2015-07-26, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Det här nya dom börjat med: Användarklasser?

Vad handlar det om? Det är ju bland annat baserat på hur många dispyter och auto-släpp du har men så om jag inte får eller om det blir strul med mina produkter som jag beställt (Vilket har hänt allt för många gånger) och jag måste inleda dispyter så kan jag bli nedgraderad t.ex från Användarklass 1 till 0? Eller hur funkar det? Vem tjänar på detta?

Det är ju bara dispyter som måste avgöras av admin som räknas.
Själv har jag aldrig behövt använda dispyt-funktionen så vettefan hur det fungerar men är du så omedgörlig att varje konflikt måste lösas av admin istället för att du kommer överens om något med vendorn så anser dom väl att du inte ska vara högre än 0-1.
2015-07-26, 13:11
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Det är ju bara dispyter som måste avgöras av admin som räknas.
Själv har jag aldrig behövt använda dispyt-funktionen så vettefan hur det fungerar men är du så omedgörlig att varje konflikt måste lösas av admin istället för att du kommer överens om något med vendorn så anser dom väl att du inte ska vara högre än 0-1.

Jaha, det var jag som hade läst på dåligt. Jag trodde det skulle vara alla dispyter och tyckte det lät lite skevt
2015-07-26, 16:18
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skriuw
Vad menar du med länge?.runt max halvtimmen - 40 min som en näsa ladd ska göra eller menar du typ 2-3 timmar?
En knapp timme typ, räknade inte minuter Men ibland så hinner man knappt lämna toaletten förräns man börjar känna sug efter en ny lina, men detta höll lite bättre tyckte jag.
2015-07-26, 16:51
Medlem
Input ang Morfars semi tt? Rejält pressat pris men vet av erfarenhet att han levererat billiga grejer som helt klart varit över mina förväntningar.
2015-07-26, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F1LLE
Tjena vill inte uppfattas som att jag bara spamar men är det någon här (mer än jag) som än idag väntar på paket ifrån FS2.0 "Luckys" med en förvånansvärt lång leveranstid?

fick ett PM från en användare som sade att han bara fått knappt 1/4 av det han beställde ifrån Luckys så blir själv lite oroad av det faktum att jag köpt drygt samma mängd under samma vecka men inte fått något alls.

Luckys är grön!
2015-07-26, 19:42
Medlem
GregorSpencers avatar
Vilken shop på FS2 kan rekommenderas för MDMA-kristaller? Är inne på att handla från SweCan, cobraswe eller DoktorKosmos.
2015-07-27, 02:13
Medlem
OnTheWeeds avatar
Åsikter om LeifiGW?
2015-07-27, 11:15
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Åsikter om LeifiGW?

Selektiv scammer.
2015-07-27, 12:06
Medlem
Är det större riskfaktor vid beställning av större kvantiteter av t ex 200-500 st Bensedin-piller, jämfört med t ex 100 st och i så fall hur mycket?
Tänker att det blir svårare med stealthen (och att det riskeras att hittas/bli stulet osv) ju större kvantitet det rör sig om? Men man kanske måste upp i ännu högre mängder för att det ska ha någon betydelse?
2015-07-27, 12:18
Medlem
Not-Sures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Åsikter om LeifiGW?

Hans FM1or funkade riktigt bra iaf, har köpt flera gånger av honom och aldrig haft problem.

Om han däremot blåst/lurat andra kan jag såklart inte svara på, men det kommer ju upp gång på gång här i tråden att han skulle vara scammer och fan vet vad.
2015-07-27, 15:50
Medlem
Är det någon som testat tjacket från Good4u?
fick hem idag och tycker det har en mycket konstig lukt och smak
Svårt att förklara hur den smakar men jag tycker den liknar någon gammal RC i smaken och lukt.
Testade bara några olika RC när det började komma ut.

Vad har ni för erfarenhet från Good4us tjack
2015-07-27, 16:16
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Är det större riskfaktor vid beställning av större kvantiteter av t ex 200-500 st Bensedin-piller, jämfört med t ex 100 st och i så fall hur mycket?
Tänker att det blir svårare med stealthen (och att det riskeras att hittas/bli stulet osv) ju större kvantitet det rör sig om? Men man kanske måste upp i ännu högre mängder för att det ska ha någon betydelse?
Om det oroar dig så be vendorn skicka det i flera försändelser.
Har dock ingen egen erfarenhet av piller i dom mängderna så det kanske inte alls är skäl till oro och vendorn skickar allt i en.
Men fan många har ju ändå hyfsad stealth också, så länge skiten inte skickas i en lös redline så är det nog ingen fara

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in