• 1
  • 2
2014-11-09, 00:27
Medlem
snailors avatar
Vart är det bäst att ha sex utomhus och vad har det för konsekvenser? Vad kan hända om man blir påkommen i akten? Dela med er av era tankar och upplevelser! Jag vill pröva på det en massa mer!
Citera
2014-11-09, 02:13
Medlem
Ptolemaioss avatar
Skogen. Ta bara med filt/filtar så ni slipper barr, kottar och myror.
Citera
2014-11-09, 02:23
Medlem
funktioners avatar
Som förre talaren.
Skogen är att föredra! Där slipper ni förhoppningsvis bli störda.
Utomhussex är i min mening inget speciellt egentligen.
Jag föredrar snarare att ha sex på risky ställen utomhus. Typ stränder och liknande där man är nära folk som inte får upptäcka vad man sysslar med.

Det kan vara väldigt upphetsande!
Citera
2014-11-09, 02:35
Medlem
BraSmas avatar
Beror lite på vad man vill. Om man bara gillar att ligga nakna nånstans med avskildhet, välj en äng eller skogen.

Annars kan det som föregående talare påpekat vara nice med lite "i stunden"/"kanske bli påkommen"-ställen. Var det kan vara sätter bara du gränserna för.
Citera
2014-11-09, 04:43
Medlem
revodnebs avatar
Varför vill du ha sex utomhus? Det står var och en fritt att ha sex utomhus - tänder du på det så visst fine. Det borde vara obligatoriskt att tala om varför man vill ha det?

Personligen gillar jag att ha det i bilen, men det är jag det...
Citera
2014-11-09, 08:47
Medlem
Det heter utomhussex
Citera
2014-11-09, 11:18
Medlem
V.Putlers avatar
Skogen. Kolla bara att det inte finns bikupor i närheten. Missade det en gång.
Citera
2014-11-11, 08:50
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Varför vill du ha sex utomhus? Det står var och en fritt att ha sex utomhus - tänder du på det så visst fine. Det borde vara obligatoriskt att tala om varför man vill ha det?

Personligen gillar jag att ha det i bilen, men det är jag det...

Jag tänder helt enkelt på det, lika så min pojkvän, har fantasibrist helt enkelt.
Citera
2014-11-11, 08:54
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BraSma
Beror lite på vad man vill. Om man bara gillar att ligga nakna nånstans med avskildhet, välj en äng eller skogen.

Annars kan det som föregående talare påpekat vara nice med lite "i stunden"/"kanske bli påkommen"-ställen. Var det kan vara sätter bara du gränserna för.

Precis så jag tänker med, lite halvt undanskymt fast ändå en liten chans att någon ska komma på en i akten.
Citera
2021-09-13, 18:51
Medlem
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes...oEuWIM-bvAt0LU

Ooops
Citera
2021-09-14, 10:40
Medlem
Själv så gillar jag skarpt utomhussex.

Det ska gärna vara lite spontant med en risk för upptäckt,det är eggande.

Har man turen att vara kroppsligt rätt i längd så är väl ståendes bakifrån att rekommendera.
Går i princip att ha sex varsom helst då.

Annars så är det väl väl skymda ställen som gäller.
Citera
2021-09-17, 15:31
Medlem
RogerBlues avatar
Som flera andra sagt, i skogen längs någon enslig och sparsamt trafikerad väg. Gå långt nog in i skogen att det är osannolikt att andra ska dyka upp och gör det för fan inte under jakt- eller svampsäsongen.

Sex utomhus på mer allmän plats känns mest stressande för mig personligen. Kan inte slappna av och njuta för fem öre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in