Juggernaut du är min favorit, du skriver på ett rolig sätt
Någon som tänker spela på NHL inatt?
JAvisst, nej men seriöst. Det blir antingen det eller det här på stryktipset.
Någon som kan ändra om i mitt postade förslag nu när lördagen är på ingång. Kan ju vara skador, truppändringar. Folk som inte spelar o.s.v. som ändrar val av 1X2. Eller hur.
JAvisst, nej men seriöst. Det blir antingen det eller det här på stryktipset.
Någon som kan ändra om i mitt postade förslag nu när lördagen är på ingång. Kan ju vara skador, truppändringar. Folk som inte spelar o.s.v. som ändrar val av 1X2. Eller hur.
Till ca 7 ggr pengarna på Valencia när de lirar mot R. Madrid på söndag känns lite overkill. Givetvis är det bortaplan men oddset är alldeles för bra för att undvika att spela på. Mindre insats typ.
Stockport är ett topplag med 5 raka segrar Macclesfield ligger strax över nedflyttnings strecket. Borde bli en hemma seger tycker jag.
MK Dons - Peterborough X 2,35 (SvS)
Ettan mot tvåan i League 2. Båda står på 78 poäng och det kommer bli en helvetes tuff match. Tror dom kommer ta ut varandra och i slutändan är dom båda nog nöjda med en poäng.
2,40 när Rangers lirar mot Philadelphia borta är för bra. Rangers har vunnit 5 av 6 mot Flyers den här säsongen och Philadelphia har en dålig form. Rangers har en bra chans att vinna inatt.
1,80 Buffalo i en fin form när de möter hemma mot Toronto, som saknar Sundin. Bör inte vara några problem för Sabres här.
Ryggar Kingers tips om New Jersey Devils när de möter NY Islanders hemma.
Hoppas sannerligen det. Jag har satsat min största insats någonsin på dem. 500 spänn. Känns som det här kan sluta med katastrof dock. Blir en nervös natt.
Tror Pompey Kan vinna det här, dom har skaplig form med 4 av dem 5 senaste matcherna vunna.
Senast 2-0 hemma mot Aston Villa.
Tottenham är ett bra lag men samtidigt väldigt ojämna och tror nog Portsmouth kan störa dem.
Wolfsburg - Hamburg . 2
Hamnburg 2.a i ligan skaplig form med 3 vinster en oavgjord på 4 senaste. Wolfsburg vann senaste mötet men tror
Van Der Vaart & co kan avgöra det här.
Leyton.O - Carlisle . 2
Carlisle är ett lag som har varit en positiv överraskning i år, ett lag som många trott skulle vara inblandat i bottenstriden och t.om åka ut.
Men har fortsatt klättra uppåt i ligan och ligger på en finfin tredjeplats.
Carlisle, Seriens Bästa hemmalag åker iväg för att möta Leyton Orient i Brisbane Road för vad som i förhand verkar vara en målsnål match.
Carlisle är otroligt svårslagna på hemmaplan
men inte lika oövervinnliga på bortaplan.
Vinner de idag så har de chans att komma över playoff strecket
och komma 2:a i ligan.
De luktar poängdelning men tror nog gästerna ,
ett av seriens bästa lag ska kunna vinna mot leyton orient,
Toulouse - Le Mans . 2
Le Mans positiv överraskning i Ligue 1 i år,
Ligger på en fin sjätteplats och har tagit många fina skalper som vinster mot Lyon Både På hemma och bortaplan.
Toulouse inte lika bra i år och ligger näst sist i ligan MED EN USEL FORM.
Hemmalaget är inblandat i bottenstriden på fullaste allvar och ligger på 19:e plats i tabellen de behöver poängen mest men tror ej de kommer lyckas idag heller.
Känns som en bekväm vinst för Le mans.
Tror Pompey Kan vinna det här, dom har skaplig form med 4 av dem 5 senaste matcherna vunna.
Senast 2-0 hemma mot Aston Villa.
Tottenham är ett bra lag men samtidigt väldigt ojämna och tror nog Portsmouth kan störa dem.
Wolfsburg - Hamburg . 2
Hamnburg 2.a i ligan skaplig form med 3 vinster en oavgjord på 4 senaste. Wolfsburg vann senaste mötet men tror
Van Der Vaart & co kan avgöra det här.
Leyton.O - Carlisle . 2
Carlisle är ett lag som har varit en positiv överraskning i år, ett lag som många trott skulle vara inblandat i bottenstriden och t.om åka ut.
Men har fortsatt klättra uppåt i ligan och ligger på en finfin tredjeplats.
Carlisle, Seriens Bästa hemmalag åker iväg för att möta Leyton Orient i Brisbane Road för vad som i förhand verkar vara en målsnål match.
Carlisle är otroligt svårslagna på hemmaplan
men inte lika oövervinnliga på bortaplan.
Vinner de idag så har de chans att komma över playoff strecket
och komma 2:a i ligan.
De luktar poängdelning men tror nog gästerna ,
ett av seriens bästa lag ska kunna vinna mot leyton orient,
Toulouse - Le Mans . 2
Le Mans positiv överraskning i Ligue 1 i år,
Ligger på en fin sjätteplats och har tagit många fina skalper som vinster mot Lyon Både På hemma och bortaplan.
Toulouse inte lika bra i år och ligger näst sist i ligan MED EN USEL FORM.
Hemmalaget är inblandat i bottenstriden på fullaste allvar och ligger på 19:e plats i tabellen de behöver poängen mest men tror ej de kommer lyckas idag heller.
Känns som en bekväm vinst för Le mans.