2015-10-19, 19:06
Medlem
DinKamrats avatar
Min beställning från PSYHERO anlände idag, så jag aktiverar KOD GRÖN. Det är rent av grönare än en grow-op i soliga Kalifornien.
2015-10-19, 21:30
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskullejubara..
Måste bara fråga, vilken sida kan ni rekommendera? Såg att silkroad öppnat upp igen med v3, är det den de flesta använder? Många pratar om FS, vad är det fulla namnet?
(Har inte handlat online sen silkroad1 )

Ska du handla inrikes är det flugsvamp (FS) som gäller. http://flugsvampkgwqwao.onion
2015-10-19, 21:48
Medlem
Brmcs avatar
Är det någon som har goda erfarenheter att beställa droger från utlandet? Känns så jävla risky, men det jag vill ha tag i finns inte inrikes. Vet att nederländerna, tyskland och england är högrisk-land, men vill beställa hem lite metamfetamin.
Senast redigerad av Brmc 2015-10-19 kl. 21:54.
2015-10-19, 22:51
Medlem
Någon som vet om den "kemiska smurfen" är legit?
2015-10-19, 22:53
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Är det urbans charlie som gäller eller?
2015-10-19, 22:57
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicmadness
Demma talade gott om dutchsupplys kola. Det är det ända jag sett.
2015-10-19, 22:59
Medlem
Brmcs avatar
Citat:

Det är ganska bra faktiskt. Om du frågar mig skulle jag dock säga att det är bankat med lite tjack. Inga nämnvärda mängder så, men litegrann. Men mos def helt okej kola.

Brukar generellt dra linor á la scarface, men här gav mig 0.1 en ganska bra skjuts faktiskt. Vart t.o.m lite väl snurrigt att träffa folk.
Senast redigerad av Brmc 2015-10-19 kl. 23:01.
2015-10-19, 23:06
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Demma talade gott om dutchsupplys kola. Det är det ända jag sett.

Ska lägga det på minnet.

Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Det är ganska bra faktiskt. Om du frågar mig skulle jag dock säga att det är bankat med lite tjack. Inga nämnvärda mängder så, men litegrann. Men mos def helt okej kola.

Brukar generellt dra linor á la scarface, men här gav mig 0.1 en ganska bra skjuts faktiskt. Vart t.o.m lite väl snurrigt att träffa folk.

Hur vet du? Darrig? Svårt att sova? Fan va tråkigt det är att köpa kola, ska alltid behöva oroa sig över dålig kvalitet/bli lurad...

Någon som testat Athena och Illusionens charles?
2015-10-19, 23:15
Medlem
Kingandaces avatar
Hur sköter sig Cobraswe nu för tiden? Kan folk här gröna honom? Ska beställa lyrica, det är bara han och CarlBildt som har, men den sistnämna har inte varit aktiv på 3 dagar, så det lutar åt att beställa från Cobraswe. Men vågar man det?
2015-10-19, 23:16
Medlem
iDunos avatar
Om kolat är bankat medd tjack så är det väl inte bra kola ??

Är weedet bra aa det är dunder det är blandat med spice... Var haschet bra aa det var blandat med opium.. kan ju inte blanda 2 droger och kalla det för en bra drog.. det är ju 2 droger... förstår ni ?
2015-10-19, 23:18
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Om kolat är bankat medd tjack så är det väl inte bra kola ??

Är weedet bra aa det är dunder det är blandat med spice... Var haschet bra aa det var blandat med opium.. kan ju inte blanda 2 droger och kalla det för en bra drog.. det är ju 2 droger... förstår ni ?

Men hur vet folk att det är blandat med tjack? Urban har vart med på FS2 väldigt länge så känns som jag helst lägger stålarna hos honom men om det är någon som någon som sitter på "dunder" så hade man ju lagt en beställning
2015-10-19, 23:23
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Men hur vet folk att det är blandat med tjack? Urban har vart med på FS2 väldigt länge så känns som jag helst lägger stålarna hos honom men om det är någon som någon som sitter på "dunder" så hade man ju lagt en beställning
Ja man borde ju känna det på ruset. Nu är inte kola min grej. Tjack gillar jag mycket mer.

Men jag hade nog avvaktat lite lite mer info inte jag köper kola/tjack. Säger han att han tror att det är tjo i det så får man ju gå på hans ord eller chansa eller kolla vidare. Vad säger de på FS ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in