2008-02-09, 23:17
Medlem
Anden81s avatar
Kamerun - Egypten

Morgondagens final i Afrikanska Mästerskapen.
Vad tror ni om matchen. Vet att Kamerun fick en utvisning i slutet av semifinalen och att Egypten besegrade dom så sent som den 22a Januari i år.

Tror ganska starkt på egyptisk seger och har lagt ett bet på fina 2.30 i odds.
2008-02-10, 00:07
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltochblandat
Jag litade på dig Badio och satsade 106 kr på Freiburg. Heja heja!

Citat:
Ursprungligen postat av dunkeen
Satsade 100 på Freiburg, hoppas den går in då

Ska inte ta åt mig nån ära om den sitter eller torskar

http://www.sporttjansten.se/?id=9
2008-02-10, 01:27
Medlem
Vill gärna höra någons åsikt ang. dessa matcher, prickar jag in dem tror ni?

Halvtid/Fulltid
Manch.U - Man.C 1/1
Kamerun - Egypten 2/2
Udinese - Juve 2/2

Insats: 40kr
ev. vinst: 906kr
2008-02-10, 04:14
Bannlyst
Vinna 97 grr av 100 går det? Ja

Alla som vill vinna ska kolla in det här systemet som kallas "Följa John"
Fungerar alldeles ypperligt.
Jag drar in mellan 1000-1500 dollar i veckan på detta system.
Spelar gör man på NBA och MLB.
Vilka matcher som ska spelas får man via e-mail.
I NBA denna säsong 59 vinster och 1 förlust.
Mer info skicka PM
2008-02-10, 11:42
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
En tanke i debatten:

Mening med denna tråd var att skapa "en ny tråd för oss som vill tipsa varandra om bra spel med spelbara odds" nuförtiden har dock tråden blivit en mer allmän "såhär spelar jag i helgen".

Kanske dags att slänga och göra nya trådar, våren närmar sig o jag bettar mest allsvenskan (en del mma o mästerskap) det är svårt att ta rygg på folk som vet vad dom pratar om (i mitt tycke) eftersom dessa dels tröttnat dels försvinner i alla "nonsensposter"

Varför inte ha en tråd som denna där folk som vill diskutera seriösa rekningar och oddsbedömningar kan göra det ostört samt en mer allmän speltråd där man postar sina betts och resultat utan krav. Jag menar nu inte att den ena tråden kommer vara "bättre" mer fylla olika syften. Det behövs en vettig debatt om oddsbedöming, spelvärde och djupare analys men som det är nu får den inte direkt plats.

Om mod känner sig manad kanske dags o slänga denna och skapa nya (eventuellt klistrade trådar) med regler för vad som hör hemma i vilken tråd. Så slipper t.ex. blyge_kenta grinollar som mig och BeiN, samtidigt som vi slipper folk som postar vad som i vårt tycke är trams

Kan bara instämma! Just nu är det skrämmande låg kvalité på de flesta inlägg. Inte blev det ett dugg bättre efter ditt inlägg där folk fortsätter bajsa ut poster med sina spel och hur mycket de vunnit. Märkligt hur vissa bara lossas som det regnar...

För det mesta tycker jag faktiskt off-topic (som inte spårar ur eller pågår för länge) kan vara både roligt och intressant, helt enkelt tillföra ytterligare en dimension i en tråd. Men här är det ju bara ändlösa upprepningar av off-topic med spelbajsande utan några som helst analyser. Moderator borde kanske utdela varning eller liknade snart då otaliga uppmaningar tydligen inte hjälper.
2008-02-10, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Kan bara instämma! Just nu är det skrämmande låg kvalité på de flesta inlägg. Inte blev det ett dugg bättre efter ditt inlägg där folk fortsätter bajsa ut poster med sina spel och hur mycket de vunnit. Märkligt hur vissa bara lossas som det regnar...

För det mesta tycker jag faktiskt off-topic (som inte spårar ur eller pågår för länge) kan vara både roligt och intressant, helt enkelt tillföra ytterligare en dimension i en tråd. Men här är det ju bara ändlösa upprepningar av off-topic med spelbajsande utan några som helst analyser. Moderator borde kanske utdela varning eller liknade snart då otaliga uppmaningar tydligen inte hjälper.

Ernst, det finns faktiskt en tråd där man måste ge en analys av sitt tips, men visst, det är alltid trevligare om personen som lämnar ett tips ger en motivering till varför han lirar sitt spel.

Jag har kollat in tråden sista tiden, det är inte många som lämnar motiveringar på sina spel, men så fort JAG slänger upp ett tips utan minsta motivering, då blir det hus i helvete.

Men jag håller med dig, du har rätt i mycket av det du skriver.
2008-02-10, 12:07
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coneHBS
Dep La Coruña - Getafe: Matchvinnare 1 2,35 -
Sevilla - Barcelona: Matchvinnare 1 2,60 -
Totalt odds: 6,11

Hehe, du tippar som en fitta.
2008-02-10, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Tar tillbaks det där om Milan, både Pato, kaka och Gattuso är borta imorgon, hur ser ni på det? Måste ju påverka laget på någotvis..

Milan var inte bra innan Pato kom och dessutom ta bort den viktigaste playmakern och viktige Gattuso. Siena är rätt okej, aldrig att jag spelar på Milan även fast det är hemma. Milan verkar bara vara riktigt koncentrerade i CL denna säsong med.
2008-02-10, 13:23
Medlem
Felpost.
Senast redigerad av Randomnickname 2008-02-10 kl. 13:30.
2008-02-10, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RollingRichie
Milan var inte bra innan Pato kom och dessutom ta bort den viktigaste playmakern och viktige Gattuso. Siena är rätt okej, aldrig att jag spelar på Milan även fast det är hemma. Milan verkar bara vara riktigt koncentrerade i CL denna säsong med.

Ligger något i det du skriver, jag brukar vara rätt försiktig när det gäller bet på Milan, men dom har ändå ångat på rätt ok senaste.
2008-02-10, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Ligger något i det du skriver, jag brukar vara rätt försiktig när det gäller bet på Milan, men dom har ändå ångat på rätt ok senaste.

Kör ett bet på Real Madrid- Valladolid, 10 raka på hemmaplan kommer bli 11. Sneijder borta men gör inte så stor skillnad. Fansen är arga efter plattmatchen mot almeria förra veckan. Ett revanschsuget Real vinner både i motivation och klass denna matchen.
2008-02-10, 13:43
Medlem
MorbrorStuarts avatar
Vad tror ni om afrikanska mästerskapsfinalen gubbar?

Tar Egypten det här?

Egypten känns ju som ett mer komplett lag men klart Eto´o skrämmer en..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in