Jag vet inte riktigt vart den här tråden passar. Men igår så började det med att jag drack några drinkar, jag var ganska berusad och fick för mig att röka på(maja). Vi rökte väldigt mycket. Så sedan blev jag både bäng och full. Men nu på morgonen så har jag mått riktigt dåligt, får skylla mig själv. men jag har även svimmat två gånger, är det normalt att svimma så? att jag mår illa och har ont i huvudet det vet jag är normalt, men har aldrig varit med om att man svimmar.
Jag gjorde samma nyligen. Blandade bärs med grönt.
Jag började må illa så jag ställde mig upp för att gå till sängen. Hann inte många meter förrän jag svimmade och slog i skallen, haha. Jag tror det är ganska normalt. Det går nog över snart.
jag låg när jag svimmade. Jag kände att jag blev yr och illamående, så jag la mig i sidoläge på toagolvet. först så spydde jag och sedan så svimmade jag direkt efter tror jag. hur som helst så hade jag spytt när jag vaknade upp. Var lite orolig av att jag skulle kvävas eftersom jag var inlåst på toan och ingen kunde hjälpa mig. men tur nog så han jag lägga mig på sidan.
Jag mår fortfarande förjävligt, men det är nog borta snart.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!