Jag har lite svårt att se hur du kan använda min text som ett exempel på att "hype:a sönder" tjacket från BaraKvalite. Jag har ju en tydlig disclaimer, att detta var första gången jag tog tjack på över 10 år. Sådana små detaljer får du se till att snappa om du ska jiddra på detta sätt.
Och jo - 35 mg gav en
högst påtaglig effekt. Jag skrev ju inte att jag blir brutalt
påtänd av 35 mg.
Och själv behöver du 300 mg som en startdos? Ja, där har du skillnaden mellan oss - en vars receptorer fått vila i över 10 år, och en som brukar ofta.
Nej, jag är ingen nybörjare på något sätt - mer av en tillfällig ombörjare då
Och... nej, jag får inte betalt av säljaren. Dum jävla fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ultra24
Efter att ha följt tråden som vanligt ett tag utan att öppna truten, behöver jag nu ventilera.
1. Ni som hypeat SÖNDER "BaraKvalité's" tjack som om det vore fentanyl i sin renaste form vi pratade om, till er har jag en fråga. Är ni betalde av säljaren eller är ni bara totala nybörjare? Genuint intresserad faktiskt.
Att det är potent, absolut. Men att man skulle bli påtänd av 35mg? Nja. Sen undrar jag även när fan lukten blev en markör för exakt hur potent det är? Bland dom som luktat allra mest som jag provat har även dom allra sämste figurerat och vice versa.
Det är potent, helt okej tjack, men ni ger folk en smula falska förhoppningar när ni skriver att 35mg räcker och att en 0.2a håller dig vaken 2 dygn. Jag, som personligen kanske petar i mig en smula för mycket på daglig basis kör cirka 0.3 iaf som startdos. Då blir jag inte ens i "kaninstadiet".
Men jag kan tycka, att ska man hypea det så som ni gör. Då får det fan vara enligt anonsbeskriving med. Tjacket är INTE helt torrt. Sen är det NÄSTAN torrt. Men inte helt.
2. Detta eviga tjat om supporten, snälla? Pengar försvinner inte från konton. Om du tror att 1500:- är mycket pengar att roffa åt sig, i utbyte mot all den negativa publicitet det ger på forum som ex. Flashback. Så tror du oerhört jävla fel. Tänk om.
Sen raderas konton löpande som är inaktiva, det vill jag minnas man har gjort klart en gång tidigare åtminstone. Helt rimligt såklart, det finns inget värde i att ha konton som är inaktiva med pengar på bara liggandes.
Samt för att besvara en av dom sista skribenterna här på sidan, jag är ledsen om du tar detta hårt nu, men om du inte vet hur man aktiverar NoScript, kanske du inte heller bör prata om hur vida supporten gör sitt jobb eller ej.
Tack för mig, hej!