• 1
  • 2
2014-11-13, 23:23
Medlem
Sesambiffs avatar
Två liftande män visade lite uppskattning mot sin chaufför i natt. Som tack för skjutsen blev kvinnan misshandlad.

Hon ska ha erbjudit en man som missat tåget i Ånge skjuts mot Åre.
Det visade sig sedermera att han även hade en kompis som skulle åka med.
De hade betett sig illa och hon försökte flera gånger få dem att kliva ur bilen.
I Brunflo svängde hon in på en mack för att köpa spolarvätska, hon såg då även chansen att bli kvitt liftarna.
På Gu*lf blev hon misshandlad framför butiksbiträdena.
Hon lyckades iallafall komma därifrån ensam och kontaktade polisen som grep de två.
Larmet kom 00:28 natten mot 13/11-14.
Liftarna ska ha varit födda 1982.
Vilka personer rör det sig om?
Citera
2014-11-14, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Två liftande män visade lite uppskattning mot sin chaufför i natt. Som tack för skjutsen blev kvinnan misshandlad.

Hon ska ha erbjudit en man som missat tåget i Ånge skjuts mot Åre.
Det visade sig sedermera att han även hade en kompis som skulle åka med.
De hade betett sig illa och hon försökte flera gånger få dem att kliva ur bilen.
I Brunflo svängde hon in på en mack för att köpa spolarvätska, hon såg då även chansen att bli kvitt liftarna.
På Gu*lf blev hon misshandlad framför butiksbiträdena.
Hon lyckades iallafall komma därifrån ensam och kontaktade polisen som grep de två.
Larmet kom 00:28 natten mot 13/11-14.
Liftarna ska ha varit födda 1982.
Vilka personer rör det sig om?

Fyfan vad läskigt, jag som bor ganska nära Brunflo/Östersunds trakten, menar du Gulf macken i stan(Östersund)? ;o
Citera
2014-11-14, 05:21
Medlem
bergochdals avatar
Varför fick hon för sig att plocka upp liftare?
Citera
2014-11-14, 06:12
Bannlyst
EU-migranter?
Citera
2014-11-14, 06:48
Medlem
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetmest1979
EU-migranter?
Inte omöjligt. Det lär i alla fall inte vara etniskt svenska som ligger bakom dådet!
Det ser ju ut som ett klassiskt kaosblattebrott. Jag förstår bar inte varför kvinnan stannade för sånt här skräp?
Citera
2014-11-14, 06:49
Medlem
lrad070142s avatar
http://www.op.se/jamtland/ostersund/...lad-av-liftare

Ingen mer info än i trådstarten, men bara så att ingen får för sig att det är "hitte-på".
Citera
2014-11-14, 06:56
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Vem fan plockar upp liftare framförallt 2014?. Sunda förnuftet räcker långt många gånger för att undvika riskfyllda situationer .
Citera
2014-11-14, 07:05
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Vem fan plockar upp liftare framförallt 2014?. Sunda förnuftet räcker långt många gånger för att undvika riskfyllda situationer .

Men nu handlar tråden om det aktuella brottet, och inte riskbeteende. Varför blev hon misshandlad? Jag hittar inga uppgifter om försök till våldtäkt, försök till rån eller att de försökte sno bilen. Ville de bara slåss?
Citera
2014-11-14, 07:09
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
Men nu handlar tråden om det aktuella brottet, och inte riskbeteende. Varför blev hon misshandlad? Jag hittar inga uppgifter om försök till våldtäkt, försök till rån eller att de försökte sno bilen. Ville de bara slåss?
Verkar ju uppenbarligen som de var på fighthumör och lägg till förmodligen en salig kombo kemikalier på det så. Vilka kräk i varje fall .
Citera
2014-11-14, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jossanaz
Fyfan vad läskigt, jag som bor ganska nära Brunflo/Östersunds trakten, menar du Gulf macken i stan(Östersund)? ;o
Det står klart och tydligt "misshandlad på Gulf" och "i Brunflo svängde hon in på en mack", hur kan du få det till Gulfmacken i Östersund?
Citera
2014-11-14, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jossanaz

Läste du inte?
"I Brunflo svängde hon in på en mack för att köpa spolarvätska"

Förutsätter då att det är Gulf i Brunflo...
Citera
2014-11-14, 18:28
Medlem
säkert en sån där pk brud, alla är snälla innerst inne ,skulle inte förvåna mig om hon tar upp 2 killar som liftar flera ggr , de hade visst blivit avslängda av tåget i ånge för de var stökiga
de hade väl även börjat snacka sex med tjejen
Senast redigerad av diseledvin 2014-11-14 kl. 18:37. Anledning: komplitering
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här