Citat:
Ursprungligen postat av
ppffaann
Nejmen nu får du fan ge dig. Du har grönat bernadotes weed 4 gånger på en vecka. Vi fattar. Du gilla det. Jag personligen skulle aldrig köpa något varken du eller SickYo rekommenderar då era gröningar känns riktigt skitnödiga. Kan det vara så att ni tigger till er gratis produkter mot att ni grönar?
F.ö så är det mycket märkligt att du som du säger blir helt kaputt på 0.01 gram. Att du enligt egen utsago har trasiga synapser gör att jag inte tror den effekten ens blir kännbar för någon annan än just dig. Din hjärna kan inte hantera cannabis (eller droger överhuvudtaget?) helt enkelt.
?
Suck. alltid haters.
ja mina gaba receptorer e fukkt. Min 5-HT2A receptor samt Cannabinoid-receptorer är hyperkänsliga.
och?
verkar helt cepe att du inte vill köpa nåt jag grönar.
det jag grönar är grönt. wtf dude.
nej inte fan tigger jag till mig grejer. vafan måste allt ha en baksida? måste alla ha dolda agendor?
självprojektion kanske?
jag har rent mjöl i påsen och inte fan tigger jag till mig grejer, eller blir tillsagd att gröna.
fråga själv Bernadotte på EVO om jag får nåt för det, eller blivit ombedd att posta inlägget. Go ahead!
sen om du tycker mina inlägg är jobbiga, och stör dig - så ignorera mig då.
fan att de finns folk som du som verkar trivas på negativitet och paranoia. Ja, det är paranoidt av dig att misstänka jag skriver mina inlägg för att jag får gratis skit.
eller att jag har nån jävla "hidden agenda".
fuck allt det. jag är som jag är och skriver så öppet som jag gör, passar det dig inte, ignorera mig.
bryter jag mot reglerna så tar mod hand om det.
other than that, fuck you.