2014-11-08, 12:40
Medlem
jag hitta bloggen genom en enkel google sökning..Jag är upprörd. Över hur folk hycklar och framförallt ljuger. Och så utmålar de bloggen som ort ledd alltså regering det är det inte! (Under fliken "about"). patetiskt pga att den blir så gripande. Det är säkert bara mena folk bakom bloggen som inte alls tror på islam utan använder bloggen för vad de egentligen tycker. Det är så patetiskt. Kolla här: https://onejes.wordpress.com/(läs hela först)

och så står det en kvinna som sjunger att den ska omfamna oss i början! och vaddå "jeses", jesus eller vad . Säkert vanligt folk som spelar att de är regering för att folk ska tro på den!. och så tycker de själva inte så utan hycklar. Jag tror det är menaiter pga musikvideos som finns där. Jag hatar den bloggen. Vadå återfödas ja vad försöker de med försöker de reta upp folk och locka dem till självmord!? Jävla idioter. Det står helt absurda saker där och sedan "själen går vidare". Jag blir så arg på lögner och hyckleri och ondskan på denna punkt. Det är det vi ska diskutera vad är målet med bloggen? Ska folk ta självmord efter att ha läst den?
Citera
2014-11-08, 12:48
Medlem
Polyklorfenols avatar
Jag slutade läsa efter 5 sekunder. En person som skriver sämre än vad jag gjorde som 8-åring kan man inte ta på allvar.
Citera
2014-11-08, 13:00
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Jag slutade läsa efter 5 sekunder. En person som skriver sämre än vad jag gjorde som 8-åring kan man inte ta på allvar.

Håller med. Lär dig skriva så man förstår vad du menar TS.
Citera
2014-11-08, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Håller med. Lär dig skriva så man förstår vad du menar TS.

Nej han menade bloggen........
Citera
2014-11-08, 14:39
Moderator
Tinuviels avatar
Okej. Det här hör inte hemma i Offentliga debatter och TS i sig strider mot en rad riktlinjer.

Offentliga debatter --> Papperskorgen
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in