Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-16, 15:52
  #14953
Medlem
Grönar Beroendeteamet för en snabb leverans och en väldigt prisvärd produkt som håller TOP kvalité enligt mig. Deras nya batch på haschet med stämpel (bitis) är bland en av dom bästa sorters hasch jag har provat på flera år. Startade med att beställa 5g och har gjort en större order nu. Hoppas den går lika bra! =) Är väldigt nöjd i övrigt (stealthen). 10/10 av mig.
2019-01-16, 16:36
  #14954
Medlem
majorapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niwasan
Grönar Beroendeteamet för en snabb leverans och en väldigt prisvärd produkt som håller TOP kvalité enligt mig. Deras nya batch på haschet med stämpel (bitis) är bland en av dom bästa sorters hasch jag har provat på flera år. Startade med att beställa 5g och har gjort en större order nu. Hoppas den går lika bra! =) Är väldigt nöjd i övrigt (stealthen). 10/10 av mig.
Instämmer vad du skriver!

Detta är kvalitéts hasch till lågt pris vilket är sjukt bra för oss kunder! Hoppas det håller i sig.

Beroendeteamet's tjack är riktigt super för er som brukar tjack, då rekommenderas den.

Plskan gröna som gräset dom med!
2019-01-16, 18:41
  #14955
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Benso 365 gröna anser jag.

Tog lite lång tid men jag tror faktiskt pöstnörd hade en del med det att göra.

kjam
2019-01-16, 19:59
  #14956
Medlem
Andra gången ja handlar hos Superdrofuezzsfb.onion och är väldigt nöjd! Super smidigt via ProtonMail och paketet trilla in i lådan redan efter 24H😊.

Bra pris på 100pack ksalol och deras subutex & fentanyl plåster är äkta varor 👌🏼

Må bäst vänner!
__________________
Senast redigerad av luddeax 2019-01-16 kl. 20:02.
2019-01-16, 21:42
  #14957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
Man får error då, får testa igen imorgon.

Bygger på den tes att det är en exit scam.

Håll er till DM som sagt.
2019-01-16, 23:37
  #14958
Medlem
Guaranteeds avatar
La en beställning hos Beroendeteamet torsdag förra veckan och har ännu inte fått leveransen. Markerat som skickat i måndags, så har ju inte gått alltför lång tid. Så länge det anländer på fredag är det lugnt då jag har gjort ganska stora planer utifrån denna leverans. Återkommer!
2019-01-17, 00:04
  #14959
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guaranteed
La en beställning hos Beroendeteamet torsdag förra veckan och har ännu inte fått leveransen. Markerat som skickat i måndags, så har ju inte gått alltför lång tid. Så länge det anländer på fredag är det lugnt då jag har gjort ganska stora planer utifrån denna leverans. Återkommer!
Jag personligen ser alltid till att ha 2 veckor på mig att få leveranserna om dom är viktiga för planer.
2019-01-17, 04:30
  #14960
Medlem
shotacats avatar
Är nisses på DM något att hänga i granen?
2019-01-17, 11:49
  #14961
Medlem
Kafes avatar
Grönar samtliga som levererat utan problem senaste veclan:
SmokersDelight (2 dagar leverans)
DoktorKosmos (2 dagar leverans)
Beroendeteamet (4 dagar leverans)
GreenHouseSWE (2 dagar leverans)
KnarkCentralenSWEDEN (1 dag leverans och snabbast utskick)
Trollkarlen (3 dagars leverans)

Produkterna var enligt beskrivning. Testat alla förutom syran från Trollkarlen, men senaste gångerna var det bra krut i lapparna så är inte särskilt orolig.
2019-01-17, 13:05
  #14962
Medlem
t3x5s avatar
Någon som har bra/dåliga erfarenheter av "Highfidelity" på FS3? Har fortfarande inte fått min order och skulle gärna vilja höra andras åsikter.

En beställning jag gjorde samtidigt från en annan säljare kom fram på nolltid.
2019-01-17, 13:14
  #14963
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Någon som har bra/dåliga erfarenheter av "Highfidelity" på FS3? Har fortfarande inte fått min order och skulle gärna vilja höra andras åsikter.

En beställning jag gjorde samtidigt från en annan säljare kom fram på nolltid.

Enligt en vän så var leveranstiden ganska lång i det senaste. Chilla nån dag/några dagar till det är nog ingen fara. HighFidelity är av egen erfarenhet riktigt trevlig och tillmötesgående så kommer ingenting på en vecka så förklara situationen så kanske ni kan lösa det på ett schysst sätt.

Väntar själv på ett paket där ifrån men andra dagen bara än så länge. Ge det lite tid bara
2019-01-17, 13:18
  #14964
Medlem
Guaranteeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guaranteed
La en beställning hos Beroendeteamet torsdag förra veckan och har ännu inte fått leveransen. Markerat som skickat i måndags, så har ju inte gått alltför lång tid. Så länge det anländer på fredag är det lugnt då jag har gjort ganska stora planer utifrån denna leverans. Återkommer!
Grönar Beroendeteamet! Leveransen dök upp idag. Har ännu inte testat produkten men ser lovande ut. 4 dagars leverans ser jag som klart godkänt!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback