Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-09-16, 22:29
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Förra helgen drömde jag att jag satte på Veronica Maggio. Såvitt jag minns är hon en av få kändisar jag haft sådana drömmar om. Det var iaf ingen av mina läskigare drömmar.
Jag skulle vilja drömma nåt om/med rihanna hon är så grann vacker söt och gullig en jätte vacker ung kvinna vore jätte kul att drömma om henne eller amanda holden hon är också jätte vacker
Citera
2018-09-17, 18:36
  #26
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jussi94
Jag skulle vilja drömma nåt om/med rihanna hon är så grann vacker söt och gullig en jätte vacker ung kvinna vore jätte kul att drömma om henne eller amanda holden hon är också jätte vacker
Lustigt att någon drar upp det nu för inatt hade jag en ny sexdröm, den här gången om en 52-årig kvinna som föreläste om självkänsla.

Undrar sannerligen hur mycket drömmar säger om ens person.
Citera
2018-09-18, 08:41
  #27
Medlem
Mackan52s avatar
Hade en fruktansvärd dröm inatt som lätt kvalar in bland topp-10 iaf.

Kina invaderade USA, tusentals gulingar i röda bandanas stomar USAs stränder och skjuter ihjäl alla de ser i nån live sändning, sen bryts allt för Kina stänger ner internet med en skitdålig kina-kopia av "Wannacry" som delvis låser datorn men kan ctrl-alt-del klickas bort och stängas av i program som körs men sen när man klickar på Firefox ikonen så händer det igen, det var så hemskt för det var så verkligt

Var tvungen att kolla datorn nu på morgonen för att se så internet fortfarande fanns kvar. Ifall USA var kvar eller om ett kärnvapenkrig var på väg var av mindre betydelse.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback