2015-07-28, 17:45
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Fick min beställning av G4U förra veckan jag glömt att skriva om. 1 dags leveranstid var det, grymt tjack, bra mängd, trevlig säljare.. Kommer lätt återkomma till denna person. Bland de skönaste/renaste ruset ja köpt på länge

Det vore så himla skönt om någon bara skrev "Fan, det smutsigaste, pushigaste mest ösiga rock n roll-tjacket jag tagit sen jag sköt kristaller rakt in i ögonloben med Lemmy."
2015-07-28, 17:53
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Det vore så himla skönt om någon bara skrev "Fan, det smutsigaste, pushigaste mest ösiga rock n roll-tjacket jag tagit sen jag sköt kristaller rakt in i ögonloben med Lemmy."

Haha, de skulle man velat vara o testat!! Fan dog lite, roligaste ja läst idag
2015-07-28, 17:59
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Haha, de skulle man velat vara o testat!! Fan dog lite, roligaste ja läst idag

Jag vill ha ös! Kranar, om ni läser det här. SNÄLLA ta in riktigt jävla bazookastarkt dundertjack. Det är allt jag begär. Jag skiter i att det är labbtestat av någon Kinesisk doktorand till otroliga 120% renhet. Vill jag bli fokuserad dricker jag kaffe. Tar jag amfetamin vill jag dock att de ska slå så hårt att jag headbangar fram ett mildare slaganfall. Gosh, ska det vara så jävla svårt?
2015-07-28, 18:01
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Jag vill ha ös! Kranar, om ni läser det här. SNÄLLA ta in riktigt jävla bazookastarkt dundertjack. Det är allt jag begär. Jag skiter i att det är labbtestat av någon Kinesisk doktorand till otroliga 120% renhet. Vill jag bli fokuserad dricker jag kaffe. Tar jag amfetamin vill jag dock att de ska slå så hårt att jag headbangar fram ett mildare slaganfall. Gosh, ska det vara så jävla svårt?

Visst saknar också ruset som kommer som en käftsmäll och man är stissig och söndertaggad.. Vill också ha sådant skittjack igen
2015-07-28, 18:30
Medlem
Skriuws avatar
Citat:

Citat:
Visst saknar också ruset som kommer som en käftsmäll och man är stissig och söndertaggad.. Vill också ha sådant skittjack igen
Hederligt racematiskt äkta amfetamin med andra ord
2015-07-28, 19:26
Medlem
Ladidas avatar
Är det någon som beställt av Urbans Grejor senaste tiden? Har lagt en beställning men det blev som tyst sedan, kanske bara jag som är nojig men de har varit bra tidigare varjefall, alltid fått kalasgrejer från sagda säljare.
Ifall ni har beställt, kan ni skriva när och ifall ni fått leveransen? Får fan nojan här.
2015-07-28, 19:27
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Fått leverans av bugsbunny, GW samt Lawless redan nu i veckan, så där rullar maskineriet
verkar det som.

Bunnys tjack var fanimej över förväntan.
2015-07-28, 19:29
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Är det någon som beställt av Urbans Grejor senaste tiden? Har lagt en beställning men det blev som tyst sedan, kanske bara jag som är nojig men de har varit bra tidigare varjefall, alltid fått kalasgrejer från sagda säljare.
Ifall ni har beställt, kan ni skriva när och ifall ni fått leveransen? Får fan nojan här.

Beställt ett par gånger av urban, alltid gått bra. Senast 16/7.
2015-07-28, 19:52
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Hederligt racematiskt äkta amfetamin med andra ord

Exakt, va de ordet ja inte kom på haha Bara man vet va de är i, saknar de lite. Tar man vanlig/bra affe varje dag, så känner man sig ingen skillnad. Känner sig inte pratigare, knappt att man får den där pushen utav motivation att göra saker
2015-07-28, 20:54
Medlem
Nu kom nucleus upp igen verkar det som.
Dock helt tomt på produkter än så länge :P
2015-07-29, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Vad menar du med att det blev "blev som tyst sedan"?

Jag har fått fram 2/3 leveranser. Ingen aning om första leveransen om det var selektiv scam eller posten. Who knows. Har kommit fram gångerna efter iaf!
2015-07-29, 06:32
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Vad menar du med att det blev "blev som tyst sedan"?

Jag har fått fram 2/3 leveranser. Ingen aning om första leveransen om det var selektiv scam eller posten. Who knows. Har kommit fram gångerna efter iaf!
Det har löst sig.
Dåliga nerver efter att ha blivit blåst för många gånger tror jag helt enkelt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in