2014-11-15, 10:07
Medlem
Tjena!

Ja, som rubriken lyder. 4-BMC är ju en SNRI, medan a-php är besläktat med a-PVP som är en NDRI, och 4f-pvp har väldigt låg serotonerg effekt men frisätter mycket dopamin.

Skulle det innebära livsfara att kombinera dessa med 4-Aco-DMT? Det är ju trots allt bara en tryptamin och ett förstadium till psilocybin om jag förstått det korrekt.

Alternativt, hur skulle det vara att kombinera dem med MAL (Methallylescaline) som är en phenetylamin... Mycket krångligt det här upplever jag. Man vill ju ogärna dö.
Senast redigerad av fur10us 2014-11-15 kl. 10:55. Anledning: Stavning!!
Citera
2014-11-15, 10:55
Medlem
Gustavgrs avatar
Blanda inte alla för guds skull, men ALPHA/4F-PVP + Hallucinogen skulle göra susen

Tror inte att någon kan bedömma om det är farligt eller ej för internetdrogerna har inga studier MEN du kan ju dö eller så blir det bara ett besök på akuten och då är man i skiten i vilket fall..
Senast redigerad av Gustavgr 2014-11-15 kl. 11:05.
Citera
2014-11-15, 11:26
Medlem
Ja exakt. Vill ju inte sitta där och förklara allt man tagit. Men jag har läst på lite mer och det verkar inte vara rekommenderat att blanda serotoninfrigörande droger med 4-Aco-DMT.

Dock är ju ingen av ovanstående det, förutom 4f-pvp till en väldigt liten mängd. Hmm...

Har för övrigt en gång tidigare redan kört 4-BMC, a-php, 4-php samtidigt, det är lugnt.

Vet du hur det ligger till med att blanda 4-BMC, a-php 4f-pvp med Methallylescaline som är en Phenethylamin?
Citera
2014-11-15, 11:32
Medlem
AshbergSerDigs avatar
A-php tillsammans med 4f-pvp ligger ju bakom minst ett dödsfall och ett komafall (en jag känner och en jag sett i tidningen).

4-bmc är väl mestadels serotonergt, borde inte interfera för mkt tycker man, men 4-aco-dmt är ju också serotonergt, risken där är ju serotonergt syndrom, men jag tror det är mindre chans att få det än vad flashbackare generellt varnar för. (har själv gjort meph och metylone blandingar, 4-fma+3-mmc, mdma och etylone).

Men med RCs så vet man ju alldrig. Men jag hade som max nöjt mig med candyflippen 4-bmc och 4-aco-dmt. Pyrolidinerna kan ju vara liftfarliga i blandningar.
Citera
2014-11-15, 11:47
Medlem
Grymt! Tack för svaret, då väntar jag nog till senare ikväll för att vara säker på att a-php och 4f-pvp gått ur lite och inte kommer döda mig, och kör då 4-bmc och 4-aco-dmt.

Tog nämligen 4f-pvp senast runt 3 timmar sedan.

Tack för hjälpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in