Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-14, 20:03
  #12001
Medlem
svampen211s avatar
Hur är doktorkosmos nu? Tror jag handla H av han mycke för ett bra tag sen men så jävla dåligt minne vilka säljare som alltid var bra. Tror det var doktorkosmos som startade pris krig i H avdelningen så 1 gram H låg på typ 600 och det var bra grejer haha. Han var rolig, tror han skrev i forumet ungefär "nu blir det pris krig på H" så var priserna skit låga några dar. Eller så är den säljaren kanske inte kvar om det inte var kosmos.

Minns att jag fick världens övervikt av han också en gång, fan man borde skriva ner alla bra men det är nog inte att rekommendera om polisen knackar på dörren. Just nu känner jag mig som säkrast hos Apoteksmamman.
2018-08-14, 20:47
  #12002
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Inget idag, snyft. Markerades iofs. som skickat tidigt igår. Misstänker att de gör så pga. säkerhetsskäl.

Har varit utan tjack i en vecka + nu tack vare säljaren twix som ljög och aldrig skickade något, även fast det var markerat som det. En dispyt och några dagar senare fick jag pengarna tillbaka. Och då hade BTC-priset gått ned till typ 6500, så jag förlorade några hundralappar att handla för vilket var surt.

Har haft en jävla otur på tjackfronten den senaste tiden.

Ok, segt, ja de verkar inte jobba så snabbt. Lagt en order iaf.
2018-08-14, 21:05
  #12003
Medlem
KryddAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slicemenice1
Kvalitetsbutiken helt gröna samt 24h leverans.

Kan säga att det var de bästa Amfetaminet jag har tagit på länge, 14 års erfarenhet och detta tjack var inte att leka med, Pillertrillaren med tiden hade fint amfetamin och det är något tjack jag har mått bra av. Kan säga att detta var snäppet vassare än deras. Tjacket var vitt och var lite små fuktigt näst intill torrt. Du bankar ut det till mer än hälften utan som helst problem. Denna eufori var längesen man fick!

Rekommenderar starkt till Amfetamin brukare!

Jäklar vad kul att läsa! Old time PT hade alltid fina saker tycker jag - blev aldrig besviken och då menar jag verkligen ALDRIG! Som du beskriver det så verkar det vara av hög renhet enligt min erfarenhet!
2018-08-14, 21:42
  #12004
Medlem
Plskan två leveranser till framme på 24h exakt från lagd beställning.

Supernöjd med produkterna, stealthen är dock bara ok.

markerades som skickat 5 min efter jag klicka på beställ, killarna va på hugget denna vecka
__________________
Senast redigerad av metoukor 2018-08-14 kl. 21:46.
2018-08-14, 22:43
  #12005
Medlem
Shejkens avatar
testat mr.paris hasch......
Hasch #1 Dynamite OG

är nöjd med det...jag förväntade mig inte att det skulle vara skitbra men det var helt ok... rökt en del vassare saker....men helt klart prisvärt.


han leverarade lite övervikt också.


så grönar mrparis
2018-08-15, 00:41
  #12006
Medlem
PHUCKups avatar
DP247 - Grön
Testade deras cb-kapslar (batch #4 om jag minns rätt). Första gången två, men fick besök och rökte holk samtidigt. Nästa dag tog jag 3 samt rökte 2h före intag. Men vågar inte uttala mig om potens eftersom att äta cannabis inte verkar va vad jag är ute efter. Är go i kroppen osv men förväntar mig ett tungt head high. Men en säljare jag hade återkommit till.

Bautaweed - Grön
Beställde deras Strawnana vapeolja åt en polare. Inte så väst mycket information om oljan i beskrivningen men fick via PM svar om att oljan var runt 30/70 (sativa/indica). Önskar jag kunde mätt hur mycket olja det egentligen var, men eftersom det inte var till mig lät jag bli. Intressant iaf eftersom den säger det är 8-9ml, vilket isåfall slår alla andra listings på 0.5ml för 5-800kr. Fick smakat på den iaf och den slog på riktigt schysst med härliga smaker! 91% THC enligt dess förpackning, men hittar ingen info om "Cali Conxion" online. Grejen höll honom ungefär en vecka med mycket blossande.

Beroendeteamet - Grön
Detta team fortsätter leverera röka över standard till pressade priser! Tyvärr var jag inte lika förtjust i "Blueberry" som var när jag beställde sist, rökte mig trött på det ganska snabbt och nu har den ändrat i listingen till "Cristall". Ett lite fult knep tycker jag att bara ändra namn/beskrivning för att behålla samma betyg på produkten. Tyvärr fick jag väldigt lång svarstid på mina meddelanden med, men när jag påpeka det så kom det snabbt ett svar men inte på vad jag egentligen undra och tiden från mottagen till skickad tog 24h.. Beställde vid midnatt och blev ändå skickad dagen därefter. Något jag hoppas dem kan jobba på.

