Citat:
Du vet ingenting alls om mina erfarenheter av pedofiler.
Beträffande hur många denna person lyckats lura gissar jag att det inte är så många som du tror. Jag tror att flera fattat precis, eller nästan fattat, men valt att se mellan fingrarna. Skälen till det kan vara olika, vanlig konflikträdsla t ex. Jag tror att prästens make kände till allt ända in i minsta spännande detalj. Jag tror att en eller flera av prästens kolleger också är bögar som ser sex med tonåringar som något normalt och sunt (och hemligt upphetsande att ha i sin närhet). Om chefen bara var tillförordnad kanske han inte fattat någonting, slött och slappt. Prästens tidigare studiekamrater var säkert helt på det klara med att han är bög - och som sagt, homosexuella tycks dras till kyrkorna, där finns de i klasar. För åtminstone en del av dem är nog att vara bög något naturligt och mycket skönt. Mycket unga pojkar är drömobjekt.
Jag tycker inte alls att OK "ser lite skum ut", tvärtom har han verkligt Ärliga blå ögon- framtoning, och en liksom ljus och känslig utstrålning.
Sånt går hem!
Beträffande hur många denna person lyckats lura gissar jag att det inte är så många som du tror. Jag tror att flera fattat precis, eller nästan fattat, men valt att se mellan fingrarna. Skälen till det kan vara olika, vanlig konflikträdsla t ex. Jag tror att prästens make kände till allt ända in i minsta spännande detalj. Jag tror att en eller flera av prästens kolleger också är bögar som ser sex med tonåringar som något normalt och sunt (och hemligt upphetsande att ha i sin närhet). Om chefen bara var tillförordnad kanske han inte fattat någonting, slött och slappt. Prästens tidigare studiekamrater var säkert helt på det klara med att han är bög - och som sagt, homosexuella tycks dras till kyrkorna, där finns de i klasar. För åtminstone en del av dem är nog att vara bög något naturligt och mycket skönt. Mycket unga pojkar är drömobjekt.Jag tycker inte alls att OK "ser lite skum ut", tvärtom har han verkligt Ärliga blå ögon- framtoning, och en liksom ljus och känslig utstrålning.
Sånt går hem!Men snälla nån.
Kan du på något vis föra allt detta i bevisning? Att folk visste att han var bög, ja det tror jag på, eftersom han verkar ha vart helt öppen med det. Men att att alla skulle ha förstått vad han höll på med; vad är det för paranoid världsbild du har? Att alla springer runt och skyddar pedofiler till höger och vänster? Suck.
Citat:
http://www.svenskakyrkan.se/Sve/Bilder/Bilder/DSC_0020.JPG
https://pbs.twimg.com/profile_images/494074350778449920/0v_UbioG_400x400.jpeg
Det osar peddo om honom. Jag vet en person som stod anklagad för samma sak som denna pedofil. Likheten är deras genomskinliga försök att framstå som helt överväldigande sympatiska.
https://pbs.twimg.com/profile_images/494074350778449920/0v_UbioG_400x400.jpeg
Det osar peddo om honom. Jag vet en person som stod anklagad för samma sak som denna pedofil. Likheten är deras genomskinliga försök att framstå som helt överväldigande sympatiska.
Och på vilket vis "osar han peddo"? Att han ser homofil ut, det håller jag med om (och är medveten om överrepresentationen vad gäller pedofila tendenser), men att det skulle synas på honom att han tänder på unga,vad stödjer du det på?
Är det för mycket begärt att den här tråden ska vara seriös? Det är en viktig fråga, och vi borde försöka få fram så mycket som möjligt i ärendet; men kan vi skippa allt skitsnack?
Fundera på det!