2007-09-18, 08:40
Medlem
partygrabbens avatar
dam-VM

Nordkorea-Sverige. Tyvärr tror jag inte Sverige har en chans idag. Nordkorea har blivit förjävla bra de senaste åren och kommer inte släppa till idag heller. Så jag tror att 3.00 är ett kanonodds på 1:a i den matchen (hcp 0-1) på SS. Har inte kollat oddsen på övriga bolag.
2007-09-18, 13:09
Medlem
_Jago_s avatar
Satte en trippel:

Kalpa - TPS Åbo 2 2,00
Porto - Liverpool 2 2,20
R. Madrid - W. Bremen 1 1,40

Odds: 6,61

Får be till gudarna att den sitter nu.
2007-09-18, 14:23
Medlem
söderbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partygrabben
Nordkorea-Sverige. Tyvärr tror jag inte Sverige har en chans idag. Nordkorea har blivit förjävla bra de senaste åren och kommer inte släppa till idag heller. Så jag tror att 3.00 är ett kanonodds på 1:a i den matchen (hcp 0-1) på SS. Har inte kollat oddsen på övriga bolag.

Med tanke på att NK bara behöver undvika en 3måls förlust för avencemang känns det för riskabelt
2007-09-18, 14:45
Medlem
BeiNs avatar
Söder säker? Har inte satt mig in i DAM-VM men kan det inte vara så att svensk seger räcker, då det ibland gäller med inbördesmöten före målskillnad. Som sagt, jag har ingen anning.
Dock har Sverige börjat mycket bättre än Nordkorea och att de står 1-1 ska Nk vara glada för.

Dessutom vill nog NK visst vinna matchen då man har chans att komma före USA i gruppen och därmed slippa Tyskland i kvarten.
2007-09-18, 14:57
Medlem
partygrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av söderb
Med tanke på att NK bara behöver undvika en 3måls förlust för avencemang känns det för riskabelt

Svenskorna kommer nog tröttna i andra. Koreanskorna är som robotar, verkar ha obegränsad ork...
2007-09-18, 15:16
Medlem
antonftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeiN
Söder säker? Har inte satt mig in i DAM-VM men kan det inte vara så att svensk seger räcker, då det ibland gäller med inbördesmöten före målskillnad. Som sagt, jag har ingen anning.
Dock har Sverige börjat mycket bättre än Nordkorea och att de står 1-1 ska Nk vara glada för.

Dessutom vill nog NK visst vinna matchen då man har chans att komma före USA i gruppen och därmed slippa Tyskland i kvarten.
Sverige behöver vinna med 3-0 för att ta sig vidare..Jag tror däremot faktiskt att dom vinner men definitivt inte med mer än två mål.
2007-09-18, 16:04
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonftw
Sverige behöver vinna med 3-0 för att ta sig vidare..Jag tror däremot faktiskt att dom vinner men definitivt inte med mer än två mål.

Observera att Sverige leder med 2-1 när "antonftw" ger oss sitt superba tips!
2007-09-18, 17:04
Medlem
Har gjort en trippel för ikväll!

örgryte-Öster 1

starka hemma, öster krislag 1,90 i odds är bra
Porto- Liverpool 2 Liverpool känns bara bättre här! 2,20 på 2an

Arsenal- Sevilla 2
Sevilla är stekheta nu arrsenal oxå men kan inte tacka ned till 3,45 på 2an.

14,42 i odds och 50kr satsade
2007-09-18, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubah
Har gjort en trippel för ikväll!

örgryte-Öster 1

starka hemma, öster krislag 1,90 i odds är bra
Porto- Liverpool 2 Liverpool känns bara bättre här! 2,20 på 2an

Arsenal- Sevilla 2
Sevilla är stekheta nu arrsenal oxå men kan inte tacka ned till 3,45 på 2an.

14,42 i odds och 50kr satsade
Öster har ny tränare vilket kan ge en viss kick, därför känns det lite riskabelt, ÖIS imponerade inte heller direkt mot Häcken i derbyt. Sevilla känns dock intressant.
Själv har jag:
Marsielle-Besiktas X
Schalke-Valencia X
Olympiakos-Lazio 1
100kr@Expekt
2007-09-18, 19:14
Medlem
ErnstRamsteiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daviiid
Öster har ny tränare vilket kan ge en viss kick, därför känns det lite riskabelt, ÖIS imponerade inte heller direkt mot Häcken i derbyt. Sevilla känns dock intressant.
Själv har jag:
Marsielle-Besiktas X
Schalke-Valencia X
Olympiakos-Lazio 1
100kr@Expekt

Olympiakos spelar inför tomma läktare så den skulle jag inte spela till sämre odds än Lazio.

Annars hade jag hoppats på att få någon bra rek här för själv har jag tyvärr ingen. Tycker det var länge sedan det var såpass svårtippat eller icke spelvärda hemmaodds. Vet inte ens vilken match jag skall kolla på i kväll. Marsielle till dubbla pengarna är det närmaste jag kommit men avstår. Hjälp! lol
2007-09-18, 20:09
Medlem
Mourtens avatar
glasgow - stuttgart
slavia prag - bukarest
nån som har nåra heta tips?
2007-09-18, 22:02
Medlem
antonftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Observera att Sverige leder med 2-1 när "antonftw" ger oss sitt superba tips!
Jaha, jag visste inte att matchen var igång..spelades den inte ikväll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in