2015-07-29, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregorSpencer
Vilken shop på FS2 kan rekommenderas för MDMA-kristaller? Är inne på att handla från SweCan, cobraswe eller DoktorKosmos.

DoktorKosmos. Trevlig och har alltid fått mitt dagen efter. Tror hans MDMA är det bästa på FS för närvarande.
Senast redigerad av totaler.krieg 2015-07-29 kl. 07:03.
2015-07-29, 09:36
Medlem
t3x5s avatar
Någon som har testat tjacket från Stocktown? Bra pris på det iaf.
2015-07-29, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Någon som har testat tjacket från Stocktown? Bra pris på det iaf.
Töm din PM-inkorg och skicka ett meddelande till mig efteråt.
2015-07-29, 11:26
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Whitepuresnow, 800 kr för en gubbe av "colombianskt kokain" mina varningslampor plingar rött, någon som köpt?
2015-07-29, 11:54
Medlem
hockexxs avatar
Morfar levererar fortfarande snabbt som vanligt! Produkten såg klart bättre ut denna gång än förra gången med
2015-07-29, 13:47
Medlem
Vet någon om nån shop/market där man kan köpa gräs som inte kostar löjligt mycket eller köpa hallucinogener som inte är svamp eller LSD?

Jag hittade DeDope http://dedopezlr266zlll.onion/ på hidden wiki. Där finns det 100g gräs för ~3k, vilket låter för bra för att vara sant. Men den är verifierad på hidden wiki, vilket kanske inte betyder någonting iofs. Någon som har erfarenhet av DeDope eller någon annan utländsk sida?
2015-07-29, 13:51
Medlem
VVCs avatar
Någon annan som väntar paket från LeifiGW? Beställde från 3 olika vendors i söndagsnatt och allt utom LeifiGW's har kommit fram. Får inte svar när jag skriver meddelande till honom heller.
2015-07-29, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Någon annan som väntar paket från LeifiGW? Beställde från 3 olika vendors i söndagsnatt och allt utom LeifiGW's har kommit fram. Får inte svar när jag skriver meddelande till honom heller.

Tror inte leffe skickar lika ofta som andra vendors. Varje gång jag beställt av honom har det tagit 4-8 dagar att komma fram.

Doktorpsykos är grön. Fick paketet jag betala för igår nyss.

Rökat är riktigt bra med tanke på 400/5 priset och är inte bara ner utan lite balanserat rus men dagligrökare behöver nog potentare och det är lite hård men luktar iaf bra.
2015-07-29, 14:46
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Tror inte leffe skickar lika ofta som andra vendors. Varje gång jag beställt av honom har det tagit 4-8 dagar att komma fram.
Okej tack.
Man blir ju lite orolig när han inte svarar och någon skriver längre bak i tråden att han är selektiv scammer. Har följt hans omdömen domma dagarna och folk skriver att dom fått på under 24h osv.
2015-07-29, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Okej tack.
Man blir ju lite orolig när han inte svarar och någon skriver längre bak i tråden att han är selektiv scammer. Har följt hans omdömen domma dagarna och folk skriver att dom fått på under 24h osv.

Släpp inte på deponin förens du har sakerna i handen.
2015-07-29, 16:04
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Släpp inte på deponin förens du har sakerna i handen.
Nej, så klart jag inte gör det.
Tycker dock han borde svara på mail om hur det ligger till med ordrarna, speciellt när man väntat såpass länge.
2015-07-29, 16:50
Medlem
Leffe har nog bara extremt mycket att göra och skippar att svara på "o-akuta" mail.
Har handlat av honom ganska mycket på FS sedan han kom tillbaka från sin semester. Inga problem någon gång och bra grejer. Dock tog leveransen cirka 4 dagar istället för "normala" 2.

Har någon handlat av Kobe på FS? La beställning tisdags förra veckan, skickades torsdag och har fortfarande inte dykt upp :P
Börjar lukta skumt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in