Citat:
Ursprungligen postat av
TorrFlamingo
Studiehjälpen=KLÅPARE
Köpte Studiehjälpens "Ketamin S-isomer" och efter 2 tester vid olika tillfällen kan jag med hög säkerhet säga att detta är INTE ketamin. Jag får tydliga dissociativa effekter så det är troligen någon analog till ketamin. Ruset var dock riktigt uselt och lämnade mig med en hemsk huvudvärk båda gångerna. Skulle föredra QualitySwe's RC-ketamin framför detta alla dagar i veckan (ni som testade den pajasens RC-preparat förstår). Är van ketaminanvändare så ta fasta på mina ord.
Jag anade redan innan beställningen att något var skumt då det under Studiehjälpens ketaminlisting står att läsa följande:
"Ruset är glatt och festligt, det är alltså inte den introverta trippiga sortens ketamin."
Ovanstående citat är skrattretande för vem som helst som kan ketamin. Ketamin S-isomer är nämligen den mest "introverta" versionen av ketamin med mest psykadeliska element. Det folk tar på klubbar är vanligen racemiskt, men även för det racemiska krävs en väldigt bred definition av "glatt och festligt" för att kunna användas om dito.
Så jag borde skylla mig själv att jag köpte, med den beskrivningen förstår man att dåren inte vet vad hen talar om. Jag lät mig luras av de höga betygen (9.9 och 10+ omdömen). Hur fan fick de så bra omdömen?
Hens andra produkter är säkert jättebra, men ketaminet var skit.
Studiehjälpen=KLÅPARE
Intressant. Jag testade hans utan att ha någon erfarenhet och även om jag var halvfeg med doseringen blev jag definitivt inte imponerad av ketamin som drog.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iclypso
Har någon annan märkt att StabilaKranen haft långa beställningstider? Väntat en vecka nu..
Står på FS att han har följande genomsnittliga tider dock, men jag ligger långt över snittet..
Genomsnittlig leveranstid
Totalt: 83 timmar
Senaste veckan: 119 timmar
Ett tips till alla er som väntar på post, i synnerhet om säljaren godtar en efterföljande dispyt:
1. Kolla vad bitcoinpriset står i idag.
2. Kolla vad bitcoinpriset stod i när ni beställde.
3. Om 2 är avsevärt högre än 1 är säljaren med stor sannolikhet en girig horunge som ni bör undvika i fortsättningen.
Detta har hänt mig vid mer än ett fåtal gånger.
(Obs, jag vet ingenting om just StabilaKranen)