2007-11-18, 02:06
Medlem
tvivla aldrig på världmästarna som vet vad som ska göras när de gäller!

imorgon spelar brasilien mot peru i VMK, runt 1.60 i odds känns ganska hyfsat ändå?
2007-11-18, 11:45
Medlem
_Jago_s avatar
Borås - Malmö Redhawks (1-0) 2 1,98
Malmö är igång nu och slår Borås enkelt. Söderberg börjar också komma igång poängmässigt.
Nybro - Björklöven 2 2,00
Björklöven gjorde ingen bra match senast men behöver tre nya friska.
Leksand - Bofors (0-1) 1 1,35
Behöver väl bara säga Ed Belfour.

5,34

Är det något att spela på? Ge annars några speltips, gärna Hockeyallsvenskan då.
2007-11-18, 15:13
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Fan! Kör en försäkring, är inte negativist men måste ha en försäkring då det är alldeles för mycket på spel. Så för mig personligen har denna dubbel värde även om oddset hade varit en femtedel. Måtte den för guds skull inte gå in!

Sverige - Lettland ca 15 gr
Spanien - Nordirland ca 10 gr

ger 150 gr pengarna.
2007-11-18, 15:55
Medlem
BeiNs avatar
Kommer antagligen köra en exakt lika som Ernst!
2007-11-18, 18:10
Medlem
emiliyos avatar
Några heta tips på kvällens elitseriematcher?

EDIT: Oops, såg nu att det var imorgon dom lirade
2007-11-18, 21:27
Bannlyst
Spelar detroit och brasilien handicaps i en dubbel, peru har aldrig vunnit mot brassarna tidigare i en kval match, och det är lagom dags för brassarna att rycka upp sig, mitt tips är 0-3, 0-4 där, finns bra odds.

Detroit har 3 raka förluster nu och ja tror det lossnar idag för dom, rak 2a ger runt 2, handicap ger lite mer för den girige
2007-11-18, 22:08
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Borås - Malmö Redhawks (1-0) 2 1,98
Malmö är igång nu och slår Borås enkelt. Söderberg börjar också komma igång poängmässigt.
Nybro - Björklöven 2 2,00
Björklöven gjorde ingen bra match senast men behöver tre nya friska.
Leksand - Bofors (0-1) 1 1,35
Behöver väl bara säga Ed Belfour.

5,34

Är det något att spela på? Ge annars några speltips, gärna Hockeyallsvenskan då.

Jag tog denna trippel och la till ett kryss på Oskarshamn - Västerås.

1 minut kvar av Sundsvall - Malmö: "Vi har öppet mål utan målvakt, Paulsson tar avslut, klubban går av, han försöker ändå få iväg den och åker ut för felaktig utrustning".

30 sekunder kvar: "Välivaara får iväg ett skott, tätt utanför, Wahlberg hinner så när dit och sätter in den."

Ganska typiskt. Dessutom bestämde jag mig för att sätta på en dubbel på Sundsvall - Malmö (1-0) 2 och Leksand - Bofors (0-1) 1. Ganska komiskt var här att jag "tippade fel", och råkade ta Nybro - Björklöven 2 istället för Malmö-matchen, då oddsen var samma. På grund av detta så lyckades jag äntligen vinna.

Vet att resultat inte hör hemma i tråden men jag var tvungen att skriva av mig.

Några tips inför morgondagens Elitserieomgång?
2007-11-19, 00:03
Bannlyst
Sista gången man betta på brassarna då.. svek mig sist oxå med deras 0-0.. dom träffade ribban i den 93e..... irriterande..
2007-11-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Fan! Kör en försäkring, är inte negativist men måste ha en försäkring då det är alldeles för mycket på spel. Så för mig personligen har denna dubbel värde även om oddset hade varit en femtedel. Måtte den för guds skull inte gå in!

Sverige - Lettland ca 15 gr
Spanien - Nordirland ca 10 gr

ger 150 gr pengarna.

Varför ens spela på båda som en dubbel?

Måtta om det skulle skrälla SÖNDER och sverige förlorar.

Men du kan ju i dina drömmar glömma att både Nordirland och Lettland vinner sina.

Att den där dubbeln skulle gå in är ungefär lika stor chans som att du skulle vinna 100 000kr på triss. dvs minimal, minmal mikro minimal.
Jag säger inte att båda lagen kommer förlora, men glöm att båda vinner.
Spelar inte fast de är 500 ggr pengarna. Varför?

OKEJ NU ÄR JAG JU HELT STÖRD, JAG HADE INTE SPELAT ENS FÖR 500GGR PENGARNA PÅ DUBBELN DÄRA TÄNKER NI. SNÄLLA LÄGG UPP EN BOOKIE DÄR DU HAR DEM ODDSEN.

Ge mig en jävligt bra analys på matcherna varför dom skulle gå in och varför man ska stoppa pengar ens där, även om det handlar om 30kr man stoppar. Speciellt på att varför Lettland skulle få för sig att vinna. Varför inte köpa, en korv och en dricka istället till matchen och titta? Är väl bättre?
2007-11-19, 01:16
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Troy Boy

Men du kan ju i dina drömmar glömma att både Nordirland och Lettland vinner sina.

Att den där dubbeln skulle gå in är ungefär lika stor chans som att du skulle vinna 100 000kr på triss. dvs minimal, minmal mikro minimal.

OKEJ NU ÄR JAG JU HELT STÖRD, JAG HADE INTE SPELAT ENS FÖR 500GGR PENGARNA PÅ DUBBELN DÄRA TÄNKER NI. SNÄLLA LÄGG UPP EN BOOKIE DÄR DU HAR DEM ODDSEN.

Ge mig en jävligt bra analys på matcherna varför dom skulle gå in och varför man ska stoppa pengar ens där, även om det handlar om 30kr man stoppar. Speciellt på att varför Lettland skulle få för sig att vinna. Varför inte köpa, en korv och en dricka istället till matchen och titta? Är väl bättre?

För att om denna dubbeln skulle gå in (och Svergie inte tar sig till EM) så har man i alla fall något att glädjas åt. Dessutom behöver du inte sätta 30 kr, du behöver egentligen inte satsa något alls. Då kan du sitta med korven i näven och gräma dig över att Sverige inte tar sig till EM.
2007-11-19, 07:51
Medlem
BeiNs avatar
Troy boy han skrev att det inte vara enligt analyser osv utan att han gjorde det som försäkring
2007-11-19, 16:49
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Troy Boy

Tänk lite innan du klagar på han! Läs igenom allt nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in