Ps : 1.35 på Rögle ikväll är ruggigt fint odds, brukar inte ge mer än 1.10 i sådana här matcher. Rögle har 8 / 8 vinster hemma. Dessutom är kung Kenny tillbaka li laget.
Hade det på känn att de skulle svårt...
Nu till helgen tror jag på följande matcher.
Skottland-Italien x Spanien Sverige x en dubbel med finfina 11.16 i odds.
Motivering: Italien räcker om dom tar 1 poäng och sen vinner mot färöarna så går dom förbi skottarna och kvalificerar sig till EM. Skottarna brukar vara bra på hemmaplan och kommer kämpa gärnet.
Sverige klarar första anstormningen från spanien och kniper genom klassiskt gnetspel en poäng och är klara för EM!
kommentarer?
Hade det på känn att de skulle svårt...
Nu till helgen tror jag på följande matcher.
Skottland-Italien x Spanien Sverige x en dubbel med finfina 11.16 i odds.
Motivering: Italien räcker om dom tar 1 poäng och sen vinner mot färöarna så går dom förbi skottarna och kvalificerar sig till EM. Skottarna brukar vara bra på hemmaplan och kommer kämpa gärnet.
Sverige klarar första anstormningen från spanien och kniper genom klassiskt gnetspel en poäng och är klara för EM!
kommentarer?
tror mer på Italien mot Skottland, man vill inte lämna något åt slumpen kommer nog gå för vinst här, på det klassiska livsfarliga Italienska viset, ligga och lura. Skottland kommer i och med hemmaplan tvingas till att föra matchen, vilket är till deras nackdel, då de är ett lag, precis som Italien, som gärna spelar på kontringar. Vad de gjorde senast mot Georgien har jag ingen aning om, men det talar ju knappast för dem.
Tror starkt på Tampa Bay till 1.80ggr pengarna, dom letar sin 5e raka vinst ikväll på hemma plan. I söndags spelade dom borta mot Washington och vann med 5-2 om jag inte minns fel, nån som kan rygga den?