Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-13, 01:42
  #1
Medlem
Hermann666s avatar
Var i Barcelona för ett tag sedan. Hade egentligen inte tänkt hitta på något bus men när jag väl var där upptäckte jag att Felina låg på gångavstånd från hotellet. Måste provas tänkte jag och knallade dit.

http://www.felinabcn.com/en/

Felina ligger i ett bostadsområde och det är en väldigt anonym portuppgång med en liten skylt där den står Felina och en ringklocka. Se till att gå rätt. Jag läste att det finns ett masageställe bara ett par portar längre bort som också heter Felina men de erbjuder inte sex. Nr 42b är det som gäller.

Nåväl, dörren öppnades efter några sekunder och en tjej tog emot och visade mig till ett rum. Ni ser på hemsidan hur de ser ut. En säng, dusch och toa. Speglar på väggarna och i taket och musik som strömmar ut ur högtalare i taket.

Jag satte mig på stolen i rummet och sedan kom tjejerna in en efter en och kysstes på kinden och presenterade sig. Jag tror jag räknade till 10-12 tjejer och jag försökte komma ihåg namnet på dem jag gillade. Det fanns spanjorskor, latinas, öststatstjejer, en japanska och en tjej som såg indisk ut. De flesta är i 20-årsåldern men ett par såg något äldre ut. Ungefär hälften pratar lite engelska, resten bara spanska. Utseendemässigt var de flest 6-7or med någon enstaka 8:a. Ingen riktig stunner.

Jag gick på instinkt och valde Veronica, en ung slank 23-årig brasilianska som verkade charmig. Hon kunde ingen engelska så det fick gå med den lilla spanska jag kan. Veronica hade perfekt ljusbrun hy, härligt slank kropp utan ett gram för mycket fett och fina små B-kupor.

Jag valde en timme för 130 euro och 30 euro extra för att komma en andra gång. Jag gav henne pengarna och hon försvann iväg för att komma tillbaka med ett inplastat paket med rena lakan och handdukar. Vi duschade och tvålade in varandra och flyttade sedan över till sängen. Jag frågade om hon gjorde analt och hon sa att det beror på. Det kostar 80 euro extra och jag sa att jag ville prova.

Hon sög mig med gummi och jag fingrade på hennes renrakade fitta. Det var ok att sticka in ett par fingrar och hon var trång och våt. Vi lade oss i en sextionio och jag slickade henne samtidigt som hon sög mig.

Sedan ställde jag henne på alla fyra och tog henne i doggy. Härligt att studera henne i speglarna också. Hon gav mig lite gel på fingret och bad mig smörja hennes anus. Det gjorde jag gärna och sedan körde jag försiktigt in kuken i rumpan på henne. Hon var verkligen tight och hon hade svårt att ta den ordentligt. Jag har ganska normallång kuk men den är grov och det blev aldrig någon riktig åka av så vi fick sluta efter en liten stund.

Vi övergick till missionären och det tog inte lång tid förrän jag sprutade i henne, med kondom på så klart. Hon tog av kondomen och torkade mig ren. Efter en stund började hon smeka mig och drog på en kondom och sög mig igen. Jag drog henne till mig och hon började rida mig. Det gjorde hon riktigt bra men jag kände att jag var för trött för att komma och jag bad henne runka mig istället. Det gjorde hon bra. Efter en stund tog hon av kondomen och smorde in kuken med olja och runkade mot sina bröst. Jag kände att jag var trött och att det nog inte skulle kunna gå men hon sa att vi hade all tid i världen. Hon gav mig till och med lite gel på fingret så att jag kunde sticks in det i hennes anus medan hon stod på alla fyra bredvid mig och runkade. Mycket upphetsande men jag orkade helt enkelt inte komma.

Veronica gav mig en skön massage istället och sedan duschade vi tillsammans. Hon bad om lite dricks men tog aldrig extra betalt för det lilla analsex som blev så jag gav henne 20 euro.

En charmig och öm tjej som gjorde allt för att jag skulle trivas. Tittade aldrig på klockan och det var verkligen inte mekaniskt utan riktigt passionerat. Min första brasilianska och en fin upplevelse.

Jag gick tillbaka till Felina även nästa kväll och träffade då Lia, en lång smal tjej från Rumänien som sa att hon var 23 år gammal. Inget att skriva hem om. 130 euro för en timme. Hon sög med gummi och gjorde det faktiskt bättre än Veronica. Annars var det ganska mekaniskt och inte alls samma latinska värme som med Veronica. Men en slank porrig kropp med helrakad fitta och små fina bröst som var fint att vila ögonen på.
__________________
Senast redigerad av Hermann666 2014-11-13 kl. 01:47.
Citera
2014-11-16, 10:49
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Jag läste att det finns ett masageställe bara ett par portar längre bort som också heter Felina men de erbjuder inte sex. Nr 42b är det som gäller.

Det är porten precis bredvid till vänster. Båda ingångarna ligger innanför samma ytterdörr. Bordellen till höger och massagen till vänster om jag minns rätt. Massagen är sk Tantramassage och jag råkade hamna där vid mitt senaste besök. För övrigt den mest erotiska massage jag nånsin fått, och av en fantastisk tjej. Rekommenderas (se tidigare recension av min "felnavigering").

C
Citera
2014-11-16, 12:13
  #3
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calcal
Det är porten precis bredvid till vänster. Båda ingångarna ligger innanför samma ytterdörr. Bordellen till höger och massagen till vänster om jag minns rätt. Massagen är sk Tantramassage och jag råkade hamna där vid mitt senaste besök. För övrigt den mest erotiska massage jag nånsin fått, och av en fantastisk tjej. Rekommenderas (se tidigare recension av min "felnavigering").

C

Här finns en bild på portarna:

http://www.felinabcn.com/en/contact/

I den här bilden är det porten till höger man ska gå in i men det finns ytterligare en port direkt till höger om den så det gäller att ha koll på portnumret. Man kan inte öppna porten själv. Man måste ringa på klockan.

Läste din recension om massagen. Kul men kanske lite besviken då det var bordellen du letade efter?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback