2014-11-12, 22:21
Medlem
http://www.expressen.se/omtalat/kvin...lapp-fangelse/

"I rättegången hävdade kvinnan det aldrig var meningen att skära av mannens penis – utan att olyckan inträffade i samband med att han försökte slå bort kniven ur hennes hand.

Enligt tidningen Indianapolis Star ska kvinnan ha sagt att hennes misstankar mot mannen uppstod efter att hon rökt marijuana.

18-åringen själv säger att han aldrig har rört den tvåårige pojken."

Börjar det inte gå överstyr nu?
Varför är våldtäkt så mycket värre än mord enligt många?

Finns många mer exempel, varför är det så mycket värre att våldta än att faktiskt mörda någon? (då menar jag inte våldtäkter på omyndiga och barn)
Citera
2014-11-12, 22:29
Medlem
Välkommen till dagens feminism.
Citera
2014-11-12, 22:31
Medlem
IIIDraculs avatar
Mördare har jag aldrig haft problem med att umgås med, varken här ute eller där inne, men skulle jag få reda på nån jag känner är våldtäktsman skulle det kännas äckligt och jag hade slagit sönder honom. Våldtäkt är bara äckel.
Citera
2014-11-12, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteffeLjung
Finns många mer exempel, varför är det så mycket värre att våldta än att faktiskt mörda någon? (då menar jag inte våldtäkter på omyndiga och barn)
Det står inte i artikeln att någon tycka detta. Hon blev dömd till 10 månader med fotboja i hemmet, samt sex månaders terapi.
Citera
2014-11-13, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneDoesNotSimply
Det står inte i artikeln att någon tycka detta. Hon blev dömd till 10 månader med fotboja i hemmet, samt sex månaders terapi.

10 månader med foboja och terari för att klippa av en oskyldig mans kuk?
Citera
2014-11-13, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteffeLjung
10 månader med foboja och terari för att klippa av en oskyldig mans kuk?
Det kanske gick att sätta tillbaks den. Jag är inte insatt i omständingheterna.
Citera
2014-11-13, 19:36
Medlem
Koljarovs avatar
Ni kanske minns den förste som blev känd på detta vis, John Wayne Bobbitt som fick kuken avskuren av sin fru som straffades med hela 45 dagars terapi.

John fick sin penis tilbakasydd och spelade in en porrfilm vid namn Bobbitt uncut.
Så kan det gå.
Citera
2014-11-14, 00:10
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koljarov
Ni kanske minns den förste som blev känd på detta vis, John Wayne Bobbitt som fick kuken avskuren av sin fru som straffades med hela 45 dagars terapi.

John fick sin penis tilbakasydd och spelade in en porrfilm vid namn Bobbitt uncut.
Så kan det gå.

Funkade kuken efteråt?
Citera
2014-11-14, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Funkade kuken efteråt?

Japp. Vi som är lite äldre minns det väl. Till på köpet ville han sedan, efter porrkarriären, bli präst. USA i ett nötskal!
Citera
2014-11-17, 05:15
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Japp. Vi som är lite äldre minns det väl. Till på köpet ville han sedan, efter porrkarriären, bli präst. USA i ett nötskal!

Hur kan han spruta då? Verkar ju askonstigt att de bara kan sy fast en avhuggen kuk så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in