2018-09-10, 17:48
Medlem
Har någon annan märkt att StabilaKranen haft långa beställningstider? Väntat en vecka nu..

Står på FS att han har följande genomsnittliga tider dock, men jag ligger långt över snittet..
Genomsnittlig leveranstid
Totalt: 83 timmar
Senaste veckan: 119 timmar
2018-09-10, 18:00
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Studiehjälpen=KLÅPARE

Köpte Studiehjälpens "Ketamin S-isomer" och efter 2 tester vid olika tillfällen kan jag med hög säkerhet säga att detta är INTE ketamin. Jag får tydliga dissociativa effekter så det är troligen någon analog till ketamin. Ruset var dock riktigt uselt och lämnade mig med en hemsk huvudvärk båda gångerna. Skulle föredra QualitySwe's RC-ketamin framför detta alla dagar i veckan (ni som testade den pajasens RC-preparat förstår). Är van ketaminanvändare så ta fasta på mina ord.

Jag anade redan innan beställningen att något var skumt då det under Studiehjälpens ketaminlisting står att läsa följande:

"Ruset är glatt och festligt, det är alltså inte den introverta trippiga sortens ketamin."

Ovanstående citat är skrattretande för vem som helst som kan ketamin. Ketamin S-isomer är nämligen den mest "introverta" versionen av ketamin med mest psykadeliska element. Det folk tar på klubbar är vanligen racemiskt, men även för det racemiska krävs en väldigt bred definition av "glatt och festligt" för att kunna användas om dito.

Så jag borde skylla mig själv att jag köpte, med den beskrivningen förstår man att dåren inte vet vad hen talar om. Jag lät mig luras av de höga betygen (9.9 och 10+ omdömen). Hur fan fick de så bra omdömen?

Hens andra produkter är säkert jättebra, men ketaminet var skit.

Studiehjälpen=KLÅPARE
Intressant. Jag testade hans utan att ha någon erfarenhet och även om jag var halvfeg med doseringen blev jag definitivt inte imponerad av ketamin som drog.
Citat:
Ursprungligen postat av Iclypso
Har någon annan märkt att StabilaKranen haft långa beställningstider? Väntat en vecka nu..

Står på FS att han har följande genomsnittliga tider dock, men jag ligger långt över snittet..
Ett tips till alla er som väntar på post, i synnerhet om säljaren godtar en efterföljande dispyt:

1. Kolla vad bitcoinpriset står i idag.
2. Kolla vad bitcoinpriset stod i när ni beställde.
3. Om 2 är avsevärt högre än 1 är säljaren med stor sannolikhet en girig horunge som ni bör undvika i fortsättningen.

Detta har hänt mig vid mer än ett fåtal gånger.
(Obs, jag vet ingenting om just StabilaKranen)
2018-09-10, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
Intressant. Jag testade hans utan att ha någon erfarenhet och även om jag var halvfeg med doseringen blev jag definitivt inte imponerad av ketamin som drog.

Ett tips till alla er som väntar på post, i synnerhet om säljaren godtar en efterföljande dispyt:

1. Kolla vad bitcoinpriset står i idag.
2. Kolla vad bitcoinpriset stod i när ni beställde.
3. Om 2 är avsevärt högre än 1 är säljaren med stor sannolikhet en girig horunge som ni bör undvika i fortsättningen.

Detta har hänt mig vid mer än ett fåtal gånger.
(Obs, jag vet ingenting om just StabilaKranen)

Med tanke på valutasäkringen så är nog det du säger ganska ovanligt.
2018-09-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Med tanke på valutasäkringen så är nog det du säger ganska ovanligt.

Vad innebär valutasäkringen? Är det någon funktion flugsvamp har? Minns när Silk road var nytt så var det ganska vanligt så fort bitcoin kursen sänktes. På den tiden var dock ökningar av bitcoinkursen vanligare
2018-09-10, 19:08
Medlem
mr2cools avatar
Citat:

Fick av dom idagGröna !
2018-09-10, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr2cool
Fick av dom idagGröna !
Hur länge fick du vänta?
2018-09-10, 19:37
Medlem
mr2cools avatar
Citat:
Hur länge fick du vänta?

Torsdag till måndag
2018-09-10, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Väntat två veckor snart på leverans från KaptenHorse...

Hans förra brev kom fram hur smidigt som helst sen köpte jag lite större order och då kom det helt plötsligt inte...

Hur länge brukar dispyter få vara igång innan admins avgör dom?

Hur stor order gjorde du?
2018-09-10, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
är kapteinhorse grön?

Enligt mig är han grön, men jag har aldrig beställt mer än ett gram åt gången.
2018-09-10, 21:10
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
plskan grön men tog 3 dagar.

Beställning lagd av Raffaello och limitless
2018-09-10, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
plskan grön men tog 3 dagar.

Beställning lagd av Raffaello och limitless

Raffaello horse är ok, inget fantastiskt. Ungefär samma som man kan få på plattan ibland. Lite över standard.
2018-09-10, 22:13
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Studiehjälpen=KLÅPARE

Köpte Studiehjälpens "Ketamin S-isomer" och efter 2 tester vid olika tillfällen kan jag med hög säkerhet säga att detta är INTE ketamin. Jag får tydliga dissociativa effekter så det är troligen någon analog till ketamin. Ruset var dock riktigt uselt och lämnade mig med en hemsk huvudvärk båda gångerna. Skulle föredra QualitySwe's RC-ketamin framför detta alla dagar i veckan (ni som testade den pajasens RC-preparat förstår). Är van ketaminanvändare så ta fasta på mina ord.

Jag anade redan innan beställningen att något var skumt då det under Studiehjälpens ketaminlisting står att läsa följande:

"Ruset är glatt och festligt, det är alltså inte den introverta trippiga sortens ketamin."

Ovanstående citat är skrattretande för vem som helst som kan ketamin. Ketamin S-isomer är nämligen den mest "introverta" versionen av ketamin med mest psykadeliska element. Det folk tar på klubbar är vanligen racemiskt, men även för det racemiska krävs en väldigt bred definition av "glatt och festligt" för att kunna användas om dito.

Så jag borde skylla mig själv att jag köpte, med den beskrivningen förstår man att dåren inte vet vad hen talar om. Jag lät mig luras av de höga betygen (9.9 och 10+ omdömen). Hur fan fick de så bra omdömen?

Hens andra produkter är säkert jättebra, men ketaminet var skit.

Studiehjälpen=KLÅPARE
Hm. Köpte också av dessa vid årsskiftet, tio gubbar tror jag. Helt OK/mediokert, godkänd service/frakt, men var antagligen dålig batch eller nåt skumt, visst blev man påverkad men ganska vagt, svårt att håla etc. Var ett tag sen nu dock så skriver från minnet. Har också reagerat på at många säljare skriver beskrivningar som inte alls överensstämmer skillnaderna mellan racematiskt/S-isomer. Skulle inte lite allt för mycket på sanningshalten om om det är R eller S generellt. Dock tror jag att det jag beställde då var keta fast med halvdan kvalle snarare än RC (var ett tag sen nu dock).

Tycker att vi riktiga konnässörer av ketamin borde samverka mer här. Många säljare erbjuder ju mest halvdana "standard"-kvalitet till löjligt skyhöga priser. Köpte en större mängd av Th*Dud* för någon månader sen, främst för att det var ett just då förmånligt reapris, kvaliteten var helt klart godkänd av både andra provsmakare jag känner samt för eget kontinuerligt bruk. Skulle samtidigt ändå säga att det var ganska mediokert rus/svårt att håla på. Föredrar personligen Racematiskt före S-isomer alla dar i veckan då de sistnämnda kan kännas lite mesigt/subtilt. Men framförallt tycker jag priserna är helt åt skogen dyra även för stora mängder när kvaliteten varierar så mycket vilket agerar avskräckande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in