Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Kan bara instämma! Just nu är det skrämmande låg kvalité på de flesta inlägg. Inte blev det ett dugg bättre efter ditt inlägg där folk fortsätter bajsa ut poster med sina spel och hur mycket de vunnit. Märkligt hur vissa bara lossas som det regnar...
För det mesta tycker jag faktiskt off-topic (som inte spårar ur eller pågår för länge) kan vara både roligt och intressant, helt enkelt tillföra ytterligare en dimension i en tråd. Men här är det ju bara ändlösa upprepningar av off-topic med spelbajsande utan några som helst analyser. Moderator borde kanske utdela varning eller liknade snart då otaliga uppmaningar tydligen inte hjälper.
Ernst, det finns faktiskt en tråd där man måste ge en analys av sitt tips, men visst, det är alltid trevligare om personen som lämnar ett tips ger en motivering till varför han lirar sitt spel.
Jag har kollat in tråden sista tiden, det är inte många som lämnar motiveringar på sina spel, men så fort JAG slänger upp ett tips utan minsta motivering, då blir det hus i helvete.
Men jag håller med dig, du har rätt i mycket av det du skriver.