2014-11-01, 08:14
Bannlyst
Hur upplever ni orgasmen med en vibrator?

Här är ett citat ur Veckorevyn från en kvinna:

"Vibratorn ger mig superorgasm
”Jag måste dela med mig av ett tips som ger helt galna orgasmer. För denna ”superorgasm” så behöver du tid, tålamod och en KRAFTFULL vibrator (Mr Rabbit är bäst enligt mig). En gång när jag hade lite sexytime på egen hand så använde jag min rabbit (jag använder bara själva vibratordelen och struntar i jättedildo-attrappen), men när jag väl hade kommit så fortsatte jag använda den på mig själv. Efter ytterligare några ”vanliga” härliga orgasmer, så gick kroppen plötsligt in i totalt chockorgasm-läge, fötter och händer blev helt varma och domnade bort, hela kroppen fick okontrollerade spasmer, det ringde i öronen, blev helt ljust framför ögonen, och var som en ”vanlig” orgasm – fast upphöjd till tusen! Och det coola med den här superorgasmen är att den liksom inte slutar, utan när jag väl kommit till det läget så håller orgasmen på hur länge som helst! När jag har denna superorgasm så kan den hålla på i tio-tjugo minuter utan problem. Sen kan jag lova att man sover gott...

Ett par tips:
1) Börja lugnt och ”bygg upp” din kåthet. Ingen idé att gå på högsta läget på vibratorn på en gång, utan ta din tid och gör det skönt för dig själv i lugn och ro.
2) När du fått en första orgasm så fortsätter du använda din vibrator. Tryck den, allt hårdare, mot olika punkter, på och runt omkring klitoris. Lägg inte av när du väl fått den första orgasmen, eller den andra, eller tredje...”
/Michaela, 24
"
Citera
2014-11-01, 10:44
Medlem
Babianens avatar
Det är en fulgubbe som har skrivit det där.
Citera
2014-11-01, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är en fulgubbe som har skrivit det där.
Jag tänkte väl att det lät för bra för att vara sant.
Har en önskan att någon dag få ge en kvinna orgasm, hur det skulle kännas att få tillfredsställa någon.

http://www.veckorevyn.com/Relationer...far-jag-orgasm
Citera
2014-11-03, 14:39
Medlem
10sekunders avatar
Alla är skapta så himla olika. Jag kan bara få små korta orgasmer även med tålamod och starka vibratorer. Det är fullkomligt omöjligt att fortsätta efter det för området blir jättekänsligt och det är rent av obehagligt att ens nudda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in