2018-11-20, 22:01
Medlem
smileos avatar
Lagt orders för rätt mycket pengar, de små beställningarna är skickade (la alla i söndags)

Det stör mig att de stora beställningarna är mottagna men ej skickade.

Någon med mer info om säljarna och uttag som inte fungerar?
2018-11-20, 22:46
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt.Eklund
Recension.

Har alltid vela testat Tysons produkter men varje gång jag varit nära på att lägga en beställning det det mest varit negativa posts om han som var postat runt de gångerna.

Har du testat GHS? Blev nämligen väldigt besviken på SD's blöta och dåligt kurerat gräs. Vart sugen på att chansa på något nytt och hitta GreenHouseSWE vilket såg ut som en proffisg vendor men med lite försäljningar (vid tillfället). Köpte Gorilla Blue och blev sjukt stenad. Smakade lent och gott, BRA kurerade buds! Fan vad jag saknat det. Vilken skillnad!

Köpte Skunk no 1 senast och undra om inte den var ännu bättre, Rullaee en joint och tog tre his och blev totalt efterbliven! Skunken var sjukt nice gräs! Lade en ny beställning. Ville egentligen köpa Skunk igen men eftersom det fanns en tredje ny sort, var jag tvungen att testat den också

Har absolut inget att klaga på. Men hoppas det flyter på snabbare för alla framöver.

Men men, skulle de börja krångla finns det allltid andra

Förresten! Leveranstiden käsn SJUKT segare här än på FS, Dock fuskades det ju konstant för att få ner genomsnittstiden så man upplevde det bara ett onödigt trams till slut. Här på DM, har de varit rätt snabba med utskick markeringen ändå. Men genomsnittet är 4 dagar typ :S Fått vänta lite mer än en hel vecka har jag för mig,. Postens sttämpel va där iaf. Men det kanske fuskas med sånt också.
Senast redigerad av Kafe 2018-11-20 kl. 23:00.
2018-11-21, 01:33
Medlem
Hur i hela världen säljer svenska vendors 20mg oxy för 250-300 kronor!?

Hittade en brittisk vendor som säljer en 40mg för 9,79 euro stycket, (samt frakt 9 euro), men ändå.

Helt galet hur dyrt en del släpper oxy för..
2018-11-21, 06:09
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Har alltid vela testat Tysons produkter men varje gång jag varit nära på att lägga en beställning det det mest varit negativa posts om han som var postat runt de gångerna.

Har du testat GHS? Blev nämligen väldigt besviken på SD's blöta och dåligt kurerat gräs. Vart sugen på att chansa på något nytt och hitta GreenHouseSWE vilket såg ut som en proffisg vendor men med lite försäljningar (vid tillfället). Köpte Gorilla Blue och blev sjukt stenad. Smakade lent och gott, BRA kurerade buds! Fan vad jag saknat det. Vilken skillnad!

Köpte Skunk no 1 senast och undra om inte den var ännu bättre, Rullaee en joint och tog tre his och blev totalt efterbliven! Skunken var sjukt nice gräs! Lade en ny beställning. Ville egentligen köpa Skunk igen men eftersom det fanns en tredje ny sort, var jag tvungen att testat den också

Har absolut inget att klaga på. Men hoppas det flyter på snabbare för alla framöver.

Förresten! Leveranstiden käsn SJUKT segare här än på FS, Dock fuskades det ju konstant för att få ner genomsnittstiden så man upplevde det bara ett onödigt trams till slut. Här på DM, har de varit rätt snabba med utskick markeringen ändå. Men genomsnittet är 4 dagar typ :S Fått vänta lite mer än en hel vecka har jag för mig,. Postens sttämpel va där iaf. Men det kanske fuskas med sånt också.

Rökt Tysons tidigare bästa jag rökt i Sverige no joke
2018-11-21, 07:37
Medlem
Lilabanans avatar
Någon som testat Juventus Canalope Haze och kan uttala sig?
2018-11-21, 10:28
Medlem
slänger en stor Gröning till fridhemsson samt Agentx9.
2018-11-21, 11:53
Medlem
rebekks avatar
Citat:

Postens stämpel funkar väl ändå lite som bevis på när det faktiskt las på lådan? Men ja leveranstid loggas väl inte på DM som på FS? Nu kan jag vara vanlig dödlig och helt missat att det går att hitta. Men finns väl inget direkt att tjäna på att som säljare markera den som "skickad", fastän att den inte är det. Sen kan man ju såklart öppna en diskussion för definitionen av "skickad". Är det när det läggs på lådan innan tömning samma dag, eller markeras det som skickat efter att det faktiskt lagts på lådan. WOW vilken insnöad utläggning, och jag är ändå helt nykter.. är väl det som är felet.

Sen har väl Posten haft lite extra strul nu senast?
2018-11-21, 13:39
Medlem
Koyaks avatar
Lade en order igår kväll och fortfarande har den inte skickas... Jag som hade hoppas på att få varan innan helgen. Men jag lever på hoppet........

Och så är det ju den där jävla black friday i helgen som kommer fucka postnord totalt...
Så man kan nog räkna med mycket förseningar och borttappade ordrar
Senast redigerad av Koyak 2018-11-21 kl. 13:46.
2018-11-21, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Lade en order igår kväll och fortfarande har den inte skickas... Jag som hade hoppas på att få varan innan helgen. Men jag lever på hoppet........

Och så är det ju den där jävla black friday i helgen som kommer fucka postnord totalt...
Så man kan nog räkna med mycket förseningar och borttappade ordrar
Posten brukar ta höjd för sånna helger som black friday samt det är mest paket som ökar och framförallt utlandspaktet kan ja tänka mig. Postgången borde inte alls bli drabbad pga black friday. Men Postnord har dragit med problem så man vet inte.

Hursomhelst det är olika sorteringsavdelningar paket o brev.
2018-11-21, 15:45
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Posten brukar ta höjd för sånna helger som black friday samt det är mest paket som ökar och framförallt utlandspaktet kan ja tänka mig. Postgången borde inte alls bli drabbad pga black friday. Men Postnord har dragit med problem så man vet inte.

Hursomhelst det är olika sorteringsavdelningar paket o brev.

Vet att det är så men posten använder alla ursäkter för förseningar de kan hitta om det så är BF lr julen som kommer som en överraskning varje år så blir det alltid förseningar för vem kunde ana att postvolymen skulle öka i december tex...

Jag skrev väl igår lr ngt om säljare som inte verkade leverera trots att det inte var ngn obskyr typ jag inte läst ngt om men jag fick paketet idag, men att ett som skickades i söndags kom på tisdagen och ett från början på förra veckan kom idag förstår jag inte riktigt, säljaren kanske glömt lägga det på lådan lr så är det som vanligt postmord och deras lotteriutdelningar som ställer till det.
2018-11-21, 16:29
Medlem
Kafes avatar
Rödar personligen BaraKvalite. Förra månaden kom aldrig ordern fram. Fick tillbaka 50%, gav dem en chans till. Skickat den 12e står det.

Trist.
2018-11-21, 16:32
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:

Jag brukade köpa av tyson på fs nästan hela tiden, det var aldrig några problem öht. Väldigt trevlig och svarar på PM's. Jag la en order häromdagen också och han svarade så snällt på mina pm, köpte OG kush av honom för ett år sedan typ och det var den bästa kushen jag någonsin rökt. Om det är till någon hjälp så har jag säkert 10-15 köp från Tyson och alltid fått mitt. Jag skulle verkligen ge honom en chans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in