2018-09-09, 16:15
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Säg inte det! <- Klickbar

Själv väntat snart en vecka på mitt från plskan.

Alltså det är ingen sanning längre att post aldrig/sällan försvinner tyvärr... Jag har vanlig post från hyresvärd och advokat och skit som heller inte kommit fram så att jag fått ringa och be dem skicka nya brev.

Jag tvivlar som fan på att dom börjat säga att dom skickat och sen skiter i det.
2018-09-09, 18:02
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
är kapteinhorse grön?
Nu var det ett tag sedan jag köpte Jonk, men han levererade dagen efter och har gjort vid några tillfällen för mig.

OnT : Diggar PillerPulver's ladd precis som flera andra skrivit. Ja det är dyrt - men jag är sådan som hellre lägger pengar på ordentlig kvalité när jag väl skall använda Kokain. Leveransen var snabb också och stealthen fullt godkänd!
2018-09-09, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Knarkarn-
Lita inte på mig, fråga dem själva som jag gjorde: apexmarket@protonmail.com
Är rätt berusad utav a-PiHP just nu, inne på 3:e dagen sådär.. Men bara måste understryka hur underbart det citerade inlägget är!
2018-09-09, 20:04
Medlem
prolapse89s avatar
Någon som vet hur man får FS att fungera efter uppdateringen? Jag får bara "detta är inte facebook, stäng av scripts" hittar inte var man gör det.
2018-09-10, 11:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Någon som vet hur man får FS att fungera efter uppdateringen? Jag får bara "detta är inte facebook, stäng av scripts" hittar inte var man gör det.

Finns en ikon till höger där du kan gå in på options och sedan kryssa bort scripts.
2018-09-10, 11:15
Avslutad
Någon som vet ifall det är ett måste att kryptera sin adress via GPG4USB för att beställningen ska gå igenom? Sitter nämligen på MAC och det programmet fungerar bara för winodws.
2018-09-10, 12:55
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Någon som vet ifall det är ett måste att kryptera sin adress via GPG4USB för att beställningen ska gå igenom? Sitter nämligen på MAC och det programmet fungerar bara för winodws.
Använd funktionen - "Kryptera Automatiskt" ?
2018-09-10, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Använd funktionen - "Kryptera Automatiskt" ?

Vart hittar jag den funktionen?
2018-09-10, 13:33
Medlem
billinge1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolatorsken97
Vart hittar jag den funktionen?
Efter du trycker på "beställ"
2018-09-10, 14:22
Medlem
Väntat två veckor snart på leverans från KaptenHorse...

Hans förra brev kom fram hur smidigt som helst sen köpte jag lite större order och då kom det helt plötsligt inte...

Hur länge brukar dispyter få vara igång innan admins avgör dom?
2018-09-10, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992
Efter du trycker på "beställ"

aha tack, visste inte att den funktionen fanns. Stod inget om det på wiki
2018-09-10, 15:54
Medlem
TorrFlamingos avatar
Studiehjälpen=KLÅPARE

Köpte Studiehjälpens "Ketamin S-isomer" och efter 2 tester vid olika tillfällen kan jag med hög säkerhet säga att detta är INTE ketamin. Jag får tydliga dissociativa effekter så det är troligen någon analog till ketamin. Ruset var dock riktigt uselt och lämnade mig med en hemsk huvudvärk båda gångerna. Skulle föredra QualitySwe's RC-ketamin framför detta alla dagar i veckan (ni som testade den pajasens RC-preparat förstår). Är van ketaminanvändare så ta fasta på mina ord.

Jag anade redan innan beställningen att något var skumt då det under Studiehjälpens ketaminlisting står att läsa följande:

"Ruset är glatt och festligt, det är alltså inte den introverta trippiga sortens ketamin."

Ovanstående citat är skrattretande för vem som helst som kan ketamin. Ketamin S-isomer är nämligen den mest "introverta" versionen av ketamin med mest psykadeliska element. Det folk tar på klubbar är vanligen racemiskt, men även för det racemiska krävs en väldigt bred definition av "glatt och festligt" för att kunna användas om dito.

Så jag borde skylla mig själv att jag köpte, med den beskrivningen förstår man att dåren inte vet vad hen talar om. Jag lät mig luras av de höga betygen (9.9 och 10+ omdömen). Hur fan fick de så bra omdömen?

Hens andra produkter är säkert jättebra, men ketaminet var skit.

Studiehjälpen=KLÅPARE

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in