2018-11-21, 16:40
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Jag brukade köpa av tyson på fs nästan hela tiden, det var aldrig några problem öht. Väldigt trevlig och svarar på PM's. Jag la en order häromdagen också och han svarade så snällt på mina pm, köpte OG kush av honom för ett år sedan typ och det var den bästa kushen jag någonsin rökt. Om det är till någon hjälp så har jag säkert 10-15 köp från Tyson och alltid fått mitt. Jag skulle verkligen ge honom en chans

Okej, ska testa Tyson nästa gång Alltid fått intrycket av att hans gräs är riktigt top shelf!
SmokersDelight vettefan vad han pysslar med. Rökat är inte ens färdigkurerat. Måste låta det lufttorka över natten om man ens ska kunna köra det i grindern eller rulla en joint av det. Väldigt synd.

GreenHouseSWE's Skunk no 1 har varit top 3 gräs jag köpt på darknet! Underbar kvalité och sinnessjukt välkurerat. Blivit lite för elitistisk när det kommer till rökat. Top tier weed är som en helt annat rus än lägre kvalité. Blir typ aldrig särskilt bäng längre. Ändå röker jag max en pipa på kvällen, och inte ens varje dag. Blir mest slö typ. Men då och då kommer man över något ovanligt bra gräs som gör mig lika bäng som den gången man var tonåring.

Fan detta irriterar mig lite. Köpte ett gräs som hette Pineapple Kush för kanske ett år sedan från FS vilket var nog det bästa jag rökt sedan min beställning av Jack Herer från budmail (kanada). Det var en hit och that's it. Det var samma med Pineapple Kushen men såklart jag kan inte minnas vem som hade det
Senast redigerad av Kafe 2018-11-21 kl. 16:44.
2018-11-21, 17:02
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Okej, ska testa Tyson nästa gång Alltid fått intrycket av att hans gräs är riktigt top shelf!
SmokersDelight vettefan vad han pysslar med. Rökat är inte ens färdigkurerat. Måste låta det lufttorka över natten om man ens ska kunna köra det i grindern eller rulla en joint av det. Väldigt synd.

GreenHouseSWE's Skunk no 1 har varit top 3 gräs jag köpt på darknet! Underbar kvalité och sinnessjukt välkurerat. Blivit lite för elitistisk när det kommer till rökat. Top tier weed är som en helt annat rus än lägre kvalité. Blir typ aldrig särskilt bäng längre. Ändå röker jag max en pipa på kvällen, och inte ens varje dag. Blir mest slö typ. Men då och då kommer man över något ovanligt bra gräs som gör mig lika bäng som den gången man var tonåring.

Fan detta irriterar mig lite. Köpte ett gräs som hette Pineapple Kush för kanske ett år sedan från FS vilket var nog det bästa jag rökt sedan min beställning av Jack Herer från budmail (kanada). Det var en hit och that's it. Det var samma med Pineapple Kushen men såklart jag kan inte minnas vem som hade det
Denna gång blev det haschet han hade inne, tvekar inte på kvaliteten heller. Håller med angående SD, dock ska han ha cred för snabbt utskick och allt sånt. Men fasen synd att han har halvfärdigt gräs
2018-11-21, 17:07
Medlem
FabianBengtssons avatar
Nån som hört av Bumshem? Brukar ju va snabb med utskick.

Hatar när man är ute i onödigt god tid för något och sen strular det ändå.
2018-11-21, 17:11
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt.Eklund
Recension...

