2015-03-11, 17:14
Medlem
Finitos avatar
Vad har hänt med Alexandrus då? Har suttit och taggat i nästan tre veckor på att göra en beställning hos honom, och nu är han icke aktiv längre. Känns som det är ganska säkert att säga att han har åkt dit nu? Han har ju trots allt vart med ett par år nu.
2015-03-11, 19:45
Medlem
Någon som fått besök efter att ha handlat av alexandrus? Tror ni jag klarar mig? Köpte 5g amnesia och 5 kakor
2015-03-11, 22:37
Medlem
Bamse.s avatar
Ok. MDMAt från MNGFS var det bästa jag testat utav tvekan. Vill inte ens gå i god för honom. Vill ha det för mig själv.

Men när man nästan gråter över hur glad man är så måste jag för hans skull.

Moln är jag på
2015-03-12, 00:34
Medlem
denfinastavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ODERTH
Någon som fått besök efter att ha handlat av alexandrus? Tror ni jag klarar mig? Köpte 5g amnesia och 5 kakor

är du inte nojjig över att specificera vad du köpt? Även om det är osannolikt är det trist om polisen lyckas koppla dig till ditt fb-konto.

Är det säkert att han knasat?
2015-03-12, 05:41
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse.
Ok. MDMAt från MNGFS var det bästa jag testat utav tvekan. Vill inte ens gå i god för honom. Vill ha det för mig själv.

Men när man nästan gråter över hur glad man är så måste jag för hans skull.

Moln är jag på

Håller med föregående talare. Fick med lite extra och paketeringen är helt klart värt pengarna. Angående produkter så var det dunder. Första gången jag ser denna typen av MDMA, alltså mer kristall-liknande. Hade var marques test som jag testade på olika delar från påsen, from white to black in a second. Jag hade precis det bästa sexet jag haft på år. Peaken har släppt och jag ska ta några ksalos och försöka sova. Någon som vet hur tolerant man blir på MDMA? Kan man ta till helgen, typ lördag?

Hur som helst, min recension utav MNGFS:

Packning/Stealth: 5/5
Kvantite: 6/5 (Lite övervikt)
Kvalité: 4/5 Har testat ett på Tomorrowland som jag tyckte var bättre, men kan ha varit pga. festivalstämningen.
Kommunikation: 4/5 Första dagarna var jag kanske lite jobbig och fick bra svar, sedan 10 timmar innan nästa svar ang order. Men bättre än många på EVO
Shippment: 5/5 Tog en dag, beställde runt 13.00 dagen innan.

Annan fråga: Vem har bäst hasch på EVO? Tyngst alltså
2015-03-12, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denfinastaven
är du inte nojjig över att specificera vad du köpt? Även om det är osannolikt är det trist om polisen lyckas koppla dig till ditt fb-konto.

Är det säkert att han knasat?

Tror fb-kontot är det minsta jag bör oroa mig för. Helt 100% är det inte men det lutar åt det hållet-
2015-03-12, 08:47
Medlem
Vitalrepuss avatar
Någon som har något att säga om vendorn swepost och dennes hasch?

Mvh
2015-03-12, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
vafan hände här?

skrev ju angående PillerpusherSWE's Bensedin.

Att de håller ojämn kvalite.
försöker väl igen. för inte fan bryter det någon regel, det är ju det tråden är till för.
att diskutera darkweb shoppar.

Det var konstigt, någon ojämn kvalitet har inte jag upplevt på Bensedinet, fick leverans från pillerpusherSWE senast idag och beställde dom igår, bra stealth och dom funkar precis som dom skall.
Han har aldrig gjort mig besviken på varken leveranstider eller kvalitet, dessutom är det en trevlig jäkel att ha att göra med !.

Ta och snacka med honom så löser det sig säkert då han gör allt för att kunderna skall bli nöjda.
2015-03-12, 12:50
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirkidyrk
Det var konstigt, någon ojämn kvalitet har inte jag upplevt på Bensedinet, fick leverans från pillerpusherSWE senast idag och beställde dom igår, bra stealth och dom funkar precis som dom skall.
Han har aldrig gjort mig besviken på varken leveranstider eller kvalitet, dessutom är det en trevlig jäkel att ha att göra med !.

Ta och snacka med honom så löser det sig säkert då han gör allt för att kunderna skall bli nöjda.

ja det var konstigt, för typ 1/3 av pillerna verkar fungera, resten totalt verkningslösa.
det är ju allmänt känt att Bensedin är av ojämn kvalite, och även om PillerpusherSWE är grön, kan han ha råkat ut för en ojämn batch? Själv blivit lurad av sin kran?
Finns många saker som kan ha hänt.

men jag har skrivit till honom så får vi se.

Det är ju en omöjligthet att kvalité-testa varenda piller.
edit: o angående stealth säger du att den var bra? jag fick INGEN stealth. utan att gå in på detaljer.

kan det handla om någon typ av selektiv behandling? ... inte vet jag... bara spekulerar... för du säger bra piller o bra stealth... jag fick INGEN stealth och väldigt varierande piller....
Senast redigerad av J.Booze 2015-03-12 kl. 13:42.
2015-03-12, 13:41
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan

Annan fråga: Vem har bäst hasch på EVO? Tyngst alltså

zero-zero hos embus eller iceolator hos bugsbunny. La själv en beställning imorse på iceolatorn.
2015-03-12, 14:07
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Det ryktas att man bör ha ett välstädat hem om man beställt av Alexandrus. Tydligen har folk fått besök av polisen.

Det ryktas att poliskontakten som gjorts med en köpare inte var kopplad till Alexandrus, utan en annan välkänd vendor. Den vendorn har dock inga aktiva annonser, tror inte ens han varit aktiv på Evolution.

Vad som hänt med alexandrus är fortfarande ett mysterium dock.
Senast redigerad av pterodactyl 2015-03-12 kl. 14:10.
2015-03-12, 14:31
Medlem
nån som har koll på nå utländska amfetamin kranar? och mdpv kranarna? finns ju sjukt billiga möjligheter tycker det är värt och ta risken igenom tullen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in