Angående köp av en ny fyndighet, pga dagens händelser i det bolaget jag tror är en kandidat la någon precis upp denna video på tuben. Så det är inte bara jag som tror detta.
Angående köp av en ny fyndighet, pga dagens händelser i det bolaget jag tror är en kandidat la någon precis upp denna video på tuben. Så det är inte bara jag som tror detta.
Tillägg: Så det kanske är jag och någon random snubbe på tuben.....
Ja så kan det ju bli eller att det andra bolaget Equinox köper till slut eller något annat? Men spännande är det ju om det blir en deal där och det verkar ju passande då det dessutom är inom samma familj. Fortsättning väljer.
Ja så kan det ju bli eller att det andra bolaget Equinox köper till slut eller något annat? Men spännande är det ju om det blir en deal där och det verkar ju passande då det dessutom är inom samma familj. Fortsättning väljer.
Ja, om LUG ska växa är det en stark kandidat. Fet kassa har de också.
Guldrallyt har lyft Lundin Gold förbi Boliden som Stockholmsbörsens största gruvbolag. Men familjen Lundins guldbjässe har utklassats av det senaste tillskottet i råvaruimperiet – som rusat mer än 400 procent sedan förra årsskiftet.
Montage Gold är ett gruvbolag som ska börja etablera en guldgruva i Elfenskusten under 2025. I mars tidigare i år gjorde det TSX Venture-noterade bolaget en kapitalanskaffning på 35,2 miljoner CAD till 0,70 CAD per aktie, en kapitalanskaffning som utökades från 20 miljoner CAD. Lundin-sfären investerade hälften av kapitalet.
Guldpriset noterar nya rekordnivåer efter Donald Trumps upprepade attack mot Fed-chefen Jerome Powell. Lundin Gold dras med uppåt och är för första gången värt över 100 miljarder kronor på börsen.
Guldpriset noterar nya rekordnivåer efter Donald Trumps upprepade attack mot Fed-chefen Jerome Powell. Lundin Gold dras med uppåt och är för första gången värt över 100 miljarder kronor på börsen.
Det lär bli bra för de som ligger långt i denna aktie tror jag. Jag äger inte allt jag har i denna aktie men tror det blir bra att äga en del åtminstone.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!