Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt.Eklund
Recension.
Har alltid vela testat Tysons produkter men varje gång jag varit nära på att lägga en beställning det det mest varit negativa posts om han som var postat runt de gångerna.
Har du testat GHS? Blev nämligen väldigt besviken på SD's blöta och dåligt kurerat gräs. Vart sugen på att chansa på något nytt och hitta GreenHouseSWE vilket såg ut som en proffisg vendor men med lite försäljningar (vid tillfället). Köpte Gorilla Blue och blev sjukt stenad. Smakade lent och gott, BRA kurerade buds! Fan vad jag saknat det. Vilken skillnad!
Köpte Skunk no 1 senast och undra om inte den var ännu bättre, Rullaee en joint och tog tre his och blev totalt efterbliven! Skunken var sjukt nice gräs! Lade en ny beställning. Ville egentligen köpa Skunk igen men eftersom det fanns en tredje ny sort, var jag tvungen att testat den också
Har absolut inget att klaga på. Men hoppas det flyter på snabbare för alla framöver.
Men men, skulle de börja krångla finns det allltid andra
Förresten! Leveranstiden käsn SJUKT segare här än på FS, Dock fuskades det ju konstant för att få ner genomsnittstiden så man upplevde det bara ett onödigt trams till slut. Här på DM, har de varit rätt snabba med utskick markeringen ändå. Men genomsnittet är 4 dagar typ :S Fått vänta lite mer än en hel vecka har jag för mig,. Postens sttämpel va där iaf. Men det kanske fuskas med sånt också.