2014-11-11, 23:18
Medlem
Obs. I texten skriver jag spice men jag menar så klart syntetiska cannabinoder och rökmixar.

Jag är en rökare av cannabis men har aldrig provat spice. Som de flesta vet så är spice inte helt hälsosamt. Därför undviker jag det och tänker göra så i framtiden. Men jag vill inte heller få i mig det av misstag. Hur kan jag skillja på weed och spice? Finns det ens några likheter om man luktar i påsen?
Citera
2014-11-11, 23:41
Medlem
Parrehs avatar
Rökmix är som tobak, mariujana består ofta, om inte alltid, av "buds." Om du röker gräs vet du hur det luktar. En rökmix luktar inte gräs.
Citera
2014-11-12, 00:16
Medlem
noobz1337s avatar
Om du är en van cannabisbrukare så borde du helt enkelt inte kunna missta spice för cb, man känner på lukten
Citera
2014-11-12, 12:31
Medlem
Gustavgrs avatar
Om du har rökt cb så vet du hur det ser ut, det är inte som att langarn besprutar weedet med RC kemikalier.
Citera
2014-11-12, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavgr
Om du har rökt cb så vet du hur det ser ut, det är inte som att langarn besprutar weedet med RC kemikalier.

De flesta langarna på gaturona besprutar det dock, och kallar det för "det e dunder, brushan" druvsocker du vet.
Citera
2014-11-12, 15:16
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
De flesta langarna på gaturona besprutar det dock, och kallar det för "det e dunder, brushan" druvsocker du vet.
Fyfan att de händer..

Har aldrig varit med om det när jag köpt gräs, man känner direkt om det är syncan.

Då det kickar in efter andra blosset
Citera
2014-11-12, 15:19
Medlem
Luktar det gräs, ser ut som gräs och verkar som gräs så är det mest troligt också gräs. Låter man sen bli att handla av de absolut mest opålitliga gossarna så ska risken vara obefintlig att du får i dig något du inte vill ha.
Citera
2014-11-12, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Fyfan att de händer..

Har aldrig varit med om det när jag köpt gräs, man känner direkt om det är syncan.

Då det kickar in efter andra blosset

Varför skulle du känna av på ruset om det är besprutat med druvsocker? Det påverkar endast vikten min vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in