Kan någon förklara för mig varför det är så dåligt med RC's på FS?
De flesta RC's är ju ändå skit. Men det finns ju ändå en del RC's som genom åren har varit mycket älskade av många, som dock är olagliga nu.
Om man ändå tar in andra olagliga substanster så som tjack, heroin, benzo o.s.v.
Varför tar ingen på sig att ta in typ 4-mmc, 3-cmc, MDPV, A-php, A-pvp m.m?
De flesta RC's är ju ändå skit. Men det finns ju ändå en del RC's som genom åren har varit mycket älskade av många, som dock är olagliga nu.
Om man ändå tar in andra olagliga substanster så som tjack, heroin, benzo o.s.v.
Sällsynta: kan förekomma hos upp till 1 av 1000 användare
Onormalt luktsinne, svängningar i synen, förändrat djupseende, förändrad ljusupplevelse, synnedsättning
Utvidgade pupiller, skelögd
Kallsvett, trånghet i svalget, svullnad av tunga
Inflammation i bukspottskörteln
Sväljsvårigheter
Långsam eller minskad rörlighet i kroppen
Svårigheter att skriva ordentligt
Ökad vätska i buken
Vätska i lungorna
Krampanfall
Förändringar i de uppmätta elektriska förändringarna i hjärtat (EKG), vilket motsvarar störningar i hjärtrytmen
Muskelskador
Utsöndring från brösten, onormal brösttillväxt, brösttillväxt hos män
Avbrutna menstruationer
Njursvikt, minskad urinmängd, svårighet att urinera
Minskat antal vita blodkroppar
Olämpligt uppträdande
Allergiska reaktioner (vilket kan inkludera svårigheter att andas, inflammation i ögat (keratit), och en allvarlig hudreaktion karakteriserad av klåda, blåsor, fjällande hud och smärta
Fick det utskrivet en gång för ett antal år sen. Tog dem aldrig.
Dum som jag var beställde jag från cannabis Corp... Nu har det gått två veckor och ingen vara.
Jag varnar härmed ALLA att beställa från dessa jävla luffare!!!
Jag har själv grönat dem en gång i världen, något jag ångrar som fan.
Administrationen på FS gör som vanligt inte ett smack.
Jävla dåligt..
Som sagt, håll er ifrån luffare som dessa än hur jävla bra weed det är.
Fy fan.
Använder sällan tjack men nu framöver har jag ett musik event att attenda och tänkte det kanske hade varit kul att piffa upp det hela med lite näsgodis.
Tips? Huvudsaken är att det är ett torrt pulver då varorna kommer snortas.
"Flugsvamp är en marknadsplats för illegala droger, i princip ingenting annat får säljas. Till illegala droger räknas också receptbelagda mediciner. Även tillbehör relaterade till droganvändning är tillåtet att annonsera. Allt annat är utanför ramarna och kommer att tas bort. Den som försöker sälja uppenbart olämpliga saker, till exempel vapen, stöldgods eller förfalskningar, riskerar även att få sin användare avstängd. Alla annonserade produkter ska vara placerade i korrekt kategori. Felplacerade produkter kan bli flyttade eller borttagna. "
...och har rätt tråkigt tjack. Man ska inte behöva dra en bra bit över 200 mg för att få några ynka, små rysningar. Vill inte ha tunga ögonlock två, tre timmar efter intag heller.
Dum som jag var beställde jag från cannabis Corp... Nu har det gått två veckor och ingen vara.
Jag varnar härmed ALLA att beställa från dessa jävla luffare!!!
Jag har själv grönat dem en gång i världen, något jag ångrar som fan.
Administrationen på FS gör som vanligt inte ett smack.
Jävla dåligt..
Som sagt, håll er ifrån luffare som dessa än hur jävla bra weed det är.
Fy fan.
Varför köper du inte av kemiska smurfen istället? Om det är riktigt bra weed du är ute efter? Och exakt vad ska administrationen göra tycker du? Efter en veckas dispyttid? Brev har dykt upp efter 3-4 veckor förr, rätt ofta dessutom.
Men du har rätt i att man ska handla av seriösa vendors och inte chansa på andra. Speciellt inte när det finns stabila med såpass grymt weed som typ herby och smurfen ofta har.
Senast redigerad av Skriuw 2016-05-20 kl. 19:15.
Jag är övertygad om att det hade sålt som smör.
] 4-mmc är tillåtet men knappt ingen tillverkar det längre, övriga är rena skräpmolekyler oftast, dålig dokumentation om biverkningar på dessa ovanpå det. Sen är många roliga "rc" tillåtna dessutom. 4-ho/det mm