2007-09-18, 22:23
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonftw
Jaha, jag visste inte att matchen var igång..spelades den inte ikväll?

Bra fråga när du vet att den redan spelats...
2007-09-18, 22:32
Medlem
antonftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Bra fråga när du vet att den redan spelats...
Jo men jag menade "på kvällen" då.. you get my point..
2007-09-18, 22:50
Medlem
linusenglunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeiN
Linus du är ett geni, så du menar att storlagen och smålagen har lättare för att spela hemma än borta? GALET BRA FAKTA, nu kan jag tippa som aldrig förrrrrrrr, tack! <3

det jag menade var helt enkelt att de lite mindre lagen tar nästan alla sina poäng hemma och kryssar ofta där. så om du hade lytt mig hade du kanske kunnat tjäna en hacka på Lvrpool-Porto ikväll som slutade som jag förklarade
2007-09-18, 22:54
Medlem
zapios avatar
Herregud, Chelsea förstörde min trippel med Milan och Real Madrid.. Nu inser jag att det var dumt att lira på Liverpool. Nya tag till imorgon!
2007-09-18, 23:07
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zapio
Herregud, Chelsea förstörde min trippel med Milan och Real Madrid.. Nu inser jag att det var dumt att lira på Liverpool. Nya tag till imorgon!
Fick du 1.8 i odds på den trippeln?
2007-09-19, 16:29
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Fenerbache hemma mot Inter till 3,70?

Inter har Burdisso, Cordoba, Materazzi, Chivu och världens bästa offensiva högerback (?) borta pga avstängnigar och skador (+ Julio Cruz). Walter Samuel sägs dock vara redo för spel och J. Zanetti kan spela på sin gamla position på högerbacken. Inter är dock fortfarande ett ruggigt starkt lag men hemma så kommer Fenerbache ge allt och Zlatan är ingen utpräglad målskytt så avvaktar spel till senare när startelvan presenterats. Dels för att Inter säkert kommer att sjunka i odds och dels för att avstå spel om Crespo startar bredvid Zlatan istället för Sauzo.

Edu, Lugano, Roberto Carlos, Stephen Appiah, Alex, Kezman och c/o har mycket rutin från CL.

Känns även som att Ewerthon gör minst ett mot Rangers så bara där har ni ett mål i handikapp. Spelar ingen roll om han startar eller hoppar in.
2007-09-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner

Inter har Burdisso, Cordoba, Materazzi, Chivu och världens bästa offensiva högerback (?) borta pga avstängnigar och skador (+ Julio Cruz). Walter Samuel sägs dock vara redo för spel och J. Zanetti kan spela på sin gamla position på högerbacken. Inter är dock fortfarande ett ruggigt starkt lag men hemma så kommer Fenerbache ge allt och Zlatan är ingen utpräglad målskytt så avvaktar spel till senare när startelvan presenterats. Dels för att Inter säkert kommer att sjunka i odds och dels för att avstå spel om Crespo startar bredvid Zlatan istället för Sauzo.

Edu, Lugano, Roberto Carlos, Stephen Appiah, Alex, Kezman och c/o har mycket rutin från CL.

Känns även som att Ewerthon gör minst ett mot Rangers så bara där har ni ett mål i handikapp. Spelar ingen roll om han startar eller hoppar in.

Jag håller med om att Fenerbahce har hyffsade chanser. Inte för att de är så himla "utpräglat" bra på hemmaplan som media gärna vill få det till. Inte heller för de har några riktiga stjärnor. Deras bästa spelare hade nog inte platsat i Inter en vanlig dag (inkl Carlos, Appiah, Alex). Men just nu känns det inte som att Inter har några vanliga dagar. Katastrofalt spel och man undrar hur de har lyckats vinna. Utspelade mot många mindre lag. Förmodligen kliver de fram ikväll, men helt klart en varningslampa.

Jag har själv valt att spela mot mitt favoritlag FC Barcelona i kvällens match där de möter Lyon. Redogörelse för spelet finns på Braxingen.

EDIT: Vill även passa på att ge en känga till Mjällbys tips gällande Chelsea eller Real Madrid som vinnare av CL 2008. Avfärdar Real Madrid väldigt snabbt med deras tunna trupp (jämför med resterande lag). Avfärdar Chelsea med den minimala vinnarskallen som finns i slutspelets sista ronder. Får alltid bära favoritskapet - misslyckas alltid.

Av samma anledning ger jag Barcelona och Milan favoritskapet. Att ha en bred spelartrupp innebär att man har ersättare som kan kliva in på alla positioner. Inte att spelar nr 10(start), 11(start), 12(sub), 13(sub), 14(sub), 15(sub) är lika bra. Det har Barcelona. Där har man råd med skador.

Milan med den otroliga vinnarskallen, den fina traditionen och som sällan är favoriter i slutet, men som allt som oftast chockar den breda massan. Fantastisk CL-statistik de senaste 5-6 åren!
2007-09-19, 17:08
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbi
Jag håller med om att Fenerbahce har hyffsade chanser. Inte för att de är så himla "utpräglat" bra på hemmaplan som media gärna vill få det till. Inte heller för de har några riktiga stjärnor. Deras bästa spelare hade nog inte platsat i Inter en vanlig dag (inkl Carlos, Appiah, Alex). Men just nu känns det inte som att Inter har några vanliga dagar. Katastrofalt spel och man undrar hur de har lyckats vinna. Utspelade mot många mindre lag. Förmodligen kliver de fram ikväll, men helt klart en varningslampa.

Jag har själv valt att spela mot mitt favoritlag FC Barcelona i kvällens match där de möter Lyon. Redogörelse för spelet finns på Braxingen.

Oj, missade skriva "Maicon" innan "(?)" i mitt inlägg ovan.

Har också ett litet spel på Lyon. Men kunde du inte hitta ett bättre odds än 7,30? Har spelat till 8 gr pengarna.
2007-09-19, 17:45
Medlem
zapios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Fick du 1.8 i odds på den trippeln?

nepp, fick till 2,2 i odds.

Lirat på Inter, Roma och PSV. Ej trippel utan singlar.
2007-09-19, 18:27
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner

:

4 ggr på SvS.
2007-09-19, 19:35
Medlem
dubbla summan på inter tycker jag låter hästlängder bättre än 4x på fernebache
2007-09-19, 19:48