresserat till. Easy.
2016-05-21, 14:11
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Det var en användare(vet inte om det var fler) på FS vars brev var med i 3/5-5/5-perioden där ett gäng brev från en stor säljare är försvunna. Polisen hade nu i veckan kommit och knackat på hos denna användares målvakt. Svårt att veta om det är sant överhuvudtaget, men är det så verkar det ju som om dom inte har haft någon husransakan. Så antingen har dom haft koll på lådan/lådorna som har använts eller haft koll på vissa personers brevlådor som har fått väldigt många vaderade kuvert utan någon företagslogga.

Många av dom är fortfarande försvunna.

Vem var denna stora säljare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in