2008-03-22, 00:16
Medlem
Verkar ligga en förbannelse över mitt spelande på sistone, 1-0 till Islanders.
2008-03-22, 00:22
Medlem
Whitebläds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Verkar ligga en förbannelse över mitt spelande på sistone, 1-0 till Islanders.

det gör det för mig med, torskade med Milton - peters. och stockport - macclesfield. Fotboll England League Two.
2008-03-22, 00:27
Medlem
snillet_1s avatar
Atalanta-Catania 1
Torino-Milan 2
Inter-Juventus 1
Sevilla-Atl.Madrid 1

Denna fyrling ger ett sammanlagt odds på 10,76. Tycker den är klart intressant och hyfsat säker.

Atalanta är starka på hemmaplan med två raka 4-1 vinster på hemmaplan!
Catania är däremot en katastrof på bortaplan med 0 vinster, 5 oavgjorda och 10 förluster!
När det gäller Milan så tror jag de är grymt revanschsugna och de är starkare på bortaplan än hemma. Torino är svajigt..
Inter och Sevilla är två av europas kanske starkaste lag på hemmaplan och det är viktiga matcher, så jag tror de vinner.
2008-03-22, 00:30
Medlem
Vad tros om följande:

Roma - Empoli 1 - Toppen mot botten. Roma behöver tre pinnar i jakten på Inter, speciellt med tanke på Milano-lagets tuffa hemmamatch mot Juve. Bank enligt mig. 1.30 är oddset.

Stuttgart - Hansa Rostock 1 - Stuttgart är i sanslös form trots poängtapp senast mot Bochum. Ska bara vinna mot Rostock som är för dåliga helt enkelt. Gomez är het. 1.45 är oddset.

Sevilla - Atlético Madrid över 2.5 mål - Sevilla måste vara målgladaste laget i Europa känns det som. Fabiano/Kanoute vs. Forlán/Agüero kan bara sluta i massvis av mål. Sedan när Sevilla har yttrar som Navas men framför allt Capel känns det som ett bra spel. 1.70 är oddset.

Aston Villa - Sunderland 1 - Hemmastarka Villa tar emot extremt bortaklena Sunderland. Aston Villa har gått lite sisådär på slutet men jag tror att O'Neill kan lyckas se till att hans spelare kniper tre poäng i den extremt tighta kampen kring Europaspel. 1.57 är oddset.

Sampdoria - Cagliari 1 - Cagliari har tre raka segrar, dock alla på hemmaplan. Fruktansvärt dåliga borta mot ett formtoppat Samp ska resultera i 0 poäng. Klarat sig bra utan Antonio och gör så även här förhoppningsvis. Dessutom stärkta av segern senast på San Siro. 1.65 är oddset.

Odds: 8.30.

Shoot!
2008-03-22, 00:32
Medlem
Kingers avatar
1-1 new jersey.
2008-03-22, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Torino-Milan 2
Glöm inte bort att Kaká saknas. Han har inte varit bra den här säsongen men utan honom är Milan verkligen totalt impotenta framåt om Pato inte har en bra dag. Jag hoppas att han har det för din skull.
2008-03-22, 00:38
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Glöm inte bort att Kaká saknas. Han har inte varit bra den här säsongen men utan honom är Milan verkligen totalt impotenta framåt om Pato inte har en bra dag. Jag hoppas att han har det för din skull.

Ja, jo. Jag känner mig osäker på den matchen, men oddset är ganska bra och Milan måste ju vara helt sjukt revanschsugna efter en förlust på hemmaplan mot Sampdoria. Liksom.. Milan är ju ändå Milan.
2008-03-22, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
1-1 new jersey.

Förstår inte i ärlighetens namn hur den här matchen ska kunna sluta på annat sätt än med hemmaseger. Ett av ligans absolut bästa lag möter ett av de sämsta, som dessutom är i usel form. OCh dessutom har halva laget skadat. Kom igen nu devils.
2008-03-22, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Atalanta-Catania 1
Torino-Milan 2
Inter-Juventus 1
Sevilla-Atl.Madrid 1

Denna fyrling ger ett sammanlagt odds på 10,76. Tycker den är klart intressant och hyfsat säker.

Atalanta är starka på hemmaplan med två raka 4-1 vinster på hemmaplan!
Catania är däremot en katastrof på bortaplan med 0 vinster, 5 oavgjorda och 10 förluster!
När det gäller Milan så tror jag de är grymt revanschsugna och de är starkare på bortaplan än hemma. Torino är svajigt..
Inter och Sevilla är två av europas kanske starkaste lag på hemmaplan och det är viktiga matcher, så jag tror de vinner.

Inter förlora mot Liverpool hemma, startk javisst
2008-03-22, 00:57
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Inter förlora mot Liverpool hemma, startk javisst

Om du kollar på ligan, så har Inter 13 vinster, 2 oavgjorda och noll förluster. Det är ganska starkt enligt mig.
Senast redigerad av snillet_1 2008-03-22 kl. 01:00.
2008-03-22, 01:05
Medlem
2-1 Devils. Tack !

Nejdå det blev bortdömt. 1-1. Förbannelsen gäller fortfarande.
Senast redigerad av Bergadler 2008-03-22 kl. 01:11.
2008-03-22, 01:12
Medlem
Har kollat lite statistik samt tips i tråden och har kommit fram till fyra kuponger som känns relativt säkra, har ändrat lite från de jag tidigare skrev upp.

Atalanta - Catania 1
Roma - Empoli 1
Sampdoria - Cagliari 1

Insats 100 kr

Udinese - Livorno 1
A Villa - Sunderland 1
Blackburn - Wigan 1
Nice - Lorient 1

Insats: 50 kr

Stuttgart - Hansa Rostock 1
Stoke - Blackpool 1
Valenciennes - Bordeaux 2