Vilken strain är det du recenserar. Vet inte om det är jag som är blind men ser inte vilket produkt du snackar om specifikt.
2018-11-21, 17:13
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Denna gång blev det haschet han hade inne, tvekar inte på kvaliteten heller. Håller med angående SD, dock ska han ha cred för snabbt utskick och allt sånt. Men fasen synd att han har halvfärdigt gräs

Absolut. Inget illa om SD annars. Han är ju ändå dessutom ärlig med fuktigheten i annonsen. Det ska han ha eloge för. Hoppas han styr upp riktigt bra skit som konkurrerar med det bästa på DM framöver.
2018-11-21, 17:26
Medlem
smileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabianBengtsson

Har hållt min order 4 dagar utan att skicka. Verkar inte loggat in på tre dagar. Suck... får fan avbryta om han inte kan skicka...så man kan lägga hos någon annan. Less blir man
2018-11-21, 17:44
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Rödar personligen BaraKvalite. Förra månaden kom aldrig ordern fram. Fick tillbaka 50%, gav dem en chans till. Skickat den 12e står det.

Trist.

Fick tillbaka pengarna vilket var otroligt hederligt. Har köpt flera gånger från BK utan problem, men nu har två ordrar på raken blivit uteblivna... :/ Avvaktar lite. Vet inte om jag verkligen kan röda dem just pga detta. Vid båda tillfällena var de väldigt tillmötesgående och trevliga som tusan.

Avvaktar lite och testar igen med en mindre order av dem om nån månad eller så.
2018-11-21, 17:54
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Fick tillbaka pengarna vilket var otroligt hederligt. Har köpt flera gånger från BK utan problem, men nu har två ordrar på raken blivit uteblivna... :/ Avvaktar lite. Vet inte om jag verkligen kan röda dem just pga detta. Vid båda tillfällena var de väldigt tillmötesgående och trevliga som tusan.

Min order som jag beställde igår har fortfarande inte skickats av bk... Inte likt honom att dra ut det så här, har bara bra erfarenheter från bk annars.
2018-11-21, 18:00
Medlem
Till en början vill jag höja en varning för benzo365 fick ca 30% för lite i mitt paket än vad som var beställt. Hen har ej svarat på några dagar... får se va som händer. Löser han detta på ett ärligt sätt så får han gröning men var försiktiga.

Citat:

Barakvalite kan jag bara säga bra saker om, har beställt 5-6ggr av han innan DM också och han har alltid levererat aldrig nåt strul. han är 100%grön för mig iallfall.
2018-11-21, 18:32
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Min order som jag beställde igår har fortfarande inte skickats av bk... Inte likt honom att dra ut det så här, har bara bra erfarenheter från bk annars.

Släng iväg ett PM till dem. De brukar vara snabba på att svara. Men det är ju inte alls ovanligt att det tar nån dag innan det skickas. BK är ju ändå en väldigt poppis säljare. Det är inte bara att slänga ned 30 brev i närmsta lådan. De verkligen seriösa åker till olika kommuner för att skicka och lägger ned mycket tid och planering för att överleva i branschen. Chilla lite till bara.

Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
Barakvalite kan jag bara säga bra saker om, har beställt 5-6ggr av han innan DM också och han har alltid levererat aldrig nåt strul. han är 100%grön för mig iallfall.

Exakt. Har samma erfarenhet. Men sök i tråden på Barakvalite och sortera efter fallande så finns det en hel del klagomål och rödingar. Konkurrenter i farten kanske?
Dock väldigt märkligt att inte produkten inte kommer fram två gånger på raken, när det hänt typ 2-3 gånger på 300/400 ordrar.
2018-11-21, 19:52
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Släng iväg ett PM till dem. De brukar vara snabba på att svara. Men det är ju inte alls ovanligt att det tar nån dag innan det skickas. BK är ju ändå en väldigt poppis säljare. Det är inte bara att slänga ned 30 brev i närmsta lådan. De verkligen seriösa åker till olika kommuner för att skicka och lägger ned mycket tid och planering för att överleva i branschen. Chilla lite till bara.

Det ligger något i det du säger faktiskt. Sen kanske han har skickat utan att markera det på dm?.
2018-11-21, 20:29
Medlem
må bras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabianBengtsson

Beställde av BumsHem 12/11, fortfarande inte kommit något. 5-6 dagar sedan någon gjorde en finalized order på honom förutom en för 1d 16h sedan, kan ju dock bara vara någon som glömt att finalize i tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in