Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-11-14, 23:46
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Du öppnar din fil i det speciella programmet som är avsett att öppna filtypen i fråga och skriver ut till pdf. Det är det som är grejen. Oavsett vilken sorts fil du har kan du alltid med några få klick få ut det du ser på skärmen till en PDF.

Nej Cups är för linux.

Det första du bör göra är att skaffa en grundläggande erfarenhet som datoranvändare, sen kan du gå på mer komplicerade saker som att installera virtuella skrivare eller öppna kontrollpanelen och ändra inställningar. Hett tips.


Hahahahahah.....vad i helvete ska man med ett sådant program till om man ändå behöver ha orginalprogrammet till filen. Har andra program jag kan skapa pdf filer i. men det är inte att skapa en pdf som är problemet. utan att göra det med filer som endast går att öppna i ett program jag inte har.
Citera
2014-11-14, 23:49
  #14
Medlem
och förresten så går det att skapa pdf.er även i det program jag INTE har. så varför skulle jag skaffa nån konverterare om jag hade haft de programmet
Citera
2014-11-15, 00:08
  #15
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3idioter
och förresten så går det att skapa pdf.er även i det program jag INTE har. så varför skulle jag skaffa nån konverterare om jag hade haft de programmet

Jävligt onödig trådstart hörru...
Citera
2014-11-15, 00:22
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Jävligt onödig trådstart hörru...
Varför då? Vill ju fortfarande kunna öppna cdl filer. Vilket man enligt många kan göra med en pdfprinter. Men summan av detta verkar ju vara att: nej, det går inte sålänge Du ej har orginalprogrammet
Citera
2014-11-15, 00:27
  #17
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3idioter
Varför då? Vill ju fortfarande kunna öppna cdl filer. Vilket man enligt många kan göra med en pdfprinter. Men summan av detta verkar ju vara att: nej, det går inte sålänge Du ej har orginalprogrammet
De många du refererar till har fel. Du, eller många, har missförstått vad pdf-formatet kan och vad det är till för.
Citera
2014-11-15, 00:33
  #18
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3idioter
Varför då? Vill ju fortfarande kunna öppna cdl filer. Vilket man enligt många kan göra med en pdfprinter. Men summan av detta verkar ju vara att: nej, det går inte sålänge Du ej har orginalprogrammet

Skaffa originalprogrammet då!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback