Imorgon spelas en dubbel med United och Milan. En skottsäker dubbel. Oddset blir 2,80 på svenskaspel.
Satsar rejält på den dubbeln.
lika bra lägga in chelsea där också eftersom att de förlorar är chansen jätte jätte lite inte bara att olympiakos är sämre lag grekiska lag suger på borta plan, men men skräll kan hända.
Milan vs arsenal e mycket rörlig match, jag tänker matcher kommer gå ut på 0-0 till 50-60de minut där inzaghi kommer in slänger sig över offside linjen och gör 1-0 i vilket fall milan stänger sig efteråt. Men om arsenal får igång sitt spel så tror jag inte milans gammla gubbar kommer kunna följa med och det kommer bli förlust för milan
Känner på mig att det kommer lossna för Arsenal ikväll, efter en tid av dåliga reslutat.
insats 11€
möjlig vinst 107€
Du sätter en 2? Jag har funderat på att spela på båda, men själv tror jag nog hellre på Milan, hemma plan, många bra spelare kommer nog att spela, tror insaghi sätter 1-0 men som sagt, jag kommer nog spela på båda.
Milan Milan Milan, villken jävla match. De har haft problem både i CL och i ligan, främst på hemmaplan. Därför borde man se 3.9 på Arsenal som ett superodds! MEN_! Hur många gånger har inte Milan varit nere på knäna men rest sig i CL? CL är dessutom deras chans att få vara med igen nästa år... Därmed tycker man att 2.0 borde vara bra på hemmaplan. Jag ser fram emot en sjukt jämn match men väljer att inte spela, iaf inte 1x2 kanske blir ett under 2.5 mål spel om jag hittar något bra odds. kan bli så att Milan vinner på förlägning efter 0-0 i fulltid.
Fö spelar jag en "Favorit" med Barca, Sevilla och Man u.