Citat:
Ursprungligen postat av
Puffpazz
Jag brukade köpa av tyson på fs nästan hela tiden, det var aldrig några problem öht. Väldigt trevlig och svarar på PM's. Jag la en order häromdagen också och han svarade så snällt på mina pm, köpte OG kush av honom för ett år sedan typ och det var den bästa kushen jag någonsin rökt. Om det är till någon hjälp så har jag säkert 10-15 köp från Tyson och alltid fått mitt. Jag skulle verkligen ge honom en chans

Okej, ska testa Tyson nästa gång

Alltid fått intrycket av att hans gräs är riktigt top shelf!
SmokersDelight vettefan vad han pysslar med. Rökat är inte ens färdigkurerat. Måste låta det lufttorka över natten om man ens ska kunna köra det i grindern eller rulla en joint av det. Väldigt synd.
GreenHouseSWE's Skunk no 1 har varit top 3 gräs jag köpt på darknet! Underbar kvalité och sinnessjukt välkurerat. Blivit lite för elitistisk när det kommer till rökat. Top tier weed är som en helt annat rus än lägre kvalité. Blir typ aldrig särskilt bäng längre. Ändå röker jag max en pipa på kvällen, och inte ens varje dag. Blir mest slö typ. Men då och då kommer man över något ovanligt bra gräs som gör mig lika bäng som den gången man var tonåring.
Fan detta irriterar mig lite. Köpte ett gräs som hette Pineapple Kush för kanske ett år sedan från FS vilket var nog det bästa jag rökt sedan min beställning av Jack Herer från budmail (kanada). Det var en hit och that's it. Det var samma med Pineapple Kushen men såklart jag kan inte minnas vem som hade det