vad Händer Med Tråden?
finns Det Ingen Moderator Här Inne Eller är Denna Avdelning En Dagisavdelning Där Man Får Härja På För Fritt? Någon Jävla Ordning Kan Det Väl Vara, Ni Som är Moderatorer Kan Väl Se Till Att Varna Folk Som Sitter Och Skriver Live Resultat Här Inne, Ingen Jävel Bryr Sig Och Ingen Jävel Vill Se När Ni Sitter Och Skriver Livescore Och Om Det Som Händer I Matcherna är Bra Eller Inte, är Det Så Jälva Svårt Att Inse? Det är 5-6 Stycken Här Inne Av Alla Som Sitter Och Tar Sig Friheten Att Hålla På Skriva Live "oj Straff Till Milan, Oj Rangers Gjorde 2-1, Fan Kolla Carolina Vinner Inte Hemma, Nämen Oj Till Lhc Gör 4-1". Ok Om Det Hänt Någon Gång Men Detta Spammas I Tråden Dagligen Nu Och Av Vilken Anledning Undrar Jag?
Ni Jävla Idioter Som Sitter Och Spammar Liveresultat Vad är Meningen Med Detta? Ok, Om Man Sitter På Natten När Ingen är Här Inne Och Kommenterar En Gång Att Ottawa Skjuter 10 Stolpskott I Rad, Visst Det Skadar Ingen, Men Inte På Dagen Kvällarna Sitta Dag In Och Ut Och Spamma Live Resultat Va Fan Håller Ni På Med.
Kommer Rapportera Vilka Som Bör Få Varning I Tråden Och Det är En Jävla Massa Snorungar Som Lägger Ut Vad Dom Bettat På, Helt Utan Analys, Sedan Sitter Idioterna Och Kommenterar Varje Jävla Mål Eller Händelse Om Dyker Upp.
Ni Som Sitter Och Gör Det Och Läser Detta Håll Bara Käften Ni Har Inget Att Argumentera Tillbaka Ang Detta Inlägg, Det Finns Inget Ni Kan Försvara Er Med, Ta För Fan Läs Topic På Tråden Och Kolla Vad Fan Den Handlar Om.
Jag Vet Att Jag är Långt Ifrån Den ända Som är Less På Dessa Jävla Snorungar Som Sitter Och Spammar Liveresultat Här Inne Men Nu Måste Ngn Ta Tag I Detta.
Moderatorna Kan Se Till Att Ge Ut Varningar Till Näste Person Som Skriver Ett Jävla Till Livescore Inlägg, Och Händer Det En Gång Till Banna Han Asap.
Denna Tråd är Så Jävla Urspårad Så Det Fan är Sanslöst.
PS. hade på caps när jag skrev men det vart inte stora bokstäver, tänkte att ni iq-befriade idioter som spammar inte kan läsa när era brillor uppenbarligen är trasiga sen längetillbaka.
EDIT:2 : KOLLA BARA PÅ
BLYGE_KENTA , IDIOT JÄVEL HAR SKRIVIT 4 INLÄGG PÅ 10 MINUTER SOM HANDLAR OM LINKÖPINGS JÄVLA MATCH. DET ÄR JU FÖR FAN SANSLÖST. EN NORMAL MODERATOR KAN JU BANNA HAN ELLER HUR.
Blir och ta upp detta med admin, tråden är ju för fan helt sjuk nu