2014-11-05, 17:10
Medlem
theGrus avatar
Ja, jag har då fått tag på en vildsvinskarré (och typ… ryggbiff också ). Håller på med hemtentan från hell den här veckan och vill gärna unna mig själv något fint till middag när den är inlämnad (vilket jag hoppas blir imorgon ). Så vad kan jag göra med det? Kan tilläggas att jag är student och den är rätt liten, det räcker väl till middag och lunch dagen därpå, men inte mer. Så något billigt recept där det inte behövs jättemycket av något och lite GI

Sen har jag den här ryggbiten också. Någon som har recept på det?
Senast redigerad av theGru 2014-11-05 kl. 17:24.
Citera
2014-11-05, 20:26
Medlem
http://www.hittarecept.se/caring_67/...v-3987439.html det här ser gott ut och så himla dyrt är det nog inte heller. Jag har dock inte hittat något recept på något rätt som man kan använda ryggbiten med men jag återkommer med svar när jag hittat något
Citera
2014-11-05, 20:46
Medlem
theGrus avatar
troll?
för vildsvinskorv hade jag nog inte tänkt att göra… känns lite väl omständigt. och vill jag ha det kan jag lika gärna kontakta killen jag fick karrén av, han gör sånt också
jag vill liksom göra en maträtt med den
Citera
2014-11-09, 09:01
Bannlyst
Jag tror att du har ovärdligt dåligt svar på din fråga. Det är många av oss som frågar oss om det vilda svinet kan vara en tillgång på min kungliga tallrik.

Fläskkött är ju fantastiskt gott. Dock är ju vilt lite bittert i smaken. Inget fel i det. Men är det någon annan som har erfarenhet av just vildsvin?

Fråga mig inte om jag läste Asterix och Obelix när jag var liten.
Senast redigerad av ogin 2014-11-09 kl. 09:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in