Citat:
Ursprungligen postat av
Frigjord
Haha, vafan. Det verkar vara omöjligt för mig att göra mig förstådd av dig -- såväl i denna tråden som i
(FB) Om Muhammed levt idag (moderna profeter)
Du inser väl att det är något jag försöker poängtera och att jag inte upprepar samma fråga?
VAFAN indeed
Men alltså jag fattar inte, jag säger till dig att jag ser en mening med livet, något jag nu har sagt mer än en gång, gång på gång så säger du att jag inte alls egentligen ser en mening med livet. Alltså, hur tänker du?
Vet du bättre än mig själv vad jag tycker? Jag fattar verkligen inte hur du tänker alltså
Om jag säger att jag ser en mening med livet, varför försöker du då säga åt mig att jag egentligen inte ser en mening med livet? Vad finns det för mig att fatta av det du säger?
Det spelar ingen roll vad min mening med livet bygger på, så länge det gör att jag själv ser en mening med livet O_o
Jag fattar helt enkelt inte hur du kan säga "men om din mening med livet bygger på det så betyder det ju att du inte ser någon mening med liveet"
Det spelar ingen roll om det så skulle vara bumbi björnarna som gav mig en mening med livet, det spelar ingen roll vad det nu må va som ger mig eller någon annan en mening med livet, så länge jag själv faktiskt tycker att det ger mig en mening med livet, vem är du att berätta för mig vad som ger mig en mening med livet?
Fucking hell
Edit; Jo jag förstår att det är någonting du försöker poängtera, men jag är helt och hållet OFÖRMÖGEN att förstå hur fasiken du tänker då du tror att DU kan berätta för mig vad som ger mig en mening med livet... Vad fan det nu än må vara som ger mig en mening med livet