Någon som testat Beroendeteamet's senaste hash? (Cristall) eller Knarkcentralen's?
__________________
Senast redigerad av PHUCKup 2018-08-15 kl. 00:48.
2018-08-15, 01:01
  #12007
Medlem
glockengolds avatar
Kapteinhorse är I mina ögon den absolut bästa säljaren på Fs. Hans nya "H" är riktigt bra! Tacka sprututbytet för naloxon-nässprayen säjer jag bara 😂 ha en fortsatt trevlig natt allihopa
2018-08-15, 01:09
  #12008
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Någon annan som märkt av förseningar från Karamellkungen? Paketet ska ha skickats i onsdags, men idag (måndag) har fortfarande inget dykt upp. Måste snart starta en dispyt för att undvika auto-släpp.

Fick idag hem min beställning från Karamellkungen. De är väldigt gröna, och deras tjack var riktigt, riktigt bra Rekommenderas starkt!
2018-08-15, 02:47
  #12009
Medlem
weedsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Fick idag hem min beställning från Karamellkungen. De är väldigt gröna, och deras tjack var riktigt, riktigt bra Rekommenderas starkt!

Härligt att höra! Det finns hopp då...

Har prövat PrimeT lite billigare tjack variant nu under de senaste dagarna... alltså den som han misslyckades kapitalt med att skicka ut och sedan ljög om när det skickats.
Det e lite smutstjack får man nog säga... men ruset är ganska behagligt och känns rent. Däremot känner jag igen den där frätande lukten å färgen sen tidigare och har ett litet knep för att bli av med det (ifall man inte planerat sin acetonrening 30h innan): man lägger en udd av det i ett glas med lite vatten och virvlar det en stund så kommer det gula klumpa ihop sig och sätta sig på glasets insida. Det som är kvar är säkert inte som vattnet från Fountain of youth, MEN det är iaf lite mindre gult gift i det. Fy och tvi vale!
2018-08-15, 07:19
  #12010
Medlem
KryddAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Flunitrazolam är ju en rc benso helt enkelt och visst funkar dom men jag rekommenderar endå xanor eller flunitrazepam över den där

Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
Ej testad deras men har testat zeroholes och askens när flu inte var klassad. Sjukt trevlig benz om du frågar mig, som vanliga alpraz men jag behövde bara hälften så mycket, plus att för mig höll det i sig dubbla längden jämfört med alpraz.

Låter bra ändå bra som förväntat. Och jo, om jag fortfarande kunde få 100-burkar/kartor FM1r för 1200 fortfarande hade jag nog varit nöjd... Men tyvärr är priserna riktigt höga nu. Det som lockar är just potensen då tex diazepam i höga doser inte känns nämnvärt.

Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Har ej glömt! Saknar min lev från Sd som jag beställde någon gång förra året. Är nog den enda jag inte fått från på 2 år den sidan. Konstigt nog

Det där låter faktiskt lite som "en på miljonen" risk, och inte som SD. Det suger såklart för dig. Men det är så pass många som har varit nöjda gång på gång. Jag har alltid fått:
1) Bra produkt, det är alltid en hög kvalitet.
2) Ofta snabb accept, Suverän leveranstid, och bra stealth.
3) Fått den strain som den namnges. Det är inte ehm.. ohört av att folk i princip hittar på strains.
4) Rätt vikt, alltid. Om det är någon gång jag glömmer bort så var det vikter om några 0.05g. Men alla bra gånger väger lätt upp det.

Jag kanske uppfattas som en fanboy vilket inte riktigt är true. Men jag diggar honom, och jag är rätt jävla säker på att du får det om du skulle beställa igen.. Och jag tror många håller med mig på ovan punkter.
__________________
Senast redigerad av KryddA 2018-08-15 kl. 07:21.
2018-08-15, 08:16
  #12011
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
Kapteinhorse är I mina ögon den absolut bästa säljaren på Fs. Hans nya "H" är riktigt bra! Tacka sprututbytet för naloxon-nässprayen säjer jag bara 😂 ha en fortsatt trevlig natt allihopa
Är det så? det förra heroinet de sålde var ju i princip helt utan effekt bland de sämsta jag någonsin testat. För mig helt overkligt att han kunde ha så pass bra betyg på det. Hoppas verkligen de har bättre skit inne nu
2018-08-15, 08:50
  #12012
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KryddA

Det där låter faktiskt lite som "en på miljonen" risk, och inte som SD. Det suger såklart för dig. Men det är så pass många som har varit nöjda gång på gång. Jag har alltid fått:
1) Bra produkt, det är alltid en hög kvalitet.
2) Ofta snabb accept, Suverän leveranstid, och bra stealth.
3) Fått den strain som den namnges. Det är inte ehm.. ohört av att folk i princip hittar på strains.
4) Rätt vikt, alltid. Om det är någon gång jag glömmer bort så var det vikter om några 0.05g. Men alla bra gånger väger lätt upp det.

Jag kanske uppfattas som en fanboy vilket inte riktigt är true. Men jag diggar honom, och jag är rätt jävla säker på att du får det om du skulle beställa igen.. Och jag tror många håller med mig på ovan punkter.

Du uppfattas som en fanboy och det är nog true Men du har helt rätt i att han är 100% när det kommer till att skicka ut snabbt och säkert. Han som person beter sig däremot som en riktig liten fitta, där han fokuserar på hur dåliga alla andra säljare är.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback