• 41 823 online
  • 1 139 232 medlemmar
  • 59 015 752 inlägg
2014-11-13, 23:24
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.expressen.se/noje/lackber...poppis-tjej-1/

"Mina barn och jag har följt din pojkvän Simon Sköld i varje avsnitt av SVT-dokumentären ”Slå han på käften”.

– Ja, jag har sett de fyra första delarna som finns på YouTube. Det var skitbra när jag skulle kolla upp honom och se vad det var för kille. Jag kollade hans Insta, jag googlade honom – jag har ju lärt av Christina (Saliba, reds anm) the hard way – jag kollade Flashback.

När Camilla Läckberg förra året firade tio år som författare hade hennes kolleger en idé som Camilla inte kände till. Då Camilla var klar med talkshowen "Bitchtalk" som Jenny Strömstedt ledde skulle två män komma med bara, inoljade överkroppar och flugor och eskortera Läckberg ner till festen. En av dessa herrar visade sig senare vara Simon.

– Det var så kul när vi träffades på det här eventet för BMW Mini, för jag tänkte direkt ”gud, vilken söt kille”. Jag kände inte alls igen honom från festen. När jag hälsade på honom sa han lite försynt att vi faktiskt hade träffats förut. "Var då? Var du en av de här lättklädda killarna? Oj förlåt, jag kände inte igen dig med kläderna på", sa jag. Jag kände direkt att den där tanken borde ha stannat i huvudet.

Men en sådan inledningsfras behöver man inte fortsätta hålla någon gard uppe...?

– Nej, nej, vi har redan klarat av det där då så att... Det är faktiskt väldigt roligt, vi har faktiskt bilder från tioårsjubileet där Simon står inoljad med bar överkropp. Och därefter kollade jag alltså upp Instagram, Flashback och andra ställen. Jag blev väldigt lugn av det jag såg."
Senast redigerad av Knullkungen 2014-11-13 kl. 23:35.
Citera