Citat:
Ursprungligen postat av
Huxon
Fast i det läget så är ju skadan redan skedd för köparen då denne vid det laget fört över pengar till FS för att handla. Hade säljarna misstänkt en exit-scam så vore det vettigt att plocka ner sina annonser tillfälligt för att påvisa att allt inte är som det brukar. Det enda sättet att få reda på det nu är att läsa den här tråden eller vissa säljares profiler.
Hade jag som säljare misstänkt en exit-scam så hade jag gjort allt jag kunnat för att personerna bakom scammen inte skulle kunna komma över ännu mer kosing.
Personligen tror jag inte på teorin enbart p.g.a FS historia. Det har varit för många falsklarm vid det här laget för att jag ska ta det på allvar. Det vore dock fruktansvärt befriande med ett klargörande från admin.
För att säljare också är "giriga" alternativt att de fortfarande lever med liiiiiite hopp kvar? De har kvar sina annonser kvar för dem vill ju sälja så mycket dem kan, OM det nu skulle vara så att det inte är en exit-scam kan de bara processa alla orders så fort de fått sina uttag - om det är girighet eller att det visar förtroende/förhoppning till Admin på FS, låter jag varje person bestämma själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
exade
Alla skrek exit scam senast också när hela sidan var nere och alla uttag slutade fungera som nu.. de lyckades fixa så alla fick tillbaka sina pengar osv så de har uppenbarligen backup.. var lite tålmodiga, har 5k att ''riskera'' men inte orolig för det.
Det oroande är att det är snart Söndag morgon, och ingenting, absolut ingenting har kommit från Admins. Även om det tagit tid förut, har det inte tagit 4 dygn (Om vi räknar från Onsdag) för admins att ge någon form av "uttalande" eller update angående det hela. Men jag hoppas fortfarande att det finns en förklaring, och precis som du så vill jag tro det också med tanke på historian.