2008-03-03, 14:17
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linusenglund
Vadå inte när de leder ligan? De skiter alltså på att satsa hårt i ligan när de håller på att vinna den? CL håller jag med om, även om Inters trupp är såpass stark att de borde kunna ställa upp med ett antal reserver och ändå kunna ge Napoli en match. Nu blev så inte fallet.

De bryr sig inte om matchen när de leder ligan med 9 poäng och har CL nästa vecka. De måste hämta upp en 0-2 ledning. Det ligger i psyket.

Som jag nämnde i tråden innan matchen att den här matchen ska man undvika.

EDIT: Freiburg-Mainz 1 2,10.

Insats: 500 kr.

En liten chansning men vill dubbla upp innan CL imorgon.
Senast redigerad av Kinger 2008-03-03 kl. 14:21.
2008-03-03, 14:23
Medlem
Jag vet inte om detta har hänt förut. Men jag kan inte minnas senast ingen fick 13 rätt på stryktipset för i lördags och ingen hade 13 rätt på europatipset i söndags konstigt.
2008-03-03, 15:08
Medlem
Vad tror ni om balrog mot täby i innebandyn? Balrog måste ju vinna för att nå slutspel och täby är redan klarar plus att ett par av deras mer tongivande spelare har frågetecken kring sig, 1:an ger över 2 gånger pengarna på flera ställen ska man gambla och spela en större slant på den tror ni?

Edit: Oddsen har sänkts rejält nu såg jag 1.90 är de bästa man kan få nu bland annat hos SvS så satte en stor slant på dem nu, och hoppas på det bästa.
Senast redigerad av superduffy 2008-03-03 kl. 15:23.
2008-03-03, 15:52
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superduffy
Vad tror ni om balrog mot täby i innebandyn? Balrog måste ju vinna för att nå slutspel och täby är redan klarar plus att ett par av deras mer tongivande spelare har frågetecken kring sig, 1:an ger över 2 gånger pengarna på flera ställen ska man gambla och spela en större slant på den tror ni?

Edit: Oddsen har sänkts rejält nu såg jag 1.90 är de bästa man kan få nu bland annat hos SvS så satte en stor slant på dem nu, och hoppas på det bästa.
Tack för tipset. Satsar 500 kr på dem.
2008-03-03, 16:29
Medlem
Codens avatar
Kvällens hockey

Ikväll tänker jag mig följande scenario :

HV71-SSK X
HV vilar en massa spelare och inväntar slutspelet. SSK helt ur form men piskade att vinna för att ha chans på slutspel.
Tror inte dom når ända fram, klass står emot motivation ikväll och HV kommer vara nöjda med kryss.

Linköping-Skellefteå 2
Linköping i samma sits som HV. Klara för topp-4 och vilar säkert en massa nyckelspelare samt småskadade.
Skellefteå i bra form, grymt självförtroende efter att ha piskat Lule och med slutspelsvittring.
Tre poäng här har de tagit förut och skulle idag innebära 99% klara för slutspel. Jag tror de fixar det.

Luleå-DIF 1
Luleå i extremt poängbehov mot ett DIF som, förutom att de kryssat 5 matcher i rad och bara har en teoretisk
chans att nå topp-4, dessutom spelade mot Brynäs så sent som igår kväll. Här tar Luleå sista chansen att hänga
på Mora och SSK för att undvika kvalserien.

Trippeln liras till 20 gånger pengarna på SvS
2008-03-03, 18:52
Medlem
MagicKingdoms avatar
Luleå -1.5 mål till 2.40 spelat större summa..

skellefteå vinst till 4 gånger spelad.. mindre summa
2008-03-03, 19:41
Medlem
Kingers avatar
Citat:

3-0 just nu.

Hoppas det håller.
2008-03-03, 19:54
Bannlyst
Vad tror ni om NHL i natt?

Funderar på en dubbel på Anaheim hemma mot Ottowa borta samt San Jose hemma mot Montreal hemma.

Oddsen blir 4,7 @ SvS
2008-03-03, 19:55
Medlem
Oscizs avatar
ojoj dif dominerar
2008-03-03, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
3-0 just nu.

Hoppas det håller.

4-1 inför tredje nu, ser bra ut
2008-03-03, 20:57
Bannlyst
Skrev fel i förra och gick ej att ändra, blev väldigt struligt alltihop.

Menade Anaheim hemma, Montreal borta. Dock så började jag tveka då jag skrev San Jose.

Skit samma! Vad tror NI?
2008-03-03, 21:17
Medlem
Kingers avatar
Citat:
4-1 inför tredje nu, ser bra ut

6-2 med minuter kvar!!

Vad fick du för odds och hur mycket satsade du? Jag satsade 500 kr till oddset 1,90.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in