2014-11-14, 04:38
Medlem
tja coola boyz o snygga chicks!

jo, redbluegreen funderar på om han inte skulle ta sig en massage.

bultarna är lite ringrostiga och lemmarna möra. jag är hyfsat vältränad o atletisk. 180/75, 12% bodyfat.

i vilket fall så kikar jag på utbudet.

och så ställs jag såklart inför valet: manlig eller kvinnlig masserare?

jag har ju ingen aning om deras skills och då blir ju automatiskt min första tanken (när man tänker med lilla huvudet) att jag tar snyggaste tjejen så får jag lite eye candy oxå och kanske lite flörtig stämning. en skön bonus ovanpå massagen så att säga.

samtidigt tänker jag. nä! tänk nu till här. ponera att man får stånd eller halvfräs så att man inte kan slappna av? och/eller att bruden är kylig eller på annat sätt drar ner stämningen pga hennes hormoner.

då är en kille alla ggr bättre - för det är ändå massage i sig som är det viktiga för mig. musklerna måste få sig lite balsam.

hur tänker ni i sådana här lägen?
Citera
2014-11-14, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
tja coola boyz o snygga chicks!

jo, redbluegreen funderar på om han inte skulle ta sig en massage.

bultarna är lite ringrostiga och lemmarna möra. jag är hyfsat vältränad o atletisk. 180/75, 12% bodyfat.

i vilket fall så kikar jag på utbudet.

och så ställs jag såklart inför valet: manlig eller kvinnlig masserare?

jag har ju ingen aning om deras skills och då blir ju automatiskt min första tanken (när man tänker med lilla huvudet) att jag tar snyggaste tjejen så får jag lite eye candy oxå och kanske lite flörtig stämning. en skön bonus ovanpå massagen så att säga.

samtidigt tänker jag. nä! tänk nu till här. ponera att man får stånd eller halvfräs så att man inte kan slappna av? och/eller att bruden är kylig eller på annat sätt drar ner stämningen pga hennes hormoner.

då är en kille alla ggr bättre - för det är ändå massage i sig som är det viktiga för mig. musklerna måste få sig lite balsam.

hur tänker ni i sådana här lägen?

Kom ihåg en tid när jag var i Thailand i mina tonår. Var på en Ö, kommer dock inte ihåg namnet på den, men till saken så hade jag bränt min rygg så in i helvete.
Gick längs stranden med min kusin som var med mig och vi såg ett ställe lite längre upp och tänkte att en massage skulle sitta fint, och fy vad denna kvinna kunde knåda, herregud säger jag bara.
Sedan började det masseras på min rygg, höll fan på att svimma något ordentligt, men härdade ut, och efter sessionen så vandrade man på moln kan man säga.

Så det finns kvinnor säkert som kan knåda ordentligt och har bra handtag, men om det nalkas en kvinna som kan massera bra och som ser någorlunda bra ut så måste man vara beredd på att få stånd, låt det bara ske och bry dig inte så mycket isåfall
Citera
2014-11-14, 12:31
Medlem
KukKluxKlans avatar
En redig massör med stora labbar är bäst tror jag, gärna lite hårdare tag.
Citera
2014-11-14, 12:38
Bannlyst
Hade valt tjejen eftersom jag helt enkelt inte vill att en kille taffsar på mig. Hade dock inte räknat med någon flörtig stämning.
Citera
2014-11-14, 12:46
Medlem
Miys avatar
Man brukar säga att det är 10% chans till en happy ending när man går till massörer.

ponera att du skulle råka ut för det vem skulle du önskat att du gått till.
Citera
2014-11-14, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Man brukar säga att det är 10% chans till en happy ending när man går till massörer.

ponera att du skulle råka ut för det vem skulle du önskat att du gått till.
TS planerar väl inte att åka till thailand för massage?
Citera
2014-11-14, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
TS planerar väl inte att åka till thailand för massage?

hahaha! nej, det planerar inte TS. en thailandsresa för massage hade varit överkurs